Made in Juosten kusten tulee mieleen tuosta videosta
Hauskat videot netistä !!
Re: Hauskat videot netistä !!
Miksiköhän nuo made in taiwan sähkölaitteet on aika huono laatuisia
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
http://www.crowdjewels.net/2012-03-22/p ... -handmade/
Siinä on karvan verran panostettu käytännössä käsin rakennettuun autoon.. Harmi, että se on ruma.
Siinä on karvan verran panostettu käytännössä käsin rakennettuun autoon.. Harmi, että se on ruma.
-
Johnny Rageous
- OCF Member 2017
Ja tuolle käämin käämijälle maksetaan se kolme jeniä / 1000 valmista tuotetta.. Meikäläisten kuukausipalkan tienaamiseen tarvitaan noin kuusi miljardia valmista tuotetta.. 
Omega Y22XEV ´00, Lisäksi romuja..

Nooh. Kauneus on katsojan silmässä.unska kirjoitti:http://www.crowdjewels.net/2012-03-22/p ... -handmade/
Varsin kauniiltahan tuo auto näyttää.
Niinpä, hieno tuo minun mielestä on.Helpless kirjoitti:Nooh. Kauneus on katsojan silmässä.unska kirjoitti:http://www.crowdjewels.net/2012-03-22/p ... -handmade/
^ Täytyy myöntää että tuo aktiivinen aerodynamiikkasysteemi on aika hieno 
Edit: Ja tuo mittaristo (n. 14:18) on aika perinteisen tyylikäs
Edit: Ja tuo mittaristo (n. 14:18) on aika perinteisen tyylikäs
Vectra merit -95 C18NZ ja Vectra GL -90 C20NE
- Paska Omena
- OCF Member

Radio Millennium - Hotelli
Mene nyt vittuun siitä!
Mene nyt vittuun siitä!
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Radio Millennium - Ylinopeus
"synnynnäinen vika nimeltä pippeli"
"synnynnäinen vika nimeltä pippeli"
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Niinhän se taitaa olla.Helpless kirjoitti:Nooh. Kauneus on katsojan silmässä.unska kirjoitti:http://www.crowdjewels.net/2012-03-22/p ... -handmade/
Onhan tossa monia komeita yksityiskohtia, mutta muoton mun mielestä tosi ruma. Hyvä video silti!
GM-nisti, nytkin ajelee ruotsalaisella ooppelilla
- Paska Omena
- OCF Member

Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Jossain olin lukevinaan et olin ollu nais kuskiPaska Omena kirjoitti:Maasturimiehellä on vähän hermot kireellä
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Mercedes-Benz W210 -01
Ihan oikein teki tuo kuski.RV kirjoitti:Jossain olin lukevinaan et olin ollu nais kuskiPaska Omena kirjoitti:Maasturimiehellä on vähän hermot kireellä
Pärräpojan(ikään katsomatta) oli pakko yrittää tunkea siitä välistä ja sitten vielä potkaisee jonossa seisovaa autoa.
Olisi pärräpoika pysynyt kiltisti jonossa, kuten muutkin ajoneuvot joutuvat tekemään.
Subaru forester XT 2,5 07
- Paska Omena
- OCF Member

No mutta eikö oo vähän liioittelua polkea kaasu pohjassa muita autoja päin ihminen konepellillä? Olis jättänyt siihen että tönäsee kumoonF40 kirjoitti:Ihan oikein teki tuo kuski.RV kirjoitti:Jossain olin lukevinaan et olin ollu nais kuskiPaska Omena kirjoitti:Maasturimiehellä on vähän hermot kireellä
Pärräpojan(ikään katsomatta) oli pakko yrittää tunkea siitä välistä ja sitten vielä potkaisee jonossa seisovaa autoa.
Olisi pärräpoika pysynyt kiltisti jonossa, kuten muutkin ajoneuvot joutuvat tekemään.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Ja käsittääkseni pyörällä välissä pujottelu on ihan normaalia liikennekulttuuria joissain maissa.Paska Omena kirjoitti:No mutta eikö oo vähän liioittelua polkea kaasu pohjassa muita autoja päin ihminen konepellillä? Olis jättänyt siihen että tönäsee kumoonF40 kirjoitti:Ihan oikein teki tuo kuski.RV kirjoitti:Jossain olin lukevinaan et olin ollu nais kuskiPaska Omena kirjoitti:Maasturimiehellä on vähän hermot kireellä
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI