MV6 puola ja johdot / Lämmityslaitteen hana
MV6 puola ja johdot / Lämmityslaitteen hana
Puolan löysin motonetistä muttei siellä ollut johtoja 3.0 litraseen. Käykö 2.5 v6 johdot tuohon koneeseen vai pitääkö käydä alkuperäiset? Sitten tuosta lämmityslaitteen hanasta kun oli otettu pois käytöstä ja ostin uuden siihen niin oisko tietoa miten ne letkut tulee siihen laittaa eli mikä letku mihinkin?
Calibra -91(C20NE)
Omega MV6 -96
Omega MV6 -96
Re: MV6 puola ja johdot / Lämmityslaitteen hana
mun mielestä ne on ihan samat piuhat. AD:lta saa ainakin piuhoja. Toivottavasti sait laadukkaan merkkisen puolan motonetista?
Millainen patentti siinä hanan tilalla on nyt? jos siitä vois suurinpiirtein vakoilla ne letkujen paikat
Millainen patentti siinä hanan tilalla on nyt? jos siitä vois suurinpiirtein vakoilla ne letkujen paikat
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Onko ne motonetin puolat olleet sitten huonolaatuisia? En ole vielä tilannut puolaa ja näyttäs olevan turun eurotuonnissa 120€ puola eli 20€ kalliimpi kuin motonetin, mutta onko niissä sitten laatueroa?
Nyt on hana asennettu niin että lohkolta tuleva letku on sillä puolen missä on yksi nippa. Tuleeko se olla niin ja mitenhän ne kennon letkut sitten, että kummin päin ne tulee.
Nyt on hana asennettu niin että lohkolta tuleva letku on sillä puolen missä on yksi nippa. Tuleeko se olla niin ja mitenhän ne kennon letkut sitten, että kummin päin ne tulee.
Calibra -91(C20NE)
Omega MV6 -96
Omega MV6 -96
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Riippuu täysin siitä minkämerkkisen puolan sieltä Motonetistä saat. Ne kun myy kaikenmerkkisiä puolia.RedBull kirjoitti:Onko ne motonetin puolat olleet sitten huonolaatuisia? En ole vielä tilannut puolaa ja näyttäs olevan turun eurotuonnissa 120€ puola eli 20€ kalliimpi kuin motonetin, mutta onko niissä sitten laatueroa?
Jep, ja nuihin on laitettu kolmea eri puolaa. Selviää numerosta puolan kyljessä, että mikä passaa sun autoon.
Ite laittaisin (ja laitoinkin viime syksynä) varmasti kunnon osaa. Bosch puola, piuhat ja GM tulpat. Hintaa tuli 350e. Onhan se kallis, mutta ompahan hyvät. Ei kiinnosta kovin usein nuita vaihella, ymmärtää kun itse ne kerran vaihtaa, että miksi.
Ite laittaisin (ja laitoinkin viime syksynä) varmasti kunnon osaa. Bosch puola, piuhat ja GM tulpat. Hintaa tuli 350e. Onhan se kallis, mutta ompahan hyvät. Ei kiinnosta kovin usein nuita vaihella, ymmärtää kun itse ne kerran vaihtaa, että miksi.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Joo pitää tilata se boschilainen ja samaten johdot. Näyttäs olevan kaikki tulpanreiät täynnä öljyä mistä taitaa johtua tuo puolan rikkoontuminen
. Purin tuossa imusarjan kannen, pyyhkijän moottorin otin pois mutta mitä vielä olette purkaneet että olette saaneet ne venakopat irti? Vinkkejä ja neuvoja saa laittaa ettei tarvis päätä turhaan hakata seinään.
Calibra -91(C20NE)
Omega MV6 -96
Omega MV6 -96
Neuvoja tuohon löytyy foorumilta kun käyttää vähän hakua ja selailee.. Pyyhkijän moottoria ei ole minun ikinä tarvinnu irrottaa vaikka konetta on auottu muutamaan kertaan. Kannattaa varmistaa ettei se öljy pääse pilaamaan sitä uutta puolaa ja johtoja.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
ja rikkinäinen puola voi sit hajottaa moottorinohjausboksin.
en mä purkanut kun sen imusarjan hilkkeineen irti siitä ja vaihoin kopat.
en mä purkanut kun sen imusarjan hilkkeineen irti siitä ja vaihoin kopat.
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline