Ne 4 pulttia niin irtoaa se ylin osa.(ja EGR, kaasuvaijeri(t), tyhjäkäyntisäädin, letkuja, liittimiä jne..) Tiivisteet on kumiset isot O-renkaat, koosta ei mitään muistikuvaa. Vanhoillakin varmaan tiivistää ihan tarpeeksi, varmaan voi lisäksi laittaa jotain liimaa jos epäilyttää...duster73 kirjoitti:no niin,otin pyyhkijät irti ja sen muovihärpäkkeen irti,vain todetakseni ettei siitä ole mitään hyötyä.eihän tossa saa edes tulpanjohtoja vaihdettua ilman että purkaa puol konehuonetta.kyllä on hienosti suunniteltu moottori.on ainakin mulle viimenen ooppeli minkä hommaan.
eli pitäisi ilmeisesti purkaa se päällä oleva systeemi pois,se hopean värinen?imusarjako se nyt olis...lähteekö se irti niiden mustien kumitötsiän alla olevista ruuveista?vai onko muitakin kun ne 4 ruuvia?onneks ei ole niihinkään sopivia avaimia,niin ajeltava taksilla 30km sivu hakemaan niitä.voi per....
entä millaiset on tuossa sitten tiivisteet,onko ihan paperitiivisteet,eli voiko ne tehdä itse tiivistepaperista vai täytyykö olla ihan omanlaisensa?
hitto kun osais nyt kysyä kaiken tarpeellisen,ettei tarvis jatkuvasti täällä kysyä.tämäkin etenee hitaasti,kun ulkona pitää tehdä ja 4 päivää oli sellasta lumimyräkkää ettei pihalle huvittanut mennä.nyt on keliä,niin eipä vaan mitään pysty tekemään.tuli myös TAAS huomattua,miten hyvä yhdistelmä on talvi ja tummuvat silmälasit,kun laittaa autoa ulkona.
Ite hain torx-hylsysarjan suunnilleen heti kun olin ekan kerran avannu ompun konepellin... Ja niille on tullut käyttöä!