Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Eli onko kenelläkään kokemusta/tietoa, että kuis paljon joutuis soveltaa jos haluis kyseiset osat kii? Mites sitten männät turbocalicast vai mistä? Nyt on vakiomännillä se 200hp, mutta jos tavoitteeksi asetettais 350-450hp... Mistä tempasen alakerran?
No tällähetkellä tekniikka on 2,0i turbolla ja aattelin, et kun joutuis vaihtaa ni samantien vois "heittää" kaikist järeintä kehiin... Mut vois toi 3000 perä olla myös ihan hyvä vaihtoehto jos se vaan tosiaan kestää!? (taitas olla myös paremmin saatavilla...)
Kone pysyy ehdottomasti 2,0i(T):na, koska sillä pystyy pintakaasulla ajaa melkeen jopa taloudellisesti... Uskon kyllä, että siitä saa jerkkua ihan tarpeeks kunhan vaan huolehtii tosta kestämisestä... En vaan oo uskaltanu noita paineita nostaa kun oon aika varma, että ei kestä vakkarimännillä paljoo yli 200hp! Toisaalta autohan on ollu mun käsis koht vasta 2 viikkoo... (kauheeta ku täs vaihees tekee jo mieli lisääh!!) Korjatkaa jos oon vääräs ton kestämisen suhteen? Toisaalt nyt ei oo mikään kiire tehdä vielä mitään kun on toi talvi tulos ni ei niit polleja mihkään tarvii. Aattelin ajaa vähän talvella vaik projekti onki:)