Hauskat videot netistä !!
Re: Hauskat videot netistä !!
tulkoot pärrällä mun auton kylkeen potkiin niin mä tapan sen pärräkuskin
I´ll be back 
Opel Corsa E hatchback B10XFL vm 2015 turbolla
rip Astra G vm 2001 2000 Edition wagon X18XE1 palveli 10 vuotta
Opel Corsa E hatchback B10XFL vm 2015 turbolla
rip Astra G vm 2001 2000 Edition wagon X18XE1 palveli 10 vuotta
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Ei se taida laitonta suomessakaan olla.tuikki kirjoitti:Ja käsittääkseni pyörällä välissä pujottelu on ihan normaalia liikennekulttuuria joissain maissa.Paska Omena kirjoitti:No mutta eikö oo vähän liioittelua polkea kaasu pohjassa muita autoja päin ihminen konepellillä? Olis jättänyt siihen että tönäsee kumoonF40 kirjoitti:Ihan oikein teki tuo kuski.RV kirjoitti:Jossain olin lukevinaan et olin ollu nais kuskiPaska Omena kirjoitti:Maasturimiehellä on vähän hermot kireellä
Pärräpojan(ikään katsomatta) oli pakko yrittää tunkea siitä välistä ja sitten vielä potkaisee jonossa seisovaa autoa.
Olisi pärräpoika pysynyt kiltisti jonossa, kuten muutkin ajoneuvot joutuvat tekemään.
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Aivan samaa mieltä! Mopopoika aloitti potkimalla autoa ja sai ansionsa mukaan. Mutta sensijaan että runnoi sivullisten autoja niin olisi vain ajanut pikkasen eteenpäin ja lyöny lossit kiinni, kyllä tuollainen mopolija olisi lentänyt komeasti kyydistä.F40 kirjoitti:Ihan oikein teki tuo kuski.RV kirjoitti:Jossain olin lukevinaan et olin ollu nais kuskiPaska Omena kirjoitti:Maasturimiehellä on vähän hermot kireellä
Pärräpojan(ikään katsomatta) oli pakko yrittää tunkea siitä välistä ja sitten vielä potkaisee jonossa seisovaa autoa.
Olisi pärräpoika pysynyt kiltisti jonossa, kuten muutkin ajoneuvot joutuvat tekemään.
Niin onhan se sama asia potkia jotain peltilehmää kuin tapon yrityskeltanokka kirjoitti:Aivan samaa mieltä! Mopopoika aloitti potkimalla autoa ja sai ansionsa mukaan. Mutta sensijaan että runnoi sivullisten autoja niin olisi vain ajanut pikkasen eteenpäin ja lyöny lossit kiinni, kyllä tuollainen mopolija olisi lentänyt komeasti kyydistä.F40 kirjoitti:Ihan oikein teki tuo kuski.RV kirjoitti:Jossain olin lukevinaan et olin ollu nais kuskiPaska Omena kirjoitti:Maasturimiehellä on vähän hermot kireellä
We have in Finland this thing called, Reilu Meininki.
Johnny, la gente esta muy loca.
Niin on.Niin onhan se sama asia potkia jotain peltilehmää kuin tapon yritys
Harmi kun tuolle prätkäkuskille ei ilmeisesti tullut juurikaan vammoja.
Ja sit ihmetellään ku meil liikenne tökkii
Ei oo mikään ihme kun tiet on täynnä tollasia kyrpäjyriä joilla ei pienintäkään käsitystä joustavasta ajotavasta, periksi ei anneta, omista etuoikeuksista pidetään viimeseen asti kiinni, tietä ei anneta edes pakon edessä saati ohi päästetä nopeampaa. Puhumattakaan että taajamissa jalankulkijaa noteerattaisi mitenkään.
Kannattas jos käydä kattoo ja kokeilee liikennettä jossain muualla maailmassa, vois olla vyölaukkuspede ihmeissään ja hädissään
Teidän kaltaisten takia vois ruveta oikeastaan kantaa asetta autossa, lopetetaanhan koiriakin vähemmästä niin miks ei tollasia runkkareitakin?
Ei oo mikään ihme kun tiet on täynnä tollasia kyrpäjyriä joilla ei pienintäkään käsitystä joustavasta ajotavasta, periksi ei anneta, omista etuoikeuksista pidetään viimeseen asti kiinni, tietä ei anneta edes pakon edessä saati ohi päästetä nopeampaa. Puhumattakaan että taajamissa jalankulkijaa noteerattaisi mitenkään.
Kannattas jos käydä kattoo ja kokeilee liikennettä jossain muualla maailmassa, vois olla vyölaukkuspede ihmeissään ja hädissään
Teidän kaltaisten takia vois ruveta oikeastaan kantaa asetta autossa, lopetetaanhan koiriakin vähemmästä niin miks ei tollasia runkkareitakin?
Johnny, la gente esta muy loca.
Tästä aivan samaa mieltä. Miten ihmeessä se hidastaa omaa perillepääsyä jos moottoripyörä ajaa jonoa nopeammin kaistojen välissä? Ei se ainakaan minua haittaa, ajakoon. Jos vituttaa istua siinä puukuula penkinpäällisen päällä radio Nova Blaupunkt Oslossa monona rätisten, ei sitä muille tarvitse kostaa työntämällä keulaa kaistojen väliin ettei vaan kukaan siitä pääsisi.Johnny kirjoitti:Ja sit ihmetellään ku meil liikenne tökkii![]()
Kannattas jos käydä kattoo ja kokeilee liikennettä jossain muualla maailmassa, vois olla vyölaukkuspede ihmeissään ja hädissään![]()
Niin ja se video. Kesä ja karavaanarit tulossa
http://www.crowdjewels.net/2012-04-11/t ... -plankton/
Lähikuvaa planktonista. Ei ookkaan niin yksinkertasta sakkia kun olettais.
http://www.crowdjewels.net/2012-04-11/drama-button/
Pikkusen panostettu tähän livemainokseen. Torin keskellä nappula, jota painamalla tulee draamaa!
Lähikuvaa planktonista. Ei ookkaan niin yksinkertasta sakkia kun olettais.
http://www.crowdjewels.net/2012-04-11/drama-button/
Pikkusen panostettu tähän livemainokseen. Torin keskellä nappula, jota painamalla tulee draamaa!
Juurikin näin mua opasti joskus Porissa paikallinen LP partio kun asiasta kysyin, mut sillä ei muistaakseni ollut väliä et liikkuiko jono vai ei.Rookeri kirjoitti:Omalla kaistalla on pysyttävä, viivan päällä ei saa ajaa.
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Mercedes-Benz W210 -01
Eikös kielletty ja pääsääntöisesti kielletty ole eri asia?Rookeri kirjoitti:http://www.helsinginuutiset.fi/artikkel ... ten-sattuuRV kirjoitti:Juurikin näin mua opasti joskus Porissa paikallinen LP partio kun asiasta kysyin, mut sillä ei muistaakseni ollut väliä et liikkuiko jono vai ei.Rookeri kirjoitti:Omalla kaistalla on pysyttävä, viivan päällä ei saa ajaa.
Liikkuvien autojonojen välissä ajaminen on pääsääntöisesti kiellettyä.
Paikallaan olevien autojonojen ohittaminen jonojen välistä ajamalla on sen sijaan lähtökohtaisesti sallittua
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Mercedes-Benz W210 -01
Mut saako piennarta pitkin ohittaa autojon moottoripyörällä jos ajaa max 40km/h ?Rookeri kirjoitti:No emmä tiiä mitä käytännön eroja tossa on että milloin sais ohittaa ja milloin ei
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Mercedes-Benz W210 -01
Näin olen itsekkin kuullut eikä tuo minua yhtään haittaa,nopeuttavat pirusti liikennettä tuolla tavalla kun eivät jää seisomaan siihen jonoon ja pidennä samalla jonoa liki auton verran.RV kirjoitti:Juurikin näin mua opasti joskus Porissa paikallinen LP partio kun asiasta kysyin, mut sillä ei muistaakseni ollut väliä et liikkuiko jono vai ei.Rookeri kirjoitti:Omalla kaistalla on pysyttävä, viivan päällä ei saa ajaa.
Ei,oikealta ohittaminen,jopa motarilla,on kiellettyä.RV kirjoitti:
Mut saako piennarta pitkin ohittaa autojon moottoripyörällä jos ajaa max 40km/h ?
Ei saa.RV kirjoitti:Mut saako piennarta pitkin ohittaa autojon moottoripyörällä jos ajaa max 40km/h ?Rookeri kirjoitti:No emmä tiiä mitä käytännön eroja tossa on että milloin sais ohittaa ja milloin ei
Tieliikennelaki 8§
Tien eri osien käyttö
Ajoneuvoja on kuljetettava ajoradalla. Jos tien oikealla puolella on piennar, jolla ajo käy haitatta päinsä, polkupyörää ja muuta moottoritonta ajoneuvoa sekä mopoa on kuitenkin kuljetettava pientareella.
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
- Paska Omena
- OCF Member

Musiikkivideo Haifa Wahby - Kullimuna
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Millä kielellä toi mamma oikeasti laulaa, liekö kenelläkään tarkempaa tietoa?Paska Omena kirjoitti:Musiikkivideo Haifa Wahby - Kullimuna