Eikäkö se tilaa jotain tablettiversiota... tjsp.ata kirjoitti:Mulle tuli kyllä vasta helmikuun numero tällä viikolla? Maaliskuun numerokin kyllä on jo kaupoissa Englannissa, mutta onko sulle siis tosiaan jo tullut se Suomeen?Timba kirjoitti:Valitettavasti ei pääse tällä kertaa. Sanotaan kuitenkin kiusaksi, että tänään ilmestyi Total Vauxhall:in maaliskuun numero ja parhaillaan tulee luettua
Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: 2.2. ja 19.2.
Juu tosiaan iPadille tuli tilattua kun halvalla sai, vuosikerta vähän yli 30€.
Kattelin tossa joo mainosta lehdessä tuosta ipad-tilauksesta. No saahan sitä kautta ne lehdetkin näköjään kuukautta aiemmin luettavaksi kuin paperilla... no itse pitäydyn toistaiseksi paperiversiossa, etenkin kun ei ole ipadiakaan ja noista saa "kivoja" arkistolehtipinoja.Timba kirjoitti:Juu tosiaan iPadille tuli tilattua kun halvalla sai, vuosikerta vähän yli 30€.
Jos tuolla lumisateessa pääsee liikkumaan, niin tänään olisi tarkoitus tulla pyörähtämään Kessalla, ja tuo helmikuun Total Vauxhall lehti paperisena mukana. Toki tuo 8 cm maavara tuottaa hieman haasteita runsaassa lumimäärässä, kerran jo tänä talvena juuttunut pohjasta kiinni hankeen. Isoin haaste on päästä pois omasta pihasta yleensä. Ja tuota lunta vaikuttaisi ikkunasta ja nettiuutisista katsoen tulevan taas lisää...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
äskeisen lyheyn ajopätkän seurauksena joudun harkitsemaan itsekin uudestaan pääsenkö perilleasti. meinasin jäädä pari kertaa jo kiinni tuolla.ata kirjoitti: Toki tuo 8 cm maavara tuottaa hieman haasteita runsaassa lumimäärässä..
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
En tule piipahtamaan. Ei tee yhtään mieli ajella ylimääräistä tuossa kelissä.Nalen kirjoitti:Enköhän mä tuu piipahtaa.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Tommonen pien lumituhnu ja ammattikuski jäi kotiinNalen kirjoitti:En tule piipahtamaan. Ei tee yhtään mieli ajella ylimääräistä tuossa kelissä.Nalen kirjoitti:Enköhän mä tuu piipahtaa.
En mäkään olisi tullut jos en olisi ollut sopivasti keikalla...hudu79 kirjoitti:Tommonen pien lumituhnu ja ammattikuski jäi kotiinNalen kirjoitti:En tule piipahtamaan. Ei tee yhtään mieli ajella ylimääräistä tuossa kelissä.Nalen kirjoitti:Enköhän mä tuu piipahtaa.![]()
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Isoin ongelma oli ennen kotoa lähtemään pääsemistä vaaditut lumityöt ja sitten takaisin tullessa tehdyt uudet lumityöt että pääsi takaisin parkkiruutuun... No ainakin huomenna aamulla ei ole ihan niin paljon lumitöitä tehtävänä kun tänään on tehty kahteen kertaan. Ihan hyvin muuten kyllä pääsi liikkumaan, kunhan ei kuvitellut ajavansa suurinta sallittua nopeutta tai osuvansa juuri siihen kohtaan tietä missä se kaista oikeasti menisi... 
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Ei tarkoittanut sitä, ettenkö pystyisi tuolla helposti ajamaan. Ei vaan huvittanut, koska muut autoilijat...Jarno kirjoitti:En mäkään olisi tullut jos en olisi ollut sopivasti keikalla...hudu79 kirjoitti:Tommonen pien lumituhnu ja ammattikuski jäi kotiinNalen kirjoitti:En tule piipahtamaan. Ei tee yhtään mieli ajella ylimääräistä tuossa kelissä.Nalen kirjoitti:Enköhän mä tuu piipahtaa.![]()
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: 1.3. ja 18.3.
Huomenna taas nihtisiltaa tarjolla.
Eikait siinä ku kahveelle taas, jollei kauhiasti tuu muuttujia
Eikait siinä ku kahveelle taas, jollei kauhiasti tuu muuttujia
Tulossa myös 
Vähän hiinä ja tässä ehtiikö töistä.. :/
tää on niin kipeenä ettei pääse. ois ollu kyl kiva tulla näyttää tota mun savuttajaa.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Tulossa 

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
Kaipa sitä täytyy lähteä käymään syömässä...