JOM coilover
JOM coilover
Mistään kotoisin tuo sarja? Halpa hinta houkuttaa! G farkku astraan olis suunnitteilla? Vai pitäskö unohtaa samantein?
En pikaisella haulla löytänyt sarjasta ketjua?
En pikaisella haulla löytänyt sarjasta ketjua?
Gastra Caravan 2.0Dt -98
Re: JOM coilover
Mielummin fk ak street ku se halpa sinijousinen jom. Mulla oli passatis punajousiset jom coiloverit( oli jotain päälle 300€) ja nyt vectraan hommasin fk:n ni on se paljon mukavemman jämäkkä, ku jom.
lähinnä kuullut tuosta jomista että nesteet lentää 6kk jälkee pihalle talvella jne. Eipä tuo fk:n settikään pahan hintane olis.jarkkis kirjoitti:Mielummin fk ak street ku se halpa sinijousinen jom. Mulla oli passatis punajousiset jom coiloverit( oli jotain päälle 300€) ja nyt vectraan hommasin fk:n ni on se paljon mukavemman jämäkkä, ku jom.
Gastra Caravan 2.0Dt -98
On noita nesteitä lennelly jopa ta-technixistäki vaikka kalliimpi, ku just esim. jom ja fk. Eli melkeinpä merkistä riippumatta ne ripuloi, kannattaa muistaa ilmailla aina ne iskarit ennenku ne asentelee autoon kiinni. Ja tosin ripulointia edes auttaa-> säädöt tapissa ja kova pakkanen.Laamanni kirjoitti:lähinnä kuullut tuosta jomista että nesteet lentää 6kk jälkee pihalle talvella jne. Eipä tuo fk:n settikään pahan hintane olis.jarkkis kirjoitti:Mielummin fk ak street ku se halpa sinijousinen jom. Mulla oli passatis punajousiset jom coiloverit( oli jotain päälle 300€) ja nyt vectraan hommasin fk:n ni on se paljon mukavemman jämäkkä, ku jom.
Ookko lukenu tämän:http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... b#p1513302
**** ****** 2.5 V6
Mistäs sais edullisimmin suomesta tota techinixiä? Tai fkoota?Ari-S kirjoitti:TA- technixiä voin suositella kans
Gastra Caravan 2.0Dt -98
MS-tuonnilta saa ainakin tuota TA:ta, foorumin myyntipalstalla on joskus ainakin ollut ilmoitus ja joku toinen firma ilmoitteli myös samasta aiheesta. Googlettelemalla varmasti löytyy.
Tuolta MS-tuonnista itse ostin, suoraan varastosta tuli ja yhden vuoden takuu, foorumilla tais joskus olla juttua että ulkomailta tilatessa TA:lle sais 2:n vuoden takuun mut en tiedä siitä tarkemmin.
Tuolta MS-tuonnista itse ostin, suoraan varastosta tuli ja yhden vuoden takuu, foorumilla tais joskus olla juttua että ulkomailta tilatessa TA:lle sais 2:n vuoden takuun mut en tiedä siitä tarkemmin.
**** ****** 2.5 V6
Kaitzu myy ta-technixiä ja homma kuulemma pelaa mitä lueskellu
Toinen on ta-technix.fi ja sit tuota fk ak streettiä saa tuningkauppa.com alle 270€lla.
Kiitoksia vinkeistä, jompikumpi setti alle =) Kuis paljon porukka on tiputellu g farkku astraa alas ettei ota kiinni mihinkään yms?
Gastra Caravan 2.0Dt -98
Ta-technixille pisteet täältäkin suunnasta, oli GAstrassa moinen setti ja kyllähän se mukavan jämäkkä oli - ehkä vähän turhankin jämäkkä omaan makuun. Säätövara ainakin varmastikin piisaa ja edullinenhan tuo on kuin mikä, ainakin jos ulkomailta taipuu tilaamaan.
ex: Vectra C GTS 2.0t -04, Astra G 1.6 16V -99