Maxtuning Vectra C
- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
Re: Maxtuning Vectra C
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbgRe: Maxtuning Vectra C
Joo kiitti kuvasta
tajusin mä sittenkin oikein mutta sekotti toi sorvaus juttu
tommonen vois ollakkin ihan hyvä idea. Täytyypä huomenna kattoa sitä 
ekan kerran luettuani tätä ketjua mun silmät vuotaa verta, mun päähän sattuu ja ekaa kertaa pitkääään aikaan olen sanaton. Täytyy mennä nukkumaan.
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
Pitäiskö sun mennä hoitoon kun noin huonona oot!!MantaGsi kirjoitti:ekan kerran luettuani tätä ketjua mun silmät vuotaa verta, mun päähän sattuu ja ekaa kertaa pitkääään aikaan olen sanaton. Täytyy mennä nukkumaan.
- ascona gt
- 'Admiral'

- Viesti:
kyllähän tämmöstä projektia on mukava selailla. vaikkakin itse oon koulukuntaa leveet vanteet ja tonttiin niin on tulossa mielenkiintonen kampe. semmoset lasikuitu tuningit ei omaa arvostusta saa missä tilataan puolasta tunninki helmat spoilerit puskurit ja vähän maalia päälle ja valmis esim http://www.nettiauto.com/opel/astra/4414233 ja http://www.nettiauto.com/opel/omega/4597194. tässä kaveri leipoo omilla käsillä ja mielikuvituksen voimalla eli ei voi kun nostaa hattua. kaikkia ei varmasti miellytä mutta ei varmasti oo tarkotuskaan. jotenki vaan v.tuttaa lukia kommentteja että hyi v.ttu ku on ruma
, ei muuta ko jaksamisia projektin loppuun saattamiseen, on vielä muutama nii pirun kutiseva talli ilta eessä
hyvä siitä tullooooooo 
Kadett C, Ascona C, Vectra C, vectra b, astra g CCCbgRe: Maxtuning Vectra C
ei paljoa ole lisättävää. kiitos tästäascona gt kirjoitti:kyllähän tämmöstä projektia on mukava selailla. vaikkakin itse oon koulukuntaa leveet vanteet ja tonttiin niin on tulossa mielenkiintonen kampe. semmoset lasikuitu tuningit ei omaa arvostusta saa missä tilataan puolasta tunninki helmat spoilerit puskurit ja vähän maalia päälle ja valmis esim http://www.nettiauto.com/opel/astra/4414233 ja http://www.nettiauto.com/opel/omega/4597194. tässä kaveri leipoo omilla käsillä ja mielikuvituksen voimalla eli ei voi kun nostaa hattua. kaikkia ei varmasti miellytä mutta ei varmasti oo tarkotuskaan. jotenki vaan v.tuttaa lukia kommentteja että hyi v.ttu ku on ruma, ei muuta ko jaksamisia projektin loppuun saattamiseen, on vielä muutama nii pirun kutiseva talli ilta eessä
hyvä siitä tullooooooo
ottaa päähän noin asiattomat kommentit. tosin kyllä mä tiesin kun jutun tänne tein että varmasti tulee negatiivisiä kommenteja. ja niin pitääkin, en niistä suutu. mut tää yhen kommentti laitto veren kiehumaan!!
Joo, meni aika läskiks aikasemmin. Itekkin olen ascona gt:n kanssa samoilla linjoilla, eli pääasiassa leveet vanteet ja tonttiin riittää. On kuitenkin kiva katella, kun jotkut rakentaa vähän enemmänkin. Omasta mielestänikin tuo konepelti saattaa jo lähteä vähän lapasesta, mutta Isot kaarilevikkeet on aina plussaa. Sitten vaan leveet vanteet ja tonttiin.Maxtuning kirjoitti:ei paljoa ole lisättävää. kiitos tästäascona gt kirjoitti:kyllähän tämmöstä projektia on mukava selailla. vaikkakin itse oon koulukuntaa leveet vanteet ja tonttiin niin on tulossa mielenkiintonen kampe. semmoset lasikuitu tuningit ei omaa arvostusta saa missä tilataan puolasta tunninki helmat spoilerit puskurit ja vähän maalia päälle ja valmis esim http://www.nettiauto.com/opel/astra/4414233 ja http://www.nettiauto.com/opel/omega/4597194. tässä kaveri leipoo omilla käsillä ja mielikuvituksen voimalla eli ei voi kun nostaa hattua. kaikkia ei varmasti miellytä mutta ei varmasti oo tarkotuskaan. jotenki vaan v.tuttaa lukia kommentteja että hyi v.ttu ku on ruma, ei muuta ko jaksamisia projektin loppuun saattamiseen, on vielä muutama nii pirun kutiseva talli ilta eessä
hyvä siitä tullooooooo
![]()
ottaa päähän noin asiattomat kommentit. tosin kyllä mä tiesin kun jutun tänne tein että varmasti tulee negatiivisiä kommenteja. ja niin pitääkin, en niistä suutu. mut tää yhen kommentti laitto veren kiehumaan!!tottakai saa olla oma mielipide mutta pitääkö se noin ilmaista.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Eipä näille suomalaisille (ooppeli)foorumeille kannata projektitopiccia tehdä, kun kommentointi on 95% pelkkää turhaa lässytystä tai tyhjänpäiväistä päänaukomista. Tämäkin auto on tapahtumia kierätänyt pitkin suomea ja ilmeisesti tulee kiertämäänkin, niin siellähän tän sit näkee valmiina. Ukko talliin, projektitopicci sikseen ja katsoo sitten kesällä tapahtumissa kenellä on pokkaa tulla sanomaan päin naamaa kaiken maailman mussutukset. Olis kyl jännä tietää moniko netissä toimiva peltipuristi on käynyt tuolle hr-83 vectran omistajalle kertomassa livenä kommentit autosta...Maxtuning kirjoitti:ottaa päähän noin asiattomat kommentit. tosin kyllä mä tiesin kun jutun tänne tein että varmasti tulee negatiivisiä kommenteja. ja niin pitääkin, en niistä suutu. mut tää yhen kommentti laitto veren kiehumaan!!tottakai saa olla oma mielipide mutta pitääkö se noin ilmaista.
JEEEEEEEEEEEEE!
tuona alkuperäisenä joskus muuten livenä nähny, ei voinut olla huomaamatta nuita vanteita arskan killityksesä. Itteä ei nykypäivänä paskaakaan kiinnosta enää nämä rojektit jossa vaihellaan vanteita ja maalaillaan listoja ym. ei vaan nappaa enää millään tapaa edes auton "tuunaukset"
Tässä rojektissa on sen verta jo lerssiä, että het pakko jo kirjautua pitkästä aikaa kommentoimaan jtn.
Tulee näyttävä peli ja omalla linjalla loppuun saakka, se on huomattu että täältä foorumilta ei tule kauhean rakentavia kommenteja yleensä saa, tympeitä mielipiteitä yleensä, kun itsellä ei ole mahdollisuuksia rakentaa ja taidosta puhumattaakaan.
Keep up good work, innolla odotan että törmään tähän näin kuvainnollisesti kylillä
Tässä rojektissa on sen verta jo lerssiä, että het pakko jo kirjautua pitkästä aikaa kommentoimaan jtn.
Tulee näyttävä peli ja omalla linjalla loppuun saakka, se on huomattu että täältä foorumilta ei tule kauhean rakentavia kommenteja yleensä saa, tympeitä mielipiteitä yleensä, kun itsellä ei ole mahdollisuuksia rakentaa ja taidosta puhumattaakaan.
Keep up good work, innolla odotan että törmään tähän näin kuvainnollisesti kylillä
Vectra C Estate -07
Itte arvostan paljon kuvapäivityksiä
Eli niitä vaan heti, ku jotain tapahtuu rintamalla
Onko tulevasta väristä vielä mitään hajua? Joku hilemaali vois sopia tämmöseen rakentelu tyyliin hyvin 
Suomalaiseen kulttuuriin ei lähtökohtaisesti kuulu positiivisen palautteen antaminen, mutta negatiivinen palaute on tuotava heti ilmi ja ilman perusteluja. Kyseinen juttu on tullut huomattua melko tehokkaasti myös internautin ihmemaailmassa. Harmi sinällään...Rookeri kirjoitti:Negatiivista palautettako ei sais sit antaa?
Itse en henkilökohtaisesti tykkää näin radikaalisesta modauksesta mutta innolla odotan että näkisin tämän valmiina.
JEEEEEEEEEEEEE!
Eikun anna mennä vaan tosissaan.
Itelleenhän näitä rakennetaan eikä muille. Vai?
Komenttiahan saa tulla suuntaan jos toiseenkin, itekkin asiasta kuulleena vanhan 8vena vaparin virityksestä: Uudesta 16v hippelipippelistä saisit samalla rahalla miljöönä hevosta irti, mutta kun haluun tehä omalla tavalla.
Ja myönnän ettei omaan makuun kolaha täysin 100% tämmönen kuitupuskurikorisarja- tyyli, mutta oonkin enempi all go no show tyyppinen rakentelija.
Mukava vaan lukee muitten erillaisempia rojekteja että saa itelleenki myös kipinää jatkaa.
Eiku töihin siitä

Itelleenhän näitä rakennetaan eikä muille. Vai?
Komenttiahan saa tulla suuntaan jos toiseenkin, itekkin asiasta kuulleena vanhan 8vena vaparin virityksestä: Uudesta 16v hippelipippelistä saisit samalla rahalla miljöönä hevosta irti, mutta kun haluun tehä omalla tavalla.
Ja myönnän ettei omaan makuun kolaha täysin 100% tämmönen kuitupuskurikorisarja- tyyli, mutta oonkin enempi all go no show tyyppinen rakentelija.
Mukava vaan lukee muitten erillaisempia rojekteja että saa itelleenki myös kipinää jatkaa.
Eiku töihin siitä
"Jokainen tekee röntälleen mitä haluaa"
-Audi S4 -98
-Opel manta b 204 -77
-Audi S4 -98
-Opel manta b 204 -77
Joo, ihan hitosti onkin niitä perusteluja myös niis positiivisissakin palautteissaKeme kirjoitti:Suomalaiseen kulttuuriin ei lähtökohtaisesti kuulu positiivisen palautteen antaminen, mutta negatiivinen palaute on tuotava heti ilmi ja ilman perusteluja. Kyseinen juttu on tullut huomattua melko tehokkaasti myös internautin ihmemaailmassa. Harmi sinällään...Rookeri kirjoitti:Negatiivista palautettako ei sais sit antaa?
Itse en henkilökohtaisesti tykkää näin radikaalisesta modauksesta mutta innolla odotan että näkisin tämän valmiina.
"Hyvältä näyttää!"
Mielipide ei tarvitse perusteluja, ja tälläsestä rakennelmasta on jokaisella takuulla mielipide. Ja se on hyvä että ei jätä kylmäksi. Mun ymmärtääkseni tällästen rakennelmien täytyykin säväyttää ja jakaa mielipiteet.
Toki sen voi esittää fiksummin kuin"Vitun ruma!", mutta yhtä lailla on typerää ottaa sellasesta itteensä tai sit on tekemässä ihan väärää hommaa.
"Itellehän näitä tehdään"....
Sillon pitää tehdä tuttua ja turvallista eikä missään nimessä laittaa muitten arvosteltavaksi.
Itse en ko. rakentelutyylistä juuri innostu mutta arvostan ja nostan hattua työmäärälle ja sille että ite tehdään eikä vaan tilailla valmiita palikoita kataloogista.
Johnny, la gente esta muy loca.
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
Itse en noin uuteen helmeen olis näin hurjia muutoksia uskaltanut tehdä enkä osaisikaan, mutta sulle on pakko nostaa hattua! Taitoa ja silmää on joten anna mennä tyylillä loppuun! Tuskin maltamme odottaa mitä tästä syntyy! 
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Joo ei tossa negatiivisessa palautteessa silleen mikään häiritse mut ite en vaan kehtaa noin pahasti kommentoida vaikka ois miten ruma.
Tietääkö kukaan mitä tolle Hr-83,n vectralle nykyään kuuluu? Ois tosi mielenkiintoista tietää onko autoa enää olemassa ja mitä kuuluu omistajille.
Oma projekti on edennyt vähäsen eteenpäin keulan suhteen. Muutama kohta pitää kuiduttaa vielä ja sit näyttäis siltä että kuituhommat olisi aika lopussa.
Viikonloppuna tulee ammattilainen tekemään kaveriksi pohjatöitä ja tavotteet on korkealla
Tietääkö kukaan mitä tolle Hr-83,n vectralle nykyään kuuluu? Ois tosi mielenkiintoista tietää onko autoa enää olemassa ja mitä kuuluu omistajille.
Oma projekti on edennyt vähäsen eteenpäin keulan suhteen. Muutama kohta pitää kuiduttaa vielä ja sit näyttäis siltä että kuituhommat olisi aika lopussa.
Viikonloppuna tulee ammattilainen tekemään kaveriksi pohjatöitä ja tavotteet on korkealla