Piristetty CIH/mikä kytkinlevy?
-
TranceSami
- 'Senator'

Piristetty CIH/mikä kytkinlevy?
CIH 2.4 180hv/250nm onko muita kytkinvaihtoehtoja kuin sintterit? Oon kyllästynyt tuohon sintterin toimintaan. Mites sasch-kytkimet ja entäs nuo massalevyt? Eikai tuo sintteri ole ainut vaihtoehto noilla tehoilla? Asetelma on turbo volvon.
Re: Piristetty CIH/mikä kytkinlevy?
Miten olis bemarin sasch racing asetelma ja siihen massalevy? Ei jaksa muistaa nyyttoneita mitä pitäs kestää mutta yli 300nm kuitenkin.
Itse tuli laitettua moinen tuohon omaan conaan.
U-Lahti Motorsport
Ascona B R6
BMW E83 X3
Ascona B R6
BMW E83 X3
-
TranceSami
- 'Senator'

Voitko tarkentaa mikä bmw? e30? Sopiiko asetelma suoraan mantan vauhtipyörään vai pitääkö porata uudet reiät ja kierteet? Entä onko getrag 240 täysin sama bemmissäkin eli sopii kytkinlevy mantan keijoon?
BMW 228mm astelma -618 loppuinen ja tarvii uudet kiinnitysreiät kun on 6 pulttinen. Vauhtipyörään sorvautin saman upotuksen kuin bemarissa
ja painelaakeri saabista. Painelaakerille tarvii vielä holkin teetättää mutta ei mahdoton eikä kallis homma ja toimii. Levynä opelin oma massalevy(dieselin).
Holkin piirustukset löytyy jos tarvitset.
ja painelaakeri saabista. Painelaakerille tarvii vielä holkin teetättää mutta ei mahdoton eikä kallis homma ja toimii. Levynä opelin oma massalevy(dieselin).
Holkin piirustukset löytyy jos tarvitset.
U-Lahti Motorsport
Ascona B R6
BMW E83 X3
Ascona B R6
BMW E83 X3
Jos sulla on turbo-Volvon asetelma, nii kyllä vakio massalevy pitää.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Aika paljon yli 300Nm. Mulla tulee Rekordiin toi -618 asetelma, mutta sintterin kanssa ja sen kyllä pitäisi pitää kaikki se vääntö mitä tosta ny saa irti.6power kirjoitti:Miten olis bemarin sasch racing asetelma ja siihen massalevy? Ei jaksa muistaa nyyttoneita mitä pitäs kestää mutta yli 300nm kuitenkin.
JEEEEEEEEEEEEE!