vm-93 astraan (1,6) taakse keskiturvavyö?
vm-93 astraan (1,6) taakse keskiturvavyö?
Elikkäs minkähän hintainen tuo keskiturvavyö astraan olisi ja saako muualta kuin merkkiliikkeestä jos romiksilta ei löydy? Onko vaikea asentaa itse? Kävi meinaan niin, että auto oli itsellä noin viisi vuotta ja nyt kun siirtyi miehelle ja kävi tämän katsastamassa, niin tuli hylätty koska se vyö tosiaan puuttuu..Itse olen aina vain ajatellut että siellä ei sitä jostain syystä ole eikä katsastuksessakaan ole siitä mitään sanottu
Koitin netistä etsiä tuloksetta hintoja, täältä löytyi pari keskustelua eri ooppeleiden muista vöistä ja siitä että suolasta olis tuo liikkeessä asennuttaa..
Re: vm-93 astraan (1,6) taakse keskiturvavyö?
Saa kaikista tarvikeliikkeistä ja hintaa muutama kymppi, mutta niin saa kaikista romiksistakin, hintaa vähemmän. Se on pelkkä lantiovyö, molemmista päistä pultilla kiinni ja uuden ei tarvitse olla Opelista vaan melkein mistä vaan autosta.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Mä tollo tietenkin unohdin tohon täsmentää että siellä ei ole myöskään sitä vastakappaletta mihin se turvavyö laitetaan kiinni..eli pitää siis sekin hommata.
Uuden vyön mukana tulee myös vastakappale ja sekin on vain yhdellä pultilla kiinni.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
No sitten. Tämä selvä. Kiitoksia