Calibra Kokoontuminen 2016 ?
Re: Calibra Kokoontuminen 2012? radalle 9.7.2012, sivu 36
juu ei siihen mustaan mikään muu auta, mut tossa sinisessä ei oikeen irrota.. pitää kiriä vielä vaijeria jos auttais. syksystä asti ollut asetelma sekä levy oottamassa paikalleen laittoa vaan ei ole kiinnostanut pätkääkään koko auto
ja etuiskaritkin vois vaihtaa.. jne.
Nyt nopeesti, vielä pari mahtuu mukaan, ettei tule ruuhkaa radalle
tähän mennessä varausmaksun suorittaneet:
bart
DMD
i_kone
jäynä
Kale
lowcali
mauno ahonen
MKr
OPOWER
sk-k
SuzuS
w4hlman
poika astralla
sekä "lippumies"
bart
DMD
i_kone
jäynä
Kale
lowcali
mauno ahonen
MKr
OPOWER
sk-k
SuzuS
w4hlman
poika astralla
sekä "lippumies"
Opeleita, onhan noita

Hmm.. itse yritän päästä paikalle, mutta tällähetkellä omassa kulkineessa konehuone huutaa tyhjyyttään.. Ei siis varmuutta ehdinkö saada auton kasaan ennen tuota. =( Mutta kova on ainakin yritys.
Kolome kuukautta aikaa, vielä...Hare kirjoitti:Hmm.. itse yritän päästä paikalle, mutta tällähetkellä omassa kulkineessa konehuone huutaa tyhjyyttään.. Ei siis varmuutta ehdinkö saada auton kasaan ennen tuota. =( Mutta kova on ainakin yritys.
Opeleita, onhan noita

Ei hitto, vähänkö tämä kuulostaa mahtavalta!!!
Meikä ostin ton Colibrin suunnilleen kuukaus sitte, kasitappinen ja vm.-90. Eihän se nyt liiku minnekkään ennenku kaasua kunnolla polkasee, sitteki vaa vähä liikahtaa, mut on pakko hiastaa heti ku autosta jo alkaa kuulumaan semmosia ääniä et pelottaa... Ja meikällä ratakokemusta nolla, myös katsojan roolissa yhtä paljon, muutenki oon rauhallinen kuski jnejne, naisihminen vieläpä (lisätään nyt tarkennuksena, vaikka tasa-arvon nimissä en sukupuolirooleja haluakkaan tuoda millään tasolla esille)....mutta kyllähän meikä haluaa ajamaan radalle mun Colibrilla!!!! Tuskin se kasassa pysyy mut mitä väliä sillä on, on kai siellä korjaustaitosta porukkaa sit paikalla
Nii ja varmaan max. 60km/h saan ajella, mut jos starttaan vikana ja kaikki lupaa ohittaa mut vaan ulkokaaren kautta taikka suoralla, nii en pasko housuuni
Tai sit paskahousujen ajovuoro vois olla klo 14:45-15, siinä ajassa ehkä ehtii just ja just sen yhen kierroksen vetää
Joo, siis aivan mahtava idea, revin jo täällä pelihousujani! Ainut miinus, että asun Oulussa...Toki matka on vain X määrä kilometrejä ja kesällä on aivan ihana ajella, joten laitan asian harkintaan muutamaksi päiväksi ja katotaan miltä sitte tuntuu. Jos siis messiin vielä mahtus tulemaan
Nii ja pitää omista piireistä varmistaa, et mihin tapahtumiin/näyttelyihin oltiin menossa tiimin kanssa, ettei tuu päälekkäisyyksiä. Niin ja ihan vaan tarkennuksena, että mun Colibri ei tosiaankaan oo osallistumassa niihin, mutta tiimin jäsenenä lähen aina messiin kannattamaan muita...
P.S. Vaikka kuvaukseni ajotaidoistani ja uljaasta kulkupelistäni kuulostavatkin melko kauheilta, niin ihmisenä olen suhteellisen kiva (ainakin reunoilta) ja tykkään grillimakkarasta!
Meikä ostin ton Colibrin suunnilleen kuukaus sitte, kasitappinen ja vm.-90. Eihän se nyt liiku minnekkään ennenku kaasua kunnolla polkasee, sitteki vaa vähä liikahtaa, mut on pakko hiastaa heti ku autosta jo alkaa kuulumaan semmosia ääniä et pelottaa... Ja meikällä ratakokemusta nolla, myös katsojan roolissa yhtä paljon, muutenki oon rauhallinen kuski jnejne, naisihminen vieläpä (lisätään nyt tarkennuksena, vaikka tasa-arvon nimissä en sukupuolirooleja haluakkaan tuoda millään tasolla esille)....mutta kyllähän meikä haluaa ajamaan radalle mun Colibrilla!!!! Tuskin se kasassa pysyy mut mitä väliä sillä on, on kai siellä korjaustaitosta porukkaa sit paikalla
Joo, siis aivan mahtava idea, revin jo täällä pelihousujani! Ainut miinus, että asun Oulussa...Toki matka on vain X määrä kilometrejä ja kesällä on aivan ihana ajella, joten laitan asian harkintaan muutamaksi päiväksi ja katotaan miltä sitte tuntuu. Jos siis messiin vielä mahtus tulemaan
P.S. Vaikka kuvaukseni ajotaidoistani ja uljaasta kulkupelistäni kuulostavatkin melko kauheilta, niin ihmisenä olen suhteellisen kiva (ainakin reunoilta) ja tykkään grillimakkarasta!
"En oo koskaan tavannu yhtään järkevää Calibra-kuskia."
"No sittenhän se kuulostaa ihan meikälle sopivalta autolta!"
"No sittenhän se kuulostaa ihan meikälle sopivalta autolta!"
Mitäpä tähän enää vois lisätäraksutin kirjoitti:Ei hitto, vähänkö tämä kuulostaa mahtavalta!!!
Meikä ostin ton Colibrin suunnilleen kuukaus sitte, kasitappinen ja vm.-90. Eihän se nyt liiku minnekkään ennenku kaasua kunnolla polkasee, sitteki vaa vähä liikahtaa, mut on pakko hiastaa heti ku autosta jo alkaa kuulumaan semmosia ääniä et pelottaa... Ja meikällä ratakokemusta nolla, myös katsojan roolissa yhtä paljon, muutenki oon rauhallinen kuski jnejne, naisihminen vieläpä (lisätään nyt tarkennuksena, vaikka tasa-arvon nimissä en sukupuolirooleja haluakkaan tuoda millään tasolla esille)....mutta kyllähän meikä haluaa ajamaan radalle mun Colibrilla!!!! Tuskin se kasassa pysyy mut mitä väliä sillä on, on kai siellä korjaustaitosta porukkaa sit paikallaNii ja varmaan max. 60km/h saan ajella, mut jos starttaan vikana ja kaikki lupaa ohittaa mut vaan ulkokaaren kautta taikka suoralla, nii en pasko housuuni
Tai sit paskahousujen ajovuoro vois olla klo 14:45-15, siinä ajassa ehkä ehtii just ja just sen yhen kierroksen vetää
![]()
Joo, siis aivan mahtava idea, revin jo täällä pelihousujani! Ainut miinus, että asun Oulussa...Toki matka on vain X määrä kilometrejä ja kesällä on aivan ihana ajella, joten laitan asian harkintaan muutamaksi päiväksi ja katotaan miltä sitte tuntuu. Jos siis messiin vielä mahtus tulemaanNii ja pitää omista piireistä varmistaa, et mihin tapahtumiin/näyttelyihin oltiin menossa tiimin kanssa, ettei tuu päälekkäisyyksiä. Niin ja ihan vaan tarkennuksena, että mun Colibri ei tosiaankaan oo osallistumassa niihin, mutta tiimin jäsenenä lähen aina messiin kannattamaan muita...
![]()
Opeleita, onhan noita

Hei mitkä on maksun tiedot? Määrä, tilinro, saaja ym. ei osunu silmään? Maksan heti kun tiiän..
Calibra C20XE + Saab 9-5 2.3t Vector Wagon
ex: Astra F X20XEV GSi Caravan
ex: Saab 9-3 2.0t
ex: Astra F X20XEV GSi Caravan
ex: Saab 9-3 2.0t
laittele yv:tä tännepäin niin saat maksuohjeetw4hlman kirjoitti:Hei mitkä on maksun tiedot? Määrä, tilinro, saaja ym. ei osunu silmään? Maksan heti kun tiiän..
Opeleita, onhan noita

Tullaan radalle kahdella Callella...ja toivottavasti varikolle saadaan nuo kolme muuta mukaan :O
- 8 x Calibra + Vectra C 1.9 Cdti Opc-Line + Mokka X 1.4T Opc-Line -
Re: Calibra-kokoontuminen 2012? radalle? sivu 32
No niin ata, nyt olisi aika sinunkin ilmottautuaata kirjoitti:Sori kun olen skeptinen. Kun ei viime aikoina ole kauheasti ollut kiinnostusta yleensä edes Opel-ratapäiville niin pelkkä Calibra-ratapäivä kuulostaa epärealistiselta. En tiedä viitsinkö omallakaan enää radalle mennä, aikoinaan tuli käytyä kyllä paljonkin, mutta ei nekään mitään yhden mallin päiviä olleet.
Nyt nopeesti, vielä yksi mahtuu mukaan, ettei tule ruuhkaa radalle
Paikapäälle kyllä mahtuu
ata
bart
DMD
i_kone
jman ( x 2 )
jäynä
Kale
lowcali
mauno ahonen
MKr
OPOWER
sk-k
SuzuS
w4hlman
poika astralla
sekä "lippumies"
Paikapäälle kyllä mahtuu
ata
bart
DMD
i_kone
jman ( x 2 )
jäynä
Kale
lowcali
mauno ahonen
MKr
OPOWER
sk-k
SuzuS
w4hlman
poika astralla
sekä "lippumies"
Opeleita, onhan noita

Ja Aulangolta varattu kämppä 8.-9.7. 
Toivottavasti on sitten maanantaina pari pirteää kuskiajman kirjoitti:Ja Aulangolta varattu kämppä 8.-9.7.
Opeleita, onhan noita

Tottakai on...pitkä matka yhdelle päivälle joten yösija tekee hyvää (myös perhesuhteille) ja tuo 4-v tytär pitää siitä kyllä huolen että kuskit on ajokunnossask-k kirjoitti:Toivottavasti on sitten maanantaina pari pirteää kuskiajman kirjoitti:Ja Aulangolta varattu kämppä 8.-9.7.![]()
kesän paras opel miitti siis tulossa! upeeta!
kiitos jo tässä kohta sk-k:lle
kiitos jo tässä kohta sk-k:lle