Jatketaanpas vielä tähän.
No siellä korjaamolla siis laittoivat sen 12,5 ref mikälie umpion ja minulla on ifiltä opelvakuutus, joka sitten sisältää alkuperäisosat. Vahinkotarkastajan kanssa sitten sovittiin, että tarvikekin käy, jos siinä on ref 20. Nyt sitten yrittävät siellä korjaamolla luistaa ja vaihtaa siihen umpioon lasin, jossa lukee Bosch tms ja ref 20. Siellä joku tyyppi sanoi, että se ero on vaan siinä lasissa ja itse umpio tulee samalta hihnalta. Kyllähän minä tiedän, että ne kuviot ei ole symmetriset, mutta ei tuo nyt oikein näytä oikealta oikean puolen umpiossa, kun siinä vanhassa umpiossa silloin aikoinaan ne kuviot oli minusta samalla tasolla ja molemmilta semmoiset suht pyöreähköt. Tässä taas se kuvio on selvästi matalampi ja leveämpi
Tuossa kun on se siten, että jos nyt vaihdetaan siihen se koko umpio, niin tämä nyt paikoillaan oleva tarvikeumpio jää niille korjaamolle käsiin ja jos vaihdetaan vaan lasi, niin niille jää käteen lasi (jonka ne voi helposti lykätä uutena jollekin?). Näin siis se korjaamon tyyppi yritti vedota tunteisiin.
On se kumma että eivät saa kerralla tehtyä kuntoon vaan pitää itse kyylätä ja tarkastaa se työ joka helvetin kerta. Nyt vielä sitten tänään käydessä huomattiin tai oikeastaan minä huomasin, että tämä uudempi umpio on jotenkin vinossa eli toinen reuna ulompana toiseen verrattuna. Ens keskiviikkona uus yritys ja aikoivat ottaa ne paikoillaan olevat umpiot irti ja verrata tms jotain niitä keskenään. Hanurista tuommoinen homma.
Eihän tuo nyt kuulosta yhtään järkevältä, että umpiossa referenssiin vaikuttaa vain se lasi? Vai voiko se olla niin, tietääkö joku?