Omega B1 irmscher x20xev
Re: Omega B1 irmscher x20xev _ Mito testing..
Onhan noi ihan ***vetin siistit. Tosi siisti toi oranssi takakehä. Jos saa pidettyä puhtaana, niin voi olla kyl mukava yksityiskohta. 
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Korallinpunaiset ne on niinkuin autokinretro kirjoitti:Onhan noi ihan ***vetin siistit. Tosi siisti toi oranssi takakehä. Jos saa pidettyä puhtaana, niin voi olla kyl mukava yksityiskohta.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Oisit huulen maalannu "korallin punaisella" ja muuten musta. Ei tuo sisäpuoli näy käytössä.. 
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Sori kun käytin väärää nimikettä värille. Ymmärsin kyllä, että kyseessä on sama väri kun autossa.samsa87 kirjoitti:Korallinpunaiset ne on niinkuin autokinretro kirjoitti:Onhan noi ihan ***vetin siistit. Tosi siisti toi oranssi takakehä. Jos saa pidettyä puhtaana, niin voi olla kyl mukava yksityiskohta.Samalla koodilla maalattu..
Mä oon Samsan puolella tässä, koska samanvärinen kehä kun auto hukkais ehkä tota vanntetta liikaa tohon autoon. Ennemmin sit musta kehä ja korallinpunainen keskiö, mut makuasioita. Tolleen on kyllä mun mielestä tosi asiallinen, miten nyt on tehty.deme79 kirjoitti:Oisit huulen maalannu "korallin punaisella" ja muuten musta. Ei tuo sisäpuoli näy käytössä..
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Oossom!
Hyvä että joku teki tän ensin niin ei tarvinnu omia vanteita alkaa tuhrimaan samantapaseen luukkiin 
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Siinä on saanu pyörittää muutamaa pulttia noihin vanteisiin ja kyllä on kannattanut 
35kpl/vanne..keltanokka kirjoitti:Siinä on saanu pyörittää muutamaa pulttia noihin vanteisiin ja kyllä on kannattanut
Nyt ne on alla ja ihan pitkin viddua.. Liian sisällä ja liian leveet etukumit ja liian korkee auto/likanen jajajaja... Kai se Irmscherin puskurin pitäis joskus maalata

Ps. En edelleenkään tykkää mustista vanteista

Re: Omega B1 irmscher x20xev _ Mitot alla 2.3
Ei ne näis kuvis niin "munkeilta" näytä, tais facen kuvat hämätä(eli otan sanoja takasi mitä faces kommentoin
) Tai sit tuo vanteien musta väri luo harhaa
Hyviltä itse asiassa näyttävät talvella.
Ei sovi mun makuun ei sitten yhtään. Siinä vakiovärissä oli niin namut! Toki en tiiä onko "livenä" tilanne parempi. Aattelin nuista pelkkien vanteiden kuvista että nuo kehäpultit pelastaa aika paljon, mutta kuvien perusteella ei. Ei ainakaan kuvissa erotu yhtään ne vanteiden sisäpuolet, jotka oli tuolla korallinpunasella. Sori jos sanon liian suoraan
Eessä kyllä aika munkki tuo rengas.. Mutta tuo auton väri on kyllä hyvä, ei muutaku sitä irmeliä keulille!! 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Tuossa värissä vanteet näyttävät aivan Opelin 5-puolaisilta muotopeltivanteilta. Vanteiden keskiöt korinväriin, niin sitten olisi täydellinen. 
Mielipiteet pitääkin sanoa suoraan. Ostin nuo kumit kesällä jo ennen vanteita. 225/45/17 on siis joka nurkassa nyt.Wlle kirjoitti:Sori jos sanon liian suoraanEessä kyllä aika munkki tuo rengas..
Kesäksi kyllä jotain ihan muuta täytyy hommata.
Ja Nilemma dear. Tota korinväriä on jo ihan tarpeeks kun on jo kylkilistojen kromitkin sillä..

Nuo ei näytä siltä miltä niiden pitäis näyttää 
Jotensakin liian tylsä..Näyttää vaan niin mustalta ja pieneltä
. jotain piristystä kyllä kaipaa ja ei tosiaankaan näy "korallin punainen".. Mut WTF, jos itse tykkäät, niin silloinhan se on hyvä
.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Miten mie oon käsittäny että tää on vaan talvikäytössä?? Jos on kesälläki ni onko sulla vielä tähän ne RH:t??+ (vai oliko ne RH:tsamsa87 kirjoitti:Kesäksi kyllä jotain ihan muuta täytyy hommata.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Meinasin pitää tän ens kesänä työmatkakulkineena.. Sit pyhäajot Aristolla.Wlle kirjoitti:Miten mie oon käsittäny että tää on vaan talvikäytössä?? Jos on kesälläki ni onko sulla vielä tähän ne RH:t??+ (vai oliko ne RH:tsamsa87 kirjoitti:Kesäksi kyllä jotain ihan muuta täytyy hommata.)
On ne RH:t edelleen tallin nurkassa pölyä keräämässä, mut tuskin tulee kesäks alle.. Yks vuotaakin..