Kävin suutarilla josko olis vaihtanut pariston autoni avaimeen, mutta mies siellä sanoi, että laita avain virtalukkoon ja käännä virrat päälle ja paina jompaa kumpaa nappulaa (kiinni/auki) ja odota, että lukot menee kiinni ja auki siten olet "vaihtanut" pariston, no mä tein niin ja keskuslukitus toimikin, mutta sunnuntaina 4.3.12 ei sitten enää avaimen keskuslukitus toiminutkaan ja nyt mun täytyy avata ovet lukosta avaamalla, ei toimi avaimen kauko-ohjaus, missä siis vois olla vika, yritin uudelleen jopa virrat päälle-nappia painamalla, mutta ei tapahdu mitään.
On meinaan aika hankalaa kun ei saa ovia avattua kun vasta oven lukosta vääntämällä. Missähän vois olla vika ja miten korjataan?
Takakontin lukko oli jäässä, sain sulatettua kun luulin kovilla pakkasilla, että se hajos.
Opel Zafira 1,6, vm 01, keskuslukitus
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Re: Opel Zafira 1,6, vm 01, keskuslukitus
Vika voi ainakin olla siinä, ettei sitä paristoa vaihdettu. Avain auki, patteri vaihtoon ja tarvittaessa tuo "ohjelmointi" minkä jo selostit. Ohjeet patterin vaihtoon löytyy foorumilta ja netistä moneen kertaan.
Tai sitten osui kohdalle kelvoton paristo!Itsae erhdyin eBaysta tilaamaan joitain halpoja ja se on muutamia päiviä ja sitten ovat selviä.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Jos luet tarkkaan niin ei sinne vaihdettu ollenkaan paristoa. Yritettiin vain ohjelmoida.jjvirtan kirjoitti:Tai sitten osui kohdalle kelvoton paristo! Itse erehdyin eBaysta tilaamaan joitain halpoja ja se on muutamia päiviä ja sitten ovat selviä.
No niinpä näkyy,mut kyllä patterin laittasin.Ja yleismittarillahan voi myös mitata..(F)ast_tra kirjoitti:Jos luet tarkkaan niin ei sinne vaihdettu ollenkaan paristoa. Yritettiin vain ohjelmoida.jjvirtan kirjoitti:Tai sitten osui kohdalle kelvoton paristo! Itse erehdyin eBaysta tilaamaan joitain halpoja ja se on muutamia päiviä ja sitten ovat selviä.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Astra G 1.6 8V