Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Kultanen Astra g bertone Nurmijärven s marketin pihalla. Ilmeesesti turbo peli mitä äkkiä vilkuilin 
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
En ollut minä, mutta oon yritellyt sua bongailla täällä. Ei olla taidettu törmätä vieläNortter kirjoitti:Kultanen Astra g bertone Nurmijärven s marketin pihalla. Ilmeesesti turbo peli mitä äkkiä vilkuilin
Hahmaritus kirjoitti:En ollut minä, mutta oon yritellyt sua bongailla täällä. Ei olla taidettu törmätä vieläNortter kirjoitti:Kultanen Astra g bertone Nurmijärven s marketin pihalla. Ilmeesesti turbo peli mitä äkkiä vilkuilin
Ootko vaihtanu autoa?maritus kirjoitti:En ollut minä, mutta oon yritellyt sua bongailla täällä. Ei olla taidettu törmätä vieläNortter kirjoitti:Kultanen Astra g bertone Nurmijärven s marketin pihalla. Ilmeesesti turbo peli mitä äkkiä vilkuilin
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Astra H 1.7
eilen lintulan lähettyvillä valkonen d kadetti ja toissapäivänä olisko ollu motonetin parkissa sininen d kadetti..
tojjota korolla
Kirkonkylällä mäkin ajelen joka päivä (työmatkat) ja sit tänäänkin pyörähdettiin Rajamäessä ja Klaukkalassa muutamilla työmailla, tosin esimiehen autolla. Tosin tulee kyl omallakin ajeltua. Välillä sit toi keltainen takki päälläkin, luulis näkyvänNortter kirjoitti:HahEi kai?
Rajamäki Nurmijärvi akselilla tulee ajeltua päivittäin
Niin ja oli lasissa kerhotarra. Sekin tuli tarkistettua
Mulla siis vihreä sedan G Astra, iso klubin tarra takalasissa
Häh? Samalla mä edelleen ajelen. Tohonhan juuri totesin "EN ollut minä"unique kirjoitti:Ootko vaihtanu autoa?
Kirkonkylällä mäkin ajelen joka päivä (työmatkat) ja sit tänäänkin pyörähdettiin Rajamäessä ja Klaukkalassa muutamilla työmailla, tosin esimiehen autolla. Tosin tulee kyl omallakin ajeltua. Välillä sit toi keltainen takki päälläkin, luulis näkyvän
Mulla siis vihreä sedan G Astra, iso klubin tarra takalasissaSaa moikata jos tulen vastaan. Erittäin suurella todennäköisyydellä en silti huomaa mitään
Täytyykin alkaa pitää silmät auki!
Räikeän keltainen b-omppu farmari vähän puolenpäivän jälkeen pihliksessä.
Helmat tais olla vielä pajalla...
Helmat tais olla vielä pajalla...
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kaakkurin rampista lähti Oulua kohti laskemaan se vihreä invamallin D Kadetti mikä oli joku aika sitten nettiautossa myynnissä, komia laitos

Opel Ampera bongattu eilen Vihdintiellä lähellä Konalaa
Oli mielestäni aika hyvän näköinen auto näin livenä.
Oli mielestäni aika hyvän näköinen auto näin livenä.
kirkkaan vihreä kadetti mustalla konepellillä seiso turun motarilla tienlaidassa ikean kohdalla eilen aamulla. Oli iha näppärän näkönen masiina ja näytti olevan ulkoisesti kunnossa.
Punaisen Astra GTC:n(Siis se uusi malli) perässä ajelin aamulla moottoritiellä Tampereella ja Rajasalmen sillan pieleen oli jonkun valkoinen E Kadett sedani hyytynyt. 
Aurasta jonkun matkaa tampereensuuntaan tuli vastaan musta b corsa, tontissa ja oranssit levitetyt pellit

Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
- Paska Omena
- OCF Member

Oli tyylikäs niggatuning-vectra parkissa, niin piti oikeen tehä uukkari ja ottaa kuva siitä. Sisälle oli kanssa melko reippaasti ripoteltu kromilistaa.

Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97