Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: 5.4. ja HOX! 22.4.
Mulla jää ainakin torstai väliin ennen pääsiäistä, olen silloin Messukeskuksessa ACS-näyttelyä valmistelemassa. GTO on siellä siis näytillä tänä vuonna. Ja se pitää ehtiä vielä puhdistaa näyttelykondikseen talven ajeluiden jäljiltä...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Ei näkynyt virallisessa näyttelylehdessä Pontiacia.
Muita tuttuja autoja oli kyllä vaikka kuinka paljon.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
No ei näkynyt joo, ei näkynyt koko osastoa siinä lehdessä. Mutta siellä on.Jarno kirjoitti:Ei näkynyt virallisessa näyttelylehdessä Pontiacia.
Mikäs on osasto?ata kirjoitti:No ei näkynyt joo, ei näkynyt koko osastoa siinä lehdessä. Mutta siellä on.Jarno kirjoitti:Ei näkynyt virallisessa näyttelylehdessä Pontiacia.
GM-Cruisers ry ja ACS-hallissa. Täytyy vissiin pistää muutama noita 2011 ilmestyneitä lehtiä siihen johonkin auton ympärille...G.T.S kirjoitti:Mikäs on osasto?ata kirjoitti:No ei näkynyt joo, ei näkynyt koko osastoa siinä lehdessä. Mutta siellä on.Jarno kirjoitti:Ei näkynyt virallisessa näyttelylehdessä Pontiacia.

Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
pyörähdetään mikäli messukeskuksesta joudetaan.
Alkais vahvasti näyttämään siltä, olen huomenna estynyt tulemaan Nihtisiltaan..
No olikos miittiin ketään tulossa. Vähän arpoo miitin ja JYPin pelin välillä.
Toistaiseksi Opeliton mies
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
A4 Avant quattro B9
Cayman S 987
No perse, oisin just pummannut sulta kyytiä sinne jos vain ite oisin kerennyt.hudu79 kirjoitti:Alkais vahvasti näyttämään siltä, olen huomenna estynyt tulemaan Nihtisiltaan..
Taitaapi tosiaan nelostie olla alla tuohon aikaan. Voin soitella, jos homma menee hovissa uusiksi.G.T.S kirjoitti:No perse, oisin just pummannut sulta kyytiä sinne jos vain ite oisin kerennyt.hudu79 kirjoitti:Alkais vahvasti näyttämään siltä, olen huomenna estynyt tulemaan Nihtisiltaan..
Eiköhän pidetä miitti messukeskuksessa kun siellä niin moni tuntuu huomenna olevan?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
en pääse ikävä kyllä.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Pääsen ehkä tulemaan riippuen siitä kauanko alustan laitossa menee.
Samar sanatSnike kirjoitti:Pääsen ehkä tulemaan riippuen siitä kauanko alustan laitossa menee.
Omasta puolestani hyvää pääsiäistä ja ACS:ää sinne menijöille!