Vaihdoin -96 Omegaan alkup. kasettisoittimen tilalle Sonyn CD:n. Kaikki muuten kuten pitääkin, mutta keskuslukon kauko-ohjaus lopetti toiminnan. Onko alkuperäisellä soittimella jokin "mystinen" yhteys keskuslukkoon? Kokeilin aktivoida ohjaimen uudelleen, mutta heräämistä ei tapahtunut.
Kiitokset jo etukäteen vinkeistä ja neuvoista.
-vesku
<font size=-1>[ This Message was edited by: tiggeri on 2003-11-22 15:20 ]</font>
CD-soitin tauluun, kauko-ohjain mykäksi(?)
Jaahas, kyseessä oli tyypillinen Opel-vika.
Itsestään tuli, itsestään korjaantui. Vaihdoin jatkuvan ja katkevan virran piuhat väliaikaisesti väärinpäin todetakseni, että toisinpäin oli oikein. Kun pistin johdot takaisin omille paikoilleen ja painoin puolivahingossa nappia...toimi ja toimii. En tosiaan tiedä mistä tuo alunperin johtui, mutta taas pelaa.
Ja mikä helvetin "Agila" tuossa mun nimimerkin alla kummittelee?
<font size=-1>[ This Message was edited by: tiggeri on 2003-11-22 17:29 ]</font>
Itsestään tuli, itsestään korjaantui. Vaihdoin jatkuvan ja katkevan virran piuhat väliaikaisesti väärinpäin todetakseni, että toisinpäin oli oikein. Kun pistin johdot takaisin omille paikoilleen ja painoin puolivahingossa nappia...toimi ja toimii. En tosiaan tiedä mistä tuo alunperin johtui, mutta taas pelaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: tiggeri on 2003-11-22 17:29 ]</font>
Agila tulee postauksien määrästä.http://www.opelclubfinland.net/forum/faq.php#ranksOn 2003-11-22 17:28, tiggeri wrote:
Jaahas, kyseessä oli tyypillinen Opel-vika.
Toi mankka juttu on puhuttu täällä foorumissakin. Johtuu toi kaukosäädin juttu juuri noista miten päin johdot on. Kokeile searchilla lisää aiheesta.