MV6 sitkeä käynnistysongelma
Re: MV6 sitkeä käynnistysongelma
Onko vika selvinnyt? Täällä taistellaan saman vian kanssa. Silloin tällöin tekee sitä, että joutuu sahata jotain 5s ennenkuin lähtee käyntiin.
Kokeile vaihtaa kampiakselinasento tunnistin, mulla loppu käynnistymis ongelmat laakista sillä!ooskari kirjoitti:Onko vika selvinnyt? Täällä taistellaan saman vian kanssa. Silloin tällöin tekee sitä, että joutuu sahata jotain 5s ennenkuin lähtee käyntiin.
akkukin kannattaa olla kunnossa.. itellä poistu ongelmat sillä
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Mulla oli joskus vikaa siinä, mutta se oireili isoilla kierroksilla ajossa. Voiko se mennä rikki niin että pelkkä kylmäkäynnistys takkuaa?Nismo087 kirjoitti:Kokeile vaihtaa kampiakselinasento tunnistin, mulla loppu käynnistymis ongelmat laakista sillä!ooskari kirjoitti:Onko vika selvinnyt? Täällä taistellaan saman vian kanssa. Silloin tällöin tekee sitä, että joutuu sahata jotain 5s ennenkuin lähtee käyntiin.
Kampiakselin kulmatunnistinhan siellä takkus taas! Vikakoodia ei tosin antanut. Tosin paukahti tuossa välillä taas kansipahvi. Alkuperäinen pahvi kesti 210 tkm ja seuraava 50 tkm. Nyt toimii vaihteeksi. Tekniikka on jo kyllä tullut tutuksi.
Hieno aettä toimii. Jotain on mennyt kansipahvin vaihdossa pieleen, pitää kyllä kestää oikealla tiivisteellä tuon 200 tkm "tosta vaan"mv6-pete kirjoitti:Kampiakselin kulmatunnistinhan siellä takkus taas! Vikakoodia ei tosin antanut. Tosin paukahti tuossa välillä taas kansipahvi. Alkuperäinen pahvi kesti 210 tkm ja seuraava 50 tkm. Nyt toimii vaihteeksi. Tekniikka on jo kyllä tullut tutuksi.
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia