Miten erillissarja kadettiin?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Banaanitaiteilija
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Banaanitaiteilija »

Tulipa tuossa eilen ajellessa mieleen et etukajarit ois aika kova sana mut mihis mä voisin ne laittaa ku ovissa ei oo paikkoja enkä tee, joten jäljelle jää vain yks vaihtoehto eli laittaa ne siihen jalkatilaan mut miten??? Onko jotain kannakkeita tai semmosia olemassa jolla ne vois laittaa?
Kuva
Niinpä, mutta ingman saa maidon maistumaan!
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

d vai e kedautti
minä tein joskus kick-panelit d malliin jalkatilaan saattavat olla jossain jemma nimisessä paikassa jos hiiret ei ole niitä syöneet.

tein ne näin
ensin taivuttelin pahvista mallit joitten mukaan sahasin vanerin palat. vanerin palat ruuvasin kiinni koriin reikäpellin avulla ja siloitin kolot kasikuitu pakkelilla. ennen pakkelointia palat muovia verhoilun suojaksi ja estämään kiinni tarttuminen. pakkelin kuivuttua siistiminen hiomalla. kajarin reikä(6") pistosahalla ja vinyyli nitojalla kiinni vaneriin. asennus ja popitus (diskantit kojelaudalle).

yksi vaihtoehto on ostaa vaikka nuo.
http://www.autostudio.fi/?page=tuotteet&tuote=786
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Banaanitaiteilija
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Banaanitaiteilija »

D-kadettiha se mulla on...Toi autostudion on kotelo on kyllä vähän suolasen hintanen, ja muutenki näyttää semmoselta melko isolta mötikältä mut ois kai tuo oviin ihan jees.
Kaippa se on sitte yritettävä ite vääntää ne ja samalla säästää rahaa :smile:
Kuva
Niinpä, mutta ingman saa maidon maistumaan!
Vastaa Viestiin