Onhan siinä pieni päättelytehtävä, mutta monessako tietokoneohjelmassa selaimen lisäksi on sekä historia että kirjanmerkkejä?seeklima kirjoitti:Onko toi joku selain? en ole koskaan nähnyt.Tuomas kirjoitti:No, mikähän kumma voisi olla syynä että mies haluaa tyhjentää selaimen historian?
Hauskoja kuvia netistä
Re: Hauskoja kuvia netistä
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
On mullakin IE 9:ssä ihan molemmat, mutta ei ne näytä tolta ja ne on Suomenkieliset. Eikä mun tarvi tyhjentää selaimen historiaa salatakseni jotain vaimoltani, ei mun vaimo ole kyttäävä nipottaja/valittaja. Eikä muuten vaimon tarvi tyhjätä historiaa mun takia. Me muuten tiedetään toistemme salasanatkin ja tunnukset, jos vaikka jompaa kumpaa sattuis kiinnostaa mitä toinen tekee. Molemmat saa lukea toisen kännykästä viestit jos niin haluaa. Rahatkin on yhteisiä. Enemmän mua naurattaa, se kun joku voi jäädä velkaa vaimolleen/miehelleen vaikka yhdessä asuvat ja yhteiset kodit ja lapset.Tuomas kirjoitti:Onhan siinä pieni päättelytehtävä, mutta monessako tietokoneohjelmassa selaimen lisäksi on sekä historia että kirjanmerkkejä?seeklima kirjoitti:Onko toi joku selain? en ole koskaan nähnyt.Tuomas kirjoitti:No, mikähän kumma voisi olla syynä että mies haluaa tyhjentää selaimen historian?
^voi taivas... 
Ei taida seeklimalla oikeasti olla mitään eukkoa, jos ei tuota ymmärrä 
Niinhän ne sanoo, että sinkku ei voi koskaan ymmärtää kuinka vähällä pillulla ukkomies voi tulla toimeen
Niinhän ne sanoo, että sinkku ei voi koskaan ymmärtää kuinka vähällä pillulla ukkomies voi tulla toimeen
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Minähän en sille mitään voi, jos ei akkanne teille anna. Kyllä meillä on aktiivista toimintaa edelleenTJT kirjoitti:Ei taida seeklimalla oikeasti olla mitään eukkoa, jos ei tuota ymmärrä
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:

Tuli ajettua pupun yli... tosin poikkes raadoista yleensä. Mitä mä nyt sanon mun kersoille?!
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
"Kuulkaas lapset, isillä sattu pikku vahinko.."
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"

"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:

Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Tuosta löytyy muutama helmi.....Juutas kirjoitti:http://media.riemurasia.net/albumit/mme ... 671607.jpg

Onpa veikeen näkönen, perhemallin lada lyhennettynä
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
tulee mieleen niva madallettuna 
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI