juu nii vähä arvelinki että pitäs tuon toimia, en sitten tiiä mitä se meinaa kovilla pakkasilla... voihan se olla että ei välttämättä toimi -36 pakkasella mitä täällä oli nyt viikolla, mutta harvon sielä auton sisällä nii kylmä on sillo ku soitinta päälle laittaaJuudasPappi kirjoitti:Heh, no siinä kannattaa paikallisen "hifi" kauppiaan joko opiskella alaa tai vaihtaa alaaTaikl kirjoitti:onko muuten tuo soitin toiminu sulla hyvin näin pakkasillaki? paikallinen hifi kauppias ei rupea tuomosta myymää ku sanoo ettei ne toimi pakkas keleillä...![]()
Tai kai noissa nyt joku pakkasraja on, mutta tässä kun on ollut näitä koviakin pakkasia niin ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut. Pakkasta on sentään ollut viime viikkojenkin aikana siinä -20 ja -25 asteen välissä.
Aika jäätävä kommentti kauppiaalta etten sanoisi
JuudasPappi ja Vectra C2
Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *Talvikuulumisia*
tai sitten se myyjä on aatellut kun oma iPhonekaan ei toimi niin ei tollanen soitinkaan voi toimiaTaikl kirjoitti:juu nii vähä arvelinki että pitäs tuon toimia, en sitten tiiä mitä se meinaa kovilla pakkasilla... voihan se olla että ei välttämättä toimi -36 pakkasella mitä täällä oli nyt viikolla, mutta harvon sielä auton sisällä nii kylmä on sillo ku soitinta päälle laittaaJuudasPappi kirjoitti:Heh, no siinä kannattaa paikallisen "hifi" kauppiaan joko opiskella alaa tai vaihtaa alaaTaikl kirjoitti:onko muuten tuo soitin toiminu sulla hyvin näin pakkasillaki? paikallinen hifi kauppias ei rupea tuomosta myymää ku sanoo ettei ne toimi pakkas keleillä...![]()
Tai kai noissa nyt joku pakkasraja on, mutta tässä kun on ollut näitä koviakin pakkasia niin ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut. Pakkasta on sentään ollut viime viikkojenkin aikana siinä -20 ja -25 asteen välissä.
Aika jäätävä kommentti kauppiaalta etten sanoisi
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Oleppa hyvä! Hyvä että lähti toimimaan, kun vielä itsekkin muistaa ettei sen johtonipun tunkeminen mitään herkkua ole soitinta kiinni laittaessaJuudasPappi kirjoitti:No niin, kysyvä se ei tieltä eksyO-Peli kirjoitti:Tässä ohjetta ajan vaihtoon ilman soitin jumppaa![]()
http://www.vxronline.co.uk/forum/showth ... unit-Astra![]()
Iso kiitos sulle O-Peli tosta linkistäEi se sitten tuon vaikeampaa ollut, noita valikoita kun on tuossakin soittimessa ihan tarpeeksi niin kaikkea ei vaan löydä. Nyt on taas aika ja päivä kohdillaan.
Lisäksi kun olin saanut sen käsityksen ettei C Vectran aikaa ja päivää pysty muuttamaan muuta kuin orkkis soittimen kautta, niin en hirveästi jaksanut tuosta soittimesta sitä toimintoa edes etsiä.
Muutenkin olen ollut erittäin tyytyväinen tuohon Eononin soittimeen se Dynavinin rämän jälkeen ja nyt vielä tämä ominaisuus, niin plussat sen kuin lisääntyvät![]()
Kiitokset toki myös Ari-S:lle hyvästä vinkistä.
- JuudasPappi
- OCF Member 2015
Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *pari pakettia ebaysta*
Taas olisi jotain kerrottavaa.
Tuli tuossa viikko takaperin vietettyä aikaa ebayssa ja taas tarttui muutama tavara haaviin.
Tänään sitten kävin postissa hakemassa saaliin. toinen saapui Saksasta ja toinen Puolasta
Ensimmäisen paketin sisältö näytti tältä:

Eli kyseessä on vaihdekepin nuppiin uusi nahka. Vartavasten siis tuohon facelift Vectran nuppiin suunniteltu. Nuppi kun on melko kulunut (edellinen omistaja runkannut huolella
) ja siitä olen täällä foorumillakin valitellut aika ajoin
No mutta tuon vaihdon jälkeen pitäisi taas kelvata ja näyttää hyvältä.
Mukana tuli myös todella hyvät ohjeet, niistä iso plussa! Tuollaiset ohjeet kun olisi aina, niin mikä tahansa työ/toimenpide onnistuisi.
(Ei helvetti muuten kun tosta nupista ja nahasta tulee koko ajan ihan jotai muuta mieleen
)
Pakko vielä laittaa oikein kuvat ohjeista, sen verran hyvät tosiaan:

Sitten se toinen, Puolan paketti, joka näytti tältä:

Sisältä löytyi parit valoluomet
Luomet ovat maalamaattomat. Vielä kun saan tilattua tuon OPC-line etulipan, niin kiikutan sitten molemmat samalla kertaa maalarille.

Tänään en jaksanut luomia sovitella, joten sovituskuvia luvassa vasta huomenna. Toivottavasti istuvat hyvin
Tuli tuossa viikko takaperin vietettyä aikaa ebayssa ja taas tarttui muutama tavara haaviin.
Tänään sitten kävin postissa hakemassa saaliin. toinen saapui Saksasta ja toinen Puolasta
Ensimmäisen paketin sisältö näytti tältä:

Eli kyseessä on vaihdekepin nuppiin uusi nahka. Vartavasten siis tuohon facelift Vectran nuppiin suunniteltu. Nuppi kun on melko kulunut (edellinen omistaja runkannut huolella
No mutta tuon vaihdon jälkeen pitäisi taas kelvata ja näyttää hyvältä.
Mukana tuli myös todella hyvät ohjeet, niistä iso plussa! Tuollaiset ohjeet kun olisi aina, niin mikä tahansa työ/toimenpide onnistuisi.
(Ei helvetti muuten kun tosta nupista ja nahasta tulee koko ajan ihan jotai muuta mieleen
Pakko vielä laittaa oikein kuvat ohjeista, sen verran hyvät tosiaan:

Sitten se toinen, Puolan paketti, joka näytti tältä:

Sisältä löytyi parit valoluomet

Tänään en jaksanut luomia sovitella, joten sovituskuvia luvassa vasta huomenna. Toivottavasti istuvat hyvin
Itsekin olen valoluomia harkinnut, laitahan sovituskuvia. Mikäli sopii hyvin niin saatan tilata itsekin. Paljonko kustansi?
Opel Insignia Sports Tourer vm 2018
Ex Opel Insignia Sports Tourer vm 2010
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Eikös tää ollut myynnissä tuossa jokin aika sit?
Itse huomasin saman asian, mutta eihän se tuunaamista estäopelisti77 kirjoitti:Eikös tää ollut myynnissä tuossa jokin aika sit?
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Mulla vois olla kohta opc-line etuhelma joutilaana jos et oo vielä tilannut.
- JuudasPappi
- OCF Member 2015
En ole vielä tilannut, joten tehdään vaan heti kaupat kun helma sulta vapautuuKume kirjoitti:Mulla vois olla kohta opc-line etuhelma joutilaana jos et oo vielä tilannut.
Jatkokeskustelut hinnoista ym. vaikka sitten yv:llä.
- JuudasPappi
- OCF Member 2015
Kuvia tulossa illalla. Luomet maksoi hitusen päälle 20e postikuluineen. Mielestäni melko edullisetkimmopa1 kirjoitti:Itsekin olen valoluomia harkinnut, laitahan sovituskuvia. Mikäli sopii hyvin niin saatan tilata itsekin. Paljonko kustansi?
Niin ja sitten kaikille tiedoksi tuosta myymisestä että auto on edelleen kaupan
Tekisi ihan hirveästi mieli tuollaista samanlaista, mutta isommalla turpo koneella. En kyl tiedä mikä järki siinä on kun nykyinen hyvässä kunnossa ja muutenkin lähes pelkkää kaupunkiajoa
Ehkä mä vaan tykkään isoista bensalaskuista tai jotain
No ei ole hinnalla pilattuJuudasPappi kirjoitti:Kuvia tulossa illalla. Luomet maksoi hitusen päälle 20e postikuluineen. Mielestäni melko edullisetkimmopa1 kirjoitti:Itsekin olen valoluomia harkinnut, laitahan sovituskuvia. Mikäli sopii hyvin niin saatan tilata itsekin. Paljonko kustansi?![]()
Niin ja sitten kaikille tiedoksi tuosta myymisestä että auto on edelleen kaupan![]()
Tekisi ihan hirveästi mieli tuollaista samanlaista, mutta isommalla turpo koneella. En kyl tiedä mikä järki siinä on kun nykyinen hyvässä kunnossa ja muutenkin lähes pelkkää kaupunkiajoa![]()
Ehkä mä vaan tykkään isoista bensalaskuista tai jotain
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
- JuudasPappi
- OCF Member 2015
Kyllähän farkku ihan hieno on. Ongelmana vaan että isäukko osti muutama kuukausi takaperin juuri mustan C Vectra farkun, niin olisihan se vähän liikaa jos itelläkin sellanen ja vielä saman värinenkinkimmopa1 kirjoitti:No ei ole hinnalla pilattuJuudasPappi kirjoitti:Kuvia tulossa illalla. Luomet maksoi hitusen päälle 20e postikuluineen. Mielestäni melko edullisetkimmopa1 kirjoitti:Itsekin olen valoluomia harkinnut, laitahan sovituskuvia. Mikäli sopii hyvin niin saatan tilata itsekin. Paljonko kustansi?![]()
Niin ja sitten kaikille tiedoksi tuosta myymisestä että auto on edelleen kaupan![]()
Tekisi ihan hirveästi mieli tuollaista samanlaista, mutta isommalla turpo koneella. En kyl tiedä mikä järki siinä on kun nykyinen hyvässä kunnossa ja muutenkin lähes pelkkää kaupunkiajoa![]()
Ehkä mä vaan tykkään isoista bensalaskuista tai jotainjaa että turbollista, käviskö mitenkään farkkuna
Toinen vaihtoehto olisi vaihto tuntuvasti halvempaan ja sitten niillä ylijäämärahoilla voisi ostaa jonkun harrasteauton millä ajelisi vaan kesäisin. Tyyliin A Manta
EDIT: Mut mä nyt olen tällainen tuuliviiri
- JuudasPappi
- OCF Member 2015
Re: JuudasPappi ja Vectra C2 *Valoluomien sovittelua*
No niin, tässä nyt olisi parit sovituskuvat luomista.
Tietty näyttää ihan eriltä sitten kun on maali pinnassa ja muutenkin nyt vähän irti umpioista kun ei ole liimaa välissä.
Autokin on paskainen. Mut kyllä itse ainakin tykkään, livenä näytti vieläkin paremmilta

Niin ja tuli tuollaisetkin hommattua vähän aikaa takaperin kun netissä niihin törmäsin
Miten olenkaan ennen selvinnyt ilman noita

Tietty näyttää ihan eriltä sitten kun on maali pinnassa ja muutenkin nyt vähän irti umpioista kun ei ole liimaa välissä.
Autokin on paskainen. Mut kyllä itse ainakin tykkään, livenä näytti vieläkin paremmilta

Niin ja tuli tuollaisetkin hommattua vähän aikaa takaperin kun netissä niihin törmäsin
Miten olenkaan ennen selvinnyt ilman noita

Hyvinhän nuo luomet näyttää istuvan
Ja jos tihrustin kuvia oikein niin luomen korkeus suhteessa konepeltiin on ihan linjassa, eli korkeuseroa ei taida olla?
Hyvä tuosta tulee, ei muuta kuin värit päälle ja liimat alle
Ja jos tihrustin kuvia oikein niin luomen korkeus suhteessa konepeltiin on ihan linjassa, eli korkeuseroa ei taida olla?
Hyvä tuosta tulee, ei muuta kuin värit päälle ja liimat alle
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Mistä?JuudasPappi kirjoitti:
Niin ja tuli tuollaisetkin hommattua vähän aikaa takaperin kun netissä niihin törmäsin![]()
Miten olenkaan ennen selvinnyt ilman noita![]()
![]()

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d