miten peilikolmio ja ovipahvi c vectrassa irti?
miten peilikolmio ja ovipahvi c vectrassa irti?
Eli niinkin yksinkertanen ja tyhmä kysymys. Miten lähtee tuo peilikolmio irti vecussa?
Näyttäis olevan osittain tuo peilikolmio ovipahvin alla niin pitääkö ovipahvi irrottaa ensin vai saako sen kolmion siitä? koitin sitä yks päivä nyppiä muttei se tuntunu mihinkää liikahtavan..
EDIT: peilikolmio irrotettu ohjeiden mukaisesti ja hyvin lähti irti.
Mutta miten tuo ovipahvi lähtee? mulla on nyt se muuten irti mut on kiinni vielä ylhäältä niissä metalliklipsuissa ja oon yrittäny vetää sitä pois ja nostaa ja mitä kaikkee ja noi metalliklpsut ei anna periks sitten millään...
Näyttäis olevan osittain tuo peilikolmio ovipahvin alla niin pitääkö ovipahvi irrottaa ensin vai saako sen kolmion siitä? koitin sitä yks päivä nyppiä muttei se tuntunu mihinkää liikahtavan..
EDIT: peilikolmio irrotettu ohjeiden mukaisesti ja hyvin lähti irti.
Mutta miten tuo ovipahvi lähtee? mulla on nyt se muuten irti mut on kiinni vielä ylhäältä niissä metalliklipsuissa ja oon yrittäny vetää sitä pois ja nostaa ja mitä kaikkee ja noi metalliklpsut ei anna periks sitten millään...
Re: miten peilikolmio c vectrassa irti?
Se on verhoilu nastoilla, muutakun lujasti vetämällä irti..
Astrassa ei ainakaan tarvinu ovipahvia ottaa irti jos pelkän peilikolmion ois halunnu irroittaa.
irroita ovipahvi ja sitte uudestaan.
Astrassa ei ainakaan tarvinu ovipahvia ottaa irti jos pelkän peilikolmion ois halunnu irroittaa.
irroita ovipahvi ja sitte uudestaan.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
täytyy irrottaa pahvi jos ei muuten saa. se kolmio näyttäis menevän osittain tuonne ovipahvin taakse piiloon.. Noh huomenna purkamaan ja suunnittelemaan disupaikkoja.
Sitte jos se näyttää menevän sinne ovipahvin taa nii se on varmaa samallalailla ku vectra b:ssä et siel peilikolmion nurkas ovipahvin takana on ruuvi ja sitte se on verhoilu nipsuilla...
Jaahas. No täytyypä koittaa irrotella toi ovipahvi. Pitää vaan kattoo meneekö sittenkää huomiselle kun muistin ettei kaupat oo auki eikä oo tota lasikuitua tai hartsia enää oikeen jäljellä
no noihin diskanttipaikkojen tekeen et tarvi kuitua yhtään.. lasikuitukittiä/muovikittiä.. ne on niin pieniä kiinnityksiä että pysyy noillaki varmasti, kuumaliimalla sovite rinkulaa ym aluksi kiinni
Ei tarvitse irrottaa ovipahvia.Siellä on ovipahvin alla kyllä yksi nipsu.Yläpään kampeaa ensiksi auki ja sit vähän nostaa ni se nousee pois sieltä ja nipsu jää paikalleen.Takasin laitto sillain että painetaan se kolmio sinne alimpaan nipsuun ja sit napsautetaan yläreuna paikalleen.
erittäin helpot tehdä noi peilikolmiot.. kuumaliimaa,vähä lasikuitukittiä ei sitäkään välttämättä ja sitte viimeistely kittaus muovikitillä ja jos haluaa niin ruiskukittiä ennen maalausta, niin ei ainakaan jää ilmareikiä.. 
Re: miten peilikolmio ja ovipahvi c vectrassa irti?
peilikolmio irrotettu ohjeiden mukaisesti ja hyvin lähti irti.
Nosta sitä ovipahvia ylöspäin ja käytä reilusti voimaa. Tiukassa on jos ei ole koskaan ennen irrotettu
Tuskin on koskaan irrotettu.
Eli suoraan ylöspäin ja voimalla. Pitää lähtee yrittään vielä...
Kiitosta
Eli suoraan ylöspäin ja voimalla. Pitää lähtee yrittään vielä...
Kiitosta