Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18
Re: Oulun alue joka kk. eka lauantai NESTE OULUNTULLI klo:17
Huomio huomio kempeleen hurjat. Onko autokorjaamo Jakari mistään kotosin? Olis tossa melkein duunipaikan vieressä ja pitäs saada jarruletku vaihdatettua viimestään keskiviikkona. Ite en ehdi letkua vaihtaan ja jarrut pitäs saada torstai aamuks pelaan...
eiköhän siinä onnistu, pieni korjaamohan se on joten hintakaan ei luultavasti paha.
tänää tuli meille(autoasille) kaarvanilta hintakyselyä samanlaiseen vectraan jarruletkusta ja vetonivelen suojakumista, oletko sinne laittanu kyselyä?
tänää tuli meille(autoasille) kaarvanilta hintakyselyä samanlaiseen vectraan jarruletkusta ja vetonivelen suojakumista, oletko sinne laittanu kyselyä?

Jep, kysäsin sieltäkin hintaa ja aikataulua. Hintansa ja sijaintinsa puolesta Jakari oli parempi. Peruskauraahan tommoset hommat on ja hoitasinkin ite mieluiten ja säästäsin siinä työ hinnan mutta ei meinaa tunteja järjestyä niiden tekemiselle ja torstai aamuna pitäs lähtee keski-suomeen...
Kysäsempä täällä että löytyisikö keltään Oulun kupeesta talvirattaita liisinkiin/lainaan sen verran että saisin auton ajettua Pyhäjoelta tänne? Koko pitäis olla 15-16 tuumaa ja 4x100.
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
jaha, miittiä pukkais huomenissa. pittääpä pyörähtää paikalla 

Opel Vectra C OPC `06 (arden blue)
Ooppelit nii huonoja muilla että ne ei lähe käyntiin... 

Kolme oulun ainoaa toimivaa ooppelia oli siis paikalla 

Oliko se mulla paras, ku ei pysyny ees pihassa...? 

Tämä sama lopettaa.Ite unohin ja niin teki turhan moni muukin.Ei siellä oikeesti enää kukaan käy.Jos vittu ei se ajan ja paikan vaihto käy niin unohetaan koko juttu.Haistakaa ite!

-Katto pois ja paaliin-
No Hö. Palo hitsilanka nii ilosesti et unehtu koko miitti 
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
Jaakko.K. kirjoitti:Tämä sama lopettaa.Ite unohin ja niin teki turhan moni muukin.Ei siellä oikeesti enää kukaan käy.Jos vittu ei se ajan ja paikan vaihto käy niin unohetaan koko juttu.Haistakaa ite!![]()
Tosiaan se sunnuntai ilta ja vaikka kaakkurin olikoseteboilivaimikäseoli vois olla palijon parempi yhtälö,vaikkakin kaikki harraste miittinki ja tapahtuma homma tässä tuntuu vuosien mittaan kuihtuvan kasaan.
Johtuneeko siitä ettei vanhat enää jaksa ja nuoret istuu perseellään himassa ja näppäilee pippeliä sekä pleikkarin ohjainta?
Ja tosiaan mulla oli sen verran hyvä syy olla pois eilen että maalailin voortin osia tallissa...
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti:
Ei ole manta ajokunnossa vielä, eikä viitti aina vääränmerkkisillä pyöriä paikalla. Tai no, ajokunnossa on, mutta ei liikenteeseen sopivassa kunnossa.
Kelit kyllä alkoi viime viikolla painostamaan, että jotain pitäs alkaa tekemään... Sähköjä, sisustaa, kojetaulua, tuulilasi, yms. muuta pientä ja leimalle. Helposti vierähtää pitkä aika, kun ei tuolla pakkasessa viitti navetassa ihan hirveesti puuhastella. Eli vapuksi ajoon, mutta minä vuonna?
Ja mulle on ihan sama millon ja missä se miitti on - jos sinne haluaa mennä, niin varaa ajoissa kalenterista ajan sille, niin ei tartte ihmetellä... Ihan kuten joka aamu pitää mennä töihin tai töissä on joku palaveri johonkin aikaan, niihinkin on "aika varattuna".
Kelit kyllä alkoi viime viikolla painostamaan, että jotain pitäs alkaa tekemään... Sähköjä, sisustaa, kojetaulua, tuulilasi, yms. muuta pientä ja leimalle. Helposti vierähtää pitkä aika, kun ei tuolla pakkasessa viitti navetassa ihan hirveesti puuhastella. Eli vapuksi ajoon, mutta minä vuonna?
Ja mulle on ihan sama millon ja missä se miitti on - jos sinne haluaa mennä, niin varaa ajoissa kalenterista ajan sille, niin ei tartte ihmetellä... Ihan kuten joka aamu pitää mennä töihin tai töissä on joku palaveri johonkin aikaan, niihinkin on "aika varattuna".
aki (piste) lahtinen (at) dnainternet (piste) net
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
No valikkaahan se sunnuntai sit nii eipä mun tartte sit tulla ollenkaan vaikka muistaiski et on miittipäivä ku sähly harrastus vie valitettavasti sunnuntai-illat.Beeascona kirjoitti:Jaakko.K. kirjoitti:Tämä sama lopettaa.Ite unohin ja niin teki turhan moni muukin.Ei siellä oikeesti enää kukaan käy.Jos vittu ei se ajan ja paikan vaihto käy niin unohetaan koko juttu.Haistakaa ite!![]()
Tosiaan se sunnuntai ilta ja vaikka kaakkurin olikoseteboilivaimikäseoli vois olla palijon parempi yhtälö,vaikkakin kaikki harraste miittinki ja tapahtuma homma tässä tuntuu vuosien mittaan kuihtuvan kasaan.
Johtuneeko siitä ettei vanhat enää jaksa ja nuoret istuu perseellään himassa ja näppäilee pippeliä sekä pleikkarin ohjainta?
Ja tosiaan mulla oli sen verran hyvä syy olla pois eilen että maalailin voortin osia tallissa...
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
Hieman aikaisemmin? Vähän uudistusta kaipais, nii jaksais paremmin käydä
Vaikkakaan ei tällä hetkellä yhtään Opelia olekaan.
Kaakkurin Teboil joka kuun ensimmäinen sunnuntai klo. 16?
Mulle kyl käy lauantai ja sunnuntai ihan yhtä hyvin.
Kaakkurin Teboil joka kuun ensimmäinen sunnuntai klo. 16?
Mulle kyl käy lauantai ja sunnuntai ihan yhtä hyvin.