Jäi sanomatta, että oli J malli. Ja ihan karvalakki ulospäinNalen kirjoitti:Oliko lasikatolla ja OPC-line? Yhden sellasen oon tällä viikolla nähny jossain päin pk-seutuaTimba kirjoitti:Punainen GTC Astra kolmen aikaan kuitinmäentiellä. Hyvä ettei kuskilta niskat katkennut kun pää kääntyi siihen malliin
Toinen täällä päin pyörivä punainen GTC on jollain pikkukoneella ilman OPC-linea, enkä nyt puhu omastaniTätä toista ajaa joku iäkkäämpi nainen.
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Musta C vectra isossa omenassa, klubin tarra takalasissa.
Joo mun exä sit vissiin oliesu kirjoitti:zaptori kirjoitti:Lapinlahdella näky oranssi A Vectra jonka perässä oli clubin osote tarra.
taitaa olla jonkun foorumilaisen entinemuistan nähneeni ainakin samanlaisen ja ovissa luki jotain koijjareista.
Varmaa jarkkiksen entine koijjari vecu
Klaukkalan kohilla motarilla tuli vastaan bertone kaima. Väritys oli se spesiaali sininen 
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Eilen yöllä joskus puolenyön ja klo 2 välillä Oulun motarilla nokka Kemiinpäin ajeli tummansininen lievästi laiteltu ja madallettu B Omega ja kuskina oli mustahiuksinen sipsakannäköinen nuori tyttö. Kurvattiin valkoisella w123 Mersulla ohi ja saatettiin me vähän kohdalla himmailla vauhtiakin, mutta kuski kaivoi kännykän taskusta eikä ollut huomaavinaan meitä

Ei kai kukaan halua pälyillä ruosteista vanhaa mersua saatikka teinejä sen kyytis|vectraman| kirjoitti:Eilen yöllä joskus puolenyön ja klo 2 välillä Oulun motarilla nokka Kemiinpäin ajeli tummansininen lievästi laiteltu ja madallettu B Omega ja kuskina oli mustahiuksinen sipsakannäköinen nuori tyttö. Kurvattiin valkoisella w123 Mersulla ohi ja saatettiin me vähän kohdalla himmailla vauhtiakin, mutta kuski kaivoi kännykän taskusta eikä ollut huomaavinaan meitä![]()
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Muuten oikein, mut mä olin nuorin siinä autossa
Kyytiläiset oli lähempänä 30 kuin 20v
Tai vänkäri oli samanikäinen, mut takapenkkiläiset vanhempia.
tänään riihimäellä valkoinen c kadetti ajelin perässä vähän matkaa
kukas ajeli oranssilla bomegalla kanssa riksussa vastaan
kukas ajeli oranssilla bomegalla kanssa riksussa vastaan
- Paska Omena
- OCF Member

Oli tos illalla ompun viereen parkkeerattu hopeinen tigra jossa oli maalaamattomat kusiluituiset puskurit ja helmat.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
OPC Corsa eilen oulussa.. ja Iin kärkkäisellä se sama sininen farkku omega ko aina. Steinmetzin vanteet oli ja taitaa se olla nettiautoss myynnissäki. Täällä ei vissii pyöri ko ei viimeksikkään ilmottautunu. Aika pirteeltä vaikutti ja oli hyvä äänet 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Minä varmaan.. jos etupuskuri oli musta?sorkku85 kirjoitti: kukas ajeli oranssilla bomegalla kanssa riksussa vastaan

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Opel Ampera bongattu Abrahaminkadulla
tais ollasamsa87 kirjoitti:Minä varmaan.. jos etupuskuri oli musta?sorkku85 kirjoitti: kukas ajeli oranssilla bomegalla kanssa riksussa vastaan
eilen kempeleessä ajo vastaan valkonen calibra..
tojjota korolla
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Usein aamulla kun meen töihin pyörällä, ajaa mun ohi tumma/metalli oranssi Vectra b1 farmaari, irmy takaspoileri, siis yliopistonkadulla, joensuussa, n.klo 06.40, väri vaikeaa olla tarkempi, aika likainen on 
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014