Hiekkalaatikkokeskustelu
Re: Hiekkalaatikko keskustelu
Spinnerit samantien nii ompaha sitä jousittamatonta painoa, mielellään vielä niillä led-valoilla nii voi ihan rehellisesti tokasta että "bling bling vitun köyhät" ja sit "che-che-che-cheek, eks tiedä kuka mä oon?!?"
EDIT: Niin ja semmosta aiheeseen liittyvää piti kysästä että mistä porukka on katellu noita renkaita? Camskilliä oon tässä lähinnä katellu, olisko muita suhteellisen samanhintasia lafkoja tiedossa? Taitaa tuo camskill olla aika halpa, ainakin rengas-online oli aika kallis ja typerä käyttää.
EDIT: Niin ja semmosta aiheeseen liittyvää piti kysästä että mistä porukka on katellu noita renkaita? Camskilliä oon tässä lähinnä katellu, olisko muita suhteellisen samanhintasia lafkoja tiedossa? Taitaa tuo camskill olla aika halpa, ainakin rengas-online oli aika kallis ja typerä käyttää.
GM-nisti, nytkin ajelee ruotsalaisella ooppelilla
Rengasonline ainaki siitä huono just, ku hinnat vaihtelee pirunpaljon joskus jopa viikoittain ja sit ne heittää jonku poskettoman tarjouksen sähköpostiin millä saa hinnan lähelle sitä alkuperäistä hintaa mikä se oli ennen hinnan nousua(muttei kuitenkaan yhtä alas mitä hinta oli)
Camskill mulla ollu mieles, et jos kokeilis sieltä tilailla, mut pitää ny seurailla vielä mihin hinnat kehittyy kummaski puljus.
itekkin varmaan camskillistä tilaan.. pitää eka käydä tosta vannetukusta kyylää mitä niillä on tarjota
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Jep, tuo vannetukkuki myy välillä halvalla renkaita edelliset 16" savat hommasin sieltä.Ari-S kirjoitti:itekkin varmaan camskillistä tilaan.. pitää eka käydä tosta vannetukusta kyylää mitä niillä on tarjota
ite kattelin syroneita sielt mut ei taida olla siinä koossa mitä ite haluun.. varmaan primewellit camskillistä otettava vaikka ovatkin halvat 
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Joo, noloa myöntää, itte kattellu nangang nsII 225/35 18 koossaAri-S kirjoitti:ite kattelin syroneita sielt mut ei taida olla siinä koossa mitä ite haluun.. varmaan primewellit camskillistä otettava vaikka ovatkin halvat
noi on ihan hyvät noi nankang nsII vaikka onkin halvatjarkkis kirjoitti:Joo, noloa myöntää, itte kattellu nangang nsII 225/35 18 koossaAri-S kirjoitti:ite kattelin syroneita sielt mut ei taida olla siinä koossa mitä ite haluun.. varmaan primewellit camskillistä otettava vaikka ovatkin halvat
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
kuullu juttua et noi ns2 tulee melko kova äänisiksi kun kuluvat?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Oli pakko pistää mailia rengasonlineen et mikä määrää noin rajut ja usein vaihtuvat renkaiden hinnat, katotaan mitä vastaavat.
Nonni, mitähän sitä tuli tehtyä, nimittäin meikäläiselle tulee nyt ensi kesäksi nuo "testivoittaja" hankookit kokoa 225-45-18, toivottavasti edes tiellä pysyisi 
Tähän on TJT:n kiusaksi pakko sanoa että vaikka kumit täytyy tilata, niin Hankookeja mulle ei tule vaikka kuinka on testivoittajaaKuke kirjoitti:"testivoittaja" hankookit
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Miten niin mun kiusaksi? Mulle se on ihan sama mitkä vanteensuojat kääräiset valssien ympärilleTuomas kirjoitti:Tähän on TJT:n kiusaksi pakko sanoa että vaikka kumit täytyy tilata, niin Hankookeja mulle ei tule vaikka kuinka on testivoittajaaKuke kirjoitti:"testivoittaja" hankookit
Itsellä on vielä rengasvalinta auki merkin osalta. Koko alkaa jo pikkuhiljaa hahmottumaan.
Senverran huono tarjonta omaa silmää miellyttävissä vanteissa 4x100 jaolla järkevään hintaan, että varmaan jo senkin puolesta tulee 16" olemaan seuraavat kesägummit.
Hinta tulee renkaittenkin osalta olemaan merkittävä tekijä, mutta ei silti välttämättä tartte sortua kiinangummeihin
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Sullehan se tuntui olevan arka paikka kun en Hankookeja arvosta huonojen kokemuksien takia, kerkesit leimaamaan keksityiksikin ne jututTJT kirjoitti:Miten niin mun kiusaksi? Mulle se on ihan sama mitkä vanteensuojat kääräiset valssien ympärille
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B
Saappiklubilla porukka reivaa Achilles ATR Sport-renkaita. Halpoja ja saappilaisten mukaan helevetin hyvät. Onneks ei oo sopivia kokoja tarjolla nii ei tarvii omaa autoa varustaa Achilles Heel:lä 
GM-nisti, nytkin ajelee ruotsalaisella ooppelilla
onko tuommoisista kokemusta? Goodride High Performance SV308 215/45-17 W
edit:69.95e kappale vannetukussa
edit:69.95e kappale vannetukussa
Astra G 1.8 16v -99
ex: Calibra 2.0 16v 4x4
ex: Kadett gsi 2.0 16v r.i.p
ex: Calibra 2.0 16v 4x4
ex: Kadett gsi 2.0 16v r.i.p