Pitäs kait tuo takastefa vaihtaa kun valutellu sen mitä mulla on ollut niin öljyt pitkin teitä. Kahesta vaihtoehdosta tuo vaihdelaatikon puottaminen vois onnistuakin näillä taidoilla. Osaisko joku kertoo vähän vaiheittaan miten tapahtuu?
Vai pitäskö viedä suosiolla tohon naapuriin Autoasille? Se kun ite tekee niin tulee mitä tulee...
Mitenkä helposti bomegan vaihelaatikko putoo?
Re: Mitenkä helposti bomegan vaihelaatikko putoo?
Ite vaihdoin takastefan ihan laatikon ollessa paikallaan. Kardaani vaan irti ja pulttikoneella aukasin sen laipan 30mm mutterin, eli johon kardaani tulee laatikon päästä kiinni ja stefa pois, uusi tilalle ja eikun kasaan. Kyseessä mulla automaatti..N3ON kirjoitti:Pitäs kait tuo takastefa vaihtaa kun valutellu sen mitä mulla on ollut niin öljyt pitkin teitä. Kahesta vaihtoehdosta tuo vaihdelaatikon puottaminen vois onnistuakin näillä taidoilla. Osaisko joku kertoo vähän vaiheittaan miten tapahtuu?
Vai pitäskö viedä suosiolla tohon naapuriin Autoasille? Se kun ite tekee niin tulee mitä tulee...
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Kuullostas PALJON helpommalta. Onnistuisko samalla periaattella vaikka on manuaali?
KylläN3ON kirjoitti:Kuullostas PALJON helpommalta. Onnistuisko samalla periaattella vaikka on manuaali?
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2