Opel Vectra GTS Turbo keltainen "T"

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
VW1303
'Agila'

Opel Vectra GTS Turbo keltainen "T"

Viesti Kirjoittaja VW1303 »

Tietääkö joku onko jotain erikoista kun vm 2003 Vectra GTS:n T kirjain takaluukulla on keltainen. Ei kovin yleinen aninakaan, olen nähnyt yhden, nyt myynnissä Länsiauto Raisiossa.
TJV
'Admiral'
'Admiral'

Re: Opel Vectra GTS Turbo keltainen "T"

Viesti Kirjoittaja TJV »

Otsikossa on vastaus eli Turbo keltasella T:llä
**** ****** 2.5 V6
k21
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja k21 »

VW1303 kirjoitti:Tietääkö joku onko jotain erikoista kun vm 2003 Vectra GTS:n T kirjain takaluukulla on keltainen. Ei kovin yleinen aninakaan, olen nähnyt yhden, nyt myynnissä Länsiauto Raisiossa.
Noissa tuon ikäisissä 2l bensaturboissa oli tosiaan GTS malleissa keltainen T. Itsellä oli vm 2004 kolme vuotta ajossa. Erinomainen auto. Ainoa omistamani Opel, jossa ei ollut mitään suurempaa vikaa (vaikka jotain olen tuostakin tainnut täällä foorumilla joskus kirjoitella). Näissä kahdessa muussa onkin konerempat jo tehty kertaalleen.

Ainoa vika tuossa on kulutus näillä bensan nykyhinnoilla. Omassa ajossa keskikulutus oli melko tasan 9l/100km tuon kolmen vuoden pätkällä.
Insignia Country Tourer 2.0CDTI A 4x4 -16
Astra Enjoy Edition 1.9CDTI Wagon -07
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

Itse kävin katsomassa tuota kyseistä gts:ää ja oli kyl huonossa kunnossa maalipinta ja karseessa kunnossa sisältä :o Ja penkinlämmittimet puuttuu kokonaan. Tämä oli siis ennen pesua.
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

opelisti77 kirjoitti:Itse kävin katsomassa tuota kyseistä gts:ää ja oli kyl huonossa kunnossa maalipinta ja karseessa kunnossa sisältä :o Ja penkinlämmittimet puuttuu kokonaan. Tämä oli siis ennen pesua.
ite kans kattelin ton varusteita,taitaa olla tuontipeli.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
papuusi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja papuusi »

Jartsa kirjoitti:
opelisti77 kirjoitti:Itse kävin katsomassa tuota kyseistä gts:ää ja oli kyl huonossa kunnossa maalipinta ja karseessa kunnossa sisältä :o Ja penkinlämmittimet puuttuu kokonaan. Tämä oli siis ennen pesua.
Puhuttekos nyt tuosta http://www.lansiauto.fi/autot/vaihtoaut ... tra/114041 ? Jos näin niin hyvä tietää, eipähän tule turhaan lähdettyä katsomaan monen sadan kilometrin päähän... Katoin tuosta yhdestä kuvasta jo että näyttää kuskin penkki rispaantuneen..
ex: Vectra C GTS 2.0t -04, Astra G 1.6 16V -99
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

papuusi kirjoitti:
Jartsa kirjoitti:
Puhuttekos nyt tuosta http://www.lansiauto.fi/autot/vaihtoaut ... tra/114041 ? Jos näin niin hyvä tietää, eipähän tule turhaan lähdettyä katsomaan monen sadan kilometrin päähän... Katoin tuosta yhdestä kuvasta jo että näyttää kuskin penkki rispaantuneen..
Juurikin tuosta.
Juge127
OCF Staff
OCF Staff

Viesti Kirjoittaja Juge127 »

Tuotu muuttoautona espanjasta, olikohan 2005 tai 2006, näin myyjä kertoi kun tuosta vähän utelin. Tosiaan vähän fiksausta vaatii ulkopuolelle ja ehkä vähän sisällekkin jos priiman meinaa tehdä.
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
VKe
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja VKe »

Komppaan täysin nimimerkkiä k21. Jos :-? aikakone kiikuttaisi minut vuoteen 2004 niin tilaisin saman auton "uudelleenkin"...

Hyvät äänet vakiona ja turbo (joopajoo...) kiihdytyksissä komeesti vislasi kaasua höllätessä.
k21 kirjoitti:Itsellä oli vm 2004 kolme vuotta ajossa. Erinomainen auto.
Vastaa Viestiin