Oli auto parkissa tuolla kadun varrella ja lumiaura oli vetäissyt oikein kunnon kokkareen sivupeiliin ja rikkihän sen lasi oli posahtanut. En ole vielä katsonut hintoja kuin Motonetin sivuilta, jossa koko peili oli n. 60 e.
Ei huvittaisi alkaa maalailemaan korinväriseksi ko. värkkiä, niin mitähän pelkkä peili maksaa mm. marmoritiskillä, vai löytyykö mistään osaliikkeestä pelkkää peiliä? Myykö romikset sitten mieluummin koko sivupeilin vai pelkän lasin?
En ole vielä kysellyt tavaraa mistään, mutta eikös tuo se peili irtoa siitä systeemistä painamalla peililasin sisäpuolen yläreunasta päättäväisesti mutta varovaisesti, kertoi ainakin korjausopas?
Vectra B:n sivupeilin lasi hajosi
Vectra B:n sivupeilin lasi hajosi
Ooppeli ei ruostu!
Vectra 2,0 CD Sport '97
Vectra 2,0 CD Sport '97
Re: Vectra B:n sivupeilin lasi hajosi
Tuosta peili > http://www.ebay.de/itm/spiegelglas-OPEL ... 415f6f5858
rapiat 15€...
rapiat 15€...
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Mulla on lasiliikkeessä leikattu vänkärin puolen peili, saat kympillä posteineen sen.
Tuo peilin lasi taisi olla kinni sellaisilla palloliittimillä,että kyllä se irtoaa päättäväisesti vetämällä-kampeamalla.Lähteekö ehjänä onkin sitten toinen juttu.
Peiliin kannattaa se lasi vain vaihtaa eikä se saa paljoa maksaa...
Mulla oli yhden suunnan säätö pois pelistä niin painoin vain peiliä voimakkaasti sisään niin palloliitin meni kiinni ja säätö alkoi toimia.
Peiliin kannattaa se lasi vain vaihtaa eikä se saa paljoa maksaa...
Mulla oli yhden suunnan säätö pois pelistä niin painoin vain peiliä voimakkaasti sisään niin palloliitin meni kiinni ja säätö alkoi toimia.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Eipä paljon lohduta, kun se on kuskin puoleinen. Ei taitaisi mennä ihan heittämällä ja haluan myös sen lämmityksen peileihin, on se niin kätevä juttu ja Vekussa aika tehokaskin vielä.levanen kirjoitti:Mulla on lasiliikkeessä leikattu vänkärin puolen peili, saat kympillä posteineen sen.
Ooppeli ei ruostu!
Vectra 2,0 CD Sport '97
Vectra 2,0 CD Sport '97
mulla taitanee jossain olla tummansininen kuskinpeili lämmityksellä. värikoodia en nyt muista.
opel vectra c 2,2 gts
No lähetä se sitten tänne ja heti. Irtooko 15 postikuluineen? En tosin ole vielä kysellyt romiksesta myyvätkö peiliä erikseen vai pitääkö ostaa koko systeema. Laita yv, jos lähtee tuohon ehdottamaani hintaan.lmb-58 kirjoitti:mulla taitanee jossain olla tummansininen kuskinpeili lämmityksellä. värikoodia en nyt muista.
edit: ai niin, kauppaat koko systeemiä, mun auton väri on se violetti (olikohan enemmän kuin yksi versio), mutta peilikin riittäisi.
Ooppeli ei ruostu!
Vectra 2,0 CD Sport '97
Vectra 2,0 CD Sport '97
laita värikoodi. voi tuo olla violettikin
opel vectra c 2,2 gts