-97 Omegan etuovien alareunat kastuu

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

-97 Omegan etuovien alareunat kastuu

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Otsikosta asia käykin osittain jo ilmi, eli ovipahvien alareunat on jatkuvasti märät. Oon koittanu katella että mistä vesi sinne pääsis, mutta en oo keksiny.. Oisko kukaan muu ratkaissu vastaavaa ongelmaa joskus?
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Ari-S
OCF Member 2019

Re: -97 Omegan etuovien alareunat kastuu

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

mulla olis omassa kuskin ovessa ihan vastaava ongelma... voisko vika olla siinä pitkässä tiivisteessä mikä menee helma muovin yläpuolella? Takaoven kohalta se on multa vähän rikki/rutussa niin pakkaa lunta kynnyskoteloonkin
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Mulla tuskin ainakaa siitä puskee kosteutta. Täsmennetääs sen verran, että mulla on vaan etuovien pahvit märät, ei takaovien. Tossa mun kulkineessa tuntus kosteus tulevan oven sisäpuolelta. Ihan kuin vedenpoistoreiät ei toimis oikein tms. Ne ei kuitenkaan ole tukossa, sen olen tarkistanut.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
omena-b2
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja omena-b2 »

jarksi kirjoitti:Otsikosta asia käykin osittain jo ilmi, eli ovipahvien alareunat on jatkuvasti märät. Oon koittanu katella että mistä vesi sinne pääsis, mutta en oo keksiny.. Oisko kukaan muu ratkaissu vastaavaa ongelmaa joskus?
Tuota oli Englannissa muistaakseni tutkittu vesi taisi tulla sivupeilin kautta ja lasintiivisteestä oli oikein hyvät kuvat ja veden kulkunuolet kuvissa....

ehtisi vain etsiä topicin....
Omena 2.5 TD 2001
Ari-S
OCF Member 2019

njaa pitääkin omasta tutkia... itellä kyllä noi muovit oli ehjät.. (teipatut)
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Saattaa tulla myös kaiuttimen reiästä. Varsinkin jos on jälkiasennetut kauittimet. Sieltä se mulla ainakin kuseskeli.
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

No siinähän tulikin jo hyviä vinkkejä, pitää noilla lähteä metästeleen vuotopaikkaa. :peukku: Jos vaikka ekana vetäsis muovit kondikseen ja tukkisi myös kajarinreiän kun tuossa on nimenomaan jälkiasennuskajarit.

www.puustikki.fi
Ari-S
OCF Member 2019

laittelehan tänne sit vastauksia jos sais omankin kuivaks
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Ei ainakaan tuon ovimuovin tiivistämisestä ollut mitään apuja. Katselin että se ovien ja katon välinen lista kusee oviaukkoon vettä, josko seuraavaksi kokeilisi sen väliin tunkea jonkun tiivistemassan tms.

www.puustikki.fi
jusa_^
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jusa_^ »

Mulla kans kastuu noi pahvien alareunat. Mä otin jo noi kattolistat irti ja tiivistin uudestaan, mut ei kyl auttanu yhtää :-?
C Vectra 2.0t GTS
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja sepse »

Onkos kukaan löytänyt ratkaisua tai sitä Englannin linkkiä ?
Mulla myös 95 Omega farkussa molemmat etu oven pahvit alhaalta aivan litimärät ,sormella kun vetää pitkin ala reunaa nii lorisee alas vettä :what:
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
Vastaa Viestiin