Opelista Pösö?
Re: Opelista Pösö?
Hyvä syy pitäytyä vanhoissa opeleissa 
Opel Vectra B 2.2DTI (Y22DTR) Caravan Elegance 2001.
ex. Opel Vectra B 1.6i (X16XEL) Caravan CD 1997.
ex. Opel Vectra B 1.6i (X16XEL) Caravan CD 1997.
Yhteistyötä on tehty iät ja ajat eri merkkien välillä, asiassa ei sinänsä ole siis mitään uutta.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Niinpä. Vuonna 2016 näemme siis ehkä uuden alustan, joka asennetaan Astraan, C4:ään, 308:iin ja Cruzeen. Ja sama sitten yhtä pienemmissä ja suuremmissa. Tai jotain sinne päin.
joku kommentoi, että "hyvä syy pysyä vanhoissa opeleissa".
Mitä saa kun opel ja pösö alkavat tekemään yhteistyötä ? Molemmat ovat jo nyt uskomattoman huonolaatuisia autoja. Ja joiden jälkimarkkinointi ( takuut, virhevastuu ) on hoidettu päin pyyhkimätöntä persettä pitkän aikaa.
Mitä saa kun opel ja pösö alkavat tekemään yhteistyötä ? Molemmat ovat jo nyt uskomattoman huonolaatuisia autoja. Ja joiden jälkimarkkinointi ( takuut, virhevastuu ) on hoidettu päin pyyhkimätöntä persettä pitkän aikaa.
Mulla ei ole kuudessa ooppelissa ollut kuin yhdessä oikeaa vikaa, mutta yhdessä pösössä oli useiden tuhansien eurojen edestä ja kaverilla oli samanlainen ja vikaa tuhansien eurojen edestä.
Mulla ollut toistakymmentä vanhempaa opelia ja yhdeskää ei maailman kaatavia vikoja, joten siksi merkissä tullut pysyttyä jo tovi. Ranskikset hajen rilliltä jos tekee mieli 
Edit. jos joku ihmettelee kuinka oon ehtiny omistaa näin nuorena(olen 28v) niin monta opelia, niin on ollut parhaimmillaan 4kpl yhtäaikaa, tällä hetkellä enää 2kpl yhtäaikaises omistukses ja kolmas harkinnas.
Edit. jos joku ihmettelee kuinka oon ehtiny omistaa näin nuorena(olen 28v) niin monta opelia, niin on ollut parhaimmillaan 4kpl yhtäaikaa, tällä hetkellä enää 2kpl yhtäaikaises omistukses ja kolmas harkinnas.
Ei kiinnostas kyllä paljoa P3:sen provoihin vastailla mutta montako opelia (siis tuon maanantaiedition zafiran lisäksi) ja peugeottia sulla on ollu itellä? Eikä sitten mitään "tutulla oli"-juttuja. Tuosta kyllä oon opelin kohalla samaa mieltä että takuut ja virhevastuu on ihan perseestä.P3 kirjoitti:Mitä saa kun opel ja pösö alkavat tekemään yhteistyötä ? Molemmat ovat jo nyt uskomattoman huonolaatuisia autoja. Ja joiden jälkimarkkinointi ( takuut, virhevastuu ) on hoidettu päin pyyhkimätöntä persettä pitkän aikaa.
Peugeotilla muotoilu on kohillaan, ja niin on opelillakin. Pösöistä ei kokemusta, mutta opeleista kyllä. Omega ollu kys maanantaiedition, kokoajan saa olla korjaamassa. Käy vähän ajelemassa niin ei ne remontit vituta yhtään niin paljon. Astra F oli loisto peli kestävyydeltään, jos ois järkeä päässä eikä auton osto ois tunneteko niin ajasin vieläki sillä. Tuo siis samassa perheessä vieläki ja pelaa, monet kerrat kuullu vittuilua että ei ois kannattanu vaihtaa monivikakuutosta. Järki myöntää mutta tunne ei. Mutta joo se siitä. Meillä ollu monta opelia ja hyvin ne on pelannu. Uusin vectra c on muuten toiminu hyvin, mutta ne 2.2 directin "isommat" tyyppiviat sattunu kohalle. Juurikin tästä tapauksesta johtuen tuo opelin takuu ja virhevastuu asiat veeituttaa.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
olen omistanut ihan itse ( ei siis mitään kumminkaiman tai työpaikan autoja ) yhdeksän tai kymmenen uuttaWlle kirjoitti:Ei kiinnostas kyllä paljoa P3:sen provoihin vastailla mutta montako opelia (siis tuon maanantaiedition zafiran lisäksi) ja peugeottia sulla on ollu itellä? Eikä sitten mitään "tutulla oli"-juttuja. Tuosta kyllä oon opelin kohalla samaa mieltä että takuut ja virhevastuu on ihan perseestä.P3 kirjoitti:Mitä saa kun opel ja pösö alkavat tekemään yhteistyötä ? Molemmat ovat jo nyt uskomattoman huonolaatuisia autoja. Ja joiden jälkimarkkinointi ( takuut, virhevastuu ) on hoidettu päin pyyhkimätöntä persettä pitkän aikaa.
Peugeotilla muotoilu on kohillaan, ja niin on opelillakin. Pösöistä ei kokemusta, mutta opeleista kyllä. Omega ollu kys maanantaiedition, kokoajan saa olla korjaamassa. Käy vähän ajelemassa niin ei ne remontit vituta yhtään niin paljon. Astra F oli loisto peli kestävyydeltään, jos ois järkeä päässä eikä auton osto ois tunneteko niin ajasin vieläki sillä. Tuo siis samassa perheessä vieläki ja pelaa, monet kerrat kuullu vittuilua että ei ois kannattanu vaihtaa monivikakuutosta. Järki myöntää mutta tunne ei. Mutta joo se siitä. Meillä ollu monta opelia ja hyvin ne on pelannu. Uusin vectra c on muuten toiminu hyvin, mutta ne 2.2 directin "isommat" tyyppiviat sattunu kohalle. Juurikin tästä tapauksesta johtuen tuo opelin takuu ja virhevastuu asiat veeituttaa.
En usko siihen, että kun kaksi huonoa laitetaan yhteen, saataisiin jotain kilpailukykyistä aikaan.
Hoitaako
P3 kirjoitti:olen omistanut ihan itse ( ei siis mitään kumminkaiman tai työpaikan autoja ) yhdeksän tai kymmenen uuttaWlle kirjoitti:Ei kiinnostas kyllä paljoa P3:sen provoihin vastailla mutta montako opelia (siis tuon maanantaiedition zafiran lisäksi) ja peugeottia sulla on ollu itellä? Eikä sitten mitään "tutulla oli"-juttuja. Tuosta kyllä oon opelin kohalla samaa mieltä että takuut ja virhevastuu on ihan perseestä.P3 kirjoitti:Mitä saa kun opel ja pösö alkavat tekemään yhteistyötä ? Molemmat ovat jo nyt uskomattoman huonolaatuisia autoja. Ja joiden jälkimarkkinointi ( takuut, virhevastuu ) on hoidettu päin pyyhkimätöntä persettä pitkän aikaa.
Peugeotilla muotoilu on kohillaan, ja niin on opelillakin. Pösöistä ei kokemusta, mutta opeleista kyllä. Omega ollu kys maanantaiedition, kokoajan saa olla korjaamassa. Käy vähän ajelemassa niin ei ne remontit vituta yhtään niin paljon. Astra F oli loisto peli kestävyydeltään, jos ois järkeä päässä eikä auton osto ois tunneteko niin ajasin vieläki sillä. Tuo siis samassa perheessä vieläki ja pelaa, monet kerrat kuullu vittuilua että ei ois kannattanu vaihtaa monivikakuutosta. Järki myöntää mutta tunne ei. Mutta joo se siitä. Meillä ollu monta opelia ja hyvin ne on pelannu. Uusin vectra c on muuten toiminu hyvin, mutta ne 2.2 directin "isommat" tyyppiviat sattunu kohalle. Juurikin tästä tapauksesta johtuen tuo opelin takuu ja virhevastuu asiat veeituttaa.ja hmm ( Fastra, Gastra, meriva ) kolme käytettyä. Yksi romupökötti oli kauan aikaa sitten.
En usko siihen, että kun kaksi huonoa laitetaan yhteen, saataisiin jotain kilpailukykyistä aikaan.
HoitaakoWllen mielestä takuuasiat ja virhevastuunsa sitten hyvin? Ilmeisesti. Mielipide on kuin persereikä. Jokaisella on omansa.
Kuten varmaan tarkasti luit...
hyi saatana pösö
ja ranskalaiset ei oikeen oo hyviä ees rillillä
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Riippuu rillistätuningki kirjoitti:hyi saatana pösöja ranskalaiset ei oikeen oo hyviä ees rillillä
Sori ot tai no ei oikeestaan ot, ku pösö on ranskalainen
Sitähän sää kysyitP3 kirjoitti:HoitaakoWlle kirjoitti: ..Tuosta kyllä oon opelin kohalla samaa mieltä että takuut ja virhevastuu on ihan perseestä..
..Juurikin tästä tapauksesta johtuen tuo opelin takuu ja virhevastuu asiat veeituttaa...Wllen mielestä takuuasiat ja virhevastuunsa sitten hyvin? Ilmeisesti. Mielipide on kuin persereikä. Jokaisella on omansa.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
en lukenut - kuten asia esitettiin, provoan vain.jarkkis kirjoitti:P3 kirjoitti:olen omistanut ihan itse ( ei siis mitään kumminkaiman tai työpaikan autoja ) yhdeksän tai kymmenen uuttaWlle kirjoitti:Ei kiinnostas kyllä paljoa P3:sen provoihin vastailla mutta montako opelia (siis tuon maanantaiedition zafiran lisäksi) ja peugeottia sulla on ollu itellä? Eikä sitten mitään "tutulla oli"-juttuja. Tuosta kyllä oon opelin kohalla samaa mieltä että takuut ja virhevastuu on ihan perseestä.P3 kirjoitti:Mitä saa kun opel ja pösö alkavat tekemään yhteistyötä ? Molemmat ovat jo nyt uskomattoman huonolaatuisia autoja. Ja joiden jälkimarkkinointi ( takuut, virhevastuu ) on hoidettu päin pyyhkimätöntä persettä pitkän aikaa.
Peugeotilla muotoilu on kohillaan, ja niin on opelillakin. Pösöistä ei kokemusta, mutta opeleista kyllä. Omega ollu kys maanantaiedition, kokoajan saa olla korjaamassa. Käy vähän ajelemassa niin ei ne remontit vituta yhtään niin paljon. Astra F oli loisto peli kestävyydeltään, jos ois järkeä päässä eikä auton osto ois tunneteko niin ajasin vieläki sillä. Tuo siis samassa perheessä vieläki ja pelaa, monet kerrat kuullu vittuilua että ei ois kannattanu vaihtaa monivikakuutosta. Järki myöntää mutta tunne ei. Mutta joo se siitä. Meillä ollu monta opelia ja hyvin ne on pelannu. Uusin vectra c on muuten toiminu hyvin, mutta ne 2.2 directin "isommat" tyyppiviat sattunu kohalle. Juurikin tästä tapauksesta johtuen tuo opelin takuu ja virhevastuu asiat veeituttaa.ja hmm ( Fastra, Gastra, meriva ) kolme käytettyä. Yksi romupökötti oli kauan aikaa sitten.
HoitaakoWllen mielestä takuuasiat ja virhevastuunsa sitten hyvin? Ilmeisesti. Mielipide on kuin persereikä. Jokaisella on omansa.
Kuten varmaan tarkasti luit...
Kohta Bemaristakin tulee Opel:
http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/inde ... 1203125903
http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/inde ... 1203125903
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Eihän sitä sitten enää uskalla Opelia ostaa ku penis kasvaa heti välittömästi. Nytkin jo saa välillä varoa ettei päälle astu..