Vectra-C ovet ei aukea edes avaimella !

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
w85
'Kadett'
'Kadett'

Vectra-C ovet ei aukea edes avaimella !

Viesti Kirjoittaja w85 »

Hei

Nyt iski ennen näkemätön ongelma !
Eli avaimen kaukosäädin lakkas toimimasta. No ei siinä mitään ajattelin, että kai autoon pääsee sisään avaimella. Kokeilin kumpaankin lukkooon kuskin oven ja takakontin ei suostu kääntymään kumassakaan lukossa avain. Eikös noiden pitäs kumminkin toimia mekaanisesti avaimella ? No sitten päätin vaihtaa kauko-ohjaimen pariston ja testaa sillä niin ei per...le sekään auttanut. Nyt en pääse autooni ja se on vielä hiukan hankalassa paikassa. Miten tää on mahdollista ?

Hauskinta tässä on se ,että tilasin autooni vara-avaimen suutarilta. He joutuivat tilaamaan aihion kauempaa ja minun piti mennä se tänään teettämään :D

Voiko olla huonompaa tuuria eli jos tämä vika olisi tullut huomenna minulla olisi ollut vara kaukosäädin avain, jolla olisin autoon päässyt :banghead:

Auto on ollut minulla vasta 1kk enkä ole edes avainta aikaisemmin lukkoihin kokeillut kun on kaukosäädin hoitanut hommat.
w85
'Kadett'
'Kadett'

Re: Vectra-C ovet ei aukea edes avaimella !

Viesti Kirjoittaja w85 »

Toodii ongelma ratkes !
CRC:tä CRC:tä ja CRC:tä lukkoon lähti autki :worship:

Oli ihan pirun jumissa ne lukot ja vaikka laitoin ekana heti aika paljon crc:tä sinne niin ei auttanut vasta nyt paljon myöhemmin aukes :)
Vastaa Viestiin