Zafira OPC
Re: Zafira 2,0 turbo OPC
Nyt se vikavalo sammui, ensin heitin n.10km lenkin ja valo paloi, menin tankille ja kun käynnistin sen jälkeen auton valo sammui eikä sen jälkeen ole palanut. Ehkä se johtui tästä kosteudesta. Jos siellä joku laite/anturi ottaa vähän itteensä kun kastuu. Seuraillaan tilannetta 
Se on käynyt jo niin tutuksi, ettei voi sekoittaaJohnny kirjoitti:Jos se olikin bensavalo
Tänään kävin laitattamassa uudet kesärenkaat vanteille Jämsässä Rengaspalvelu Kytösellä
Alle laitetaan sitten kun keli on mun mielestä sopiva. Tänäänkin tuli taivaan täydeltä räntää kun sinne ajelin. Kuvia uusista renkaista tulee tässä joku päivä, kun kameran kanssa jaksaa mennä kuvailemaan.
Ei kyllä ne pakko laittaa jo alle, kato kun on sulla asfaltti niin on kesä. Ei sillä ole väliä vaikka väikkä välillä tulee räntää ja keli on liki nollassaseeklima kirjoitti:Tänään kävin laitattamassa uudet kesärenkaat vanteille Jämsässä Rengaspalvelu KytöselläAlle laitetaan sitten kun keli on mun mielestä sopiva. Tänäänkin tuli taivaan täydeltä räntää kun sinne ajelin. Kuvia uusista renkaista tulee tässä joku päivä, kun kameran kanssa jaksaa mennä kuvailemaan.
Niin onhan joinakin vähälumisina talvina asfaltti näkyvissä melkein koko ajan. Sitähän vois päästellä silloinkin kesärenkaillaWoody kirjoitti:Ei kyllä ne pakko laittaa jo alle, kato kun on sulla asfaltti niin on kesä. Ei sillä ole väliä vaikka väikkä välillä tulee räntää ja keli on liki nollassaseeklima kirjoitti:Tänään kävin laitattamassa uudet kesärenkaat vanteille Jämsässä Rengaspalvelu KytöselläAlle laitetaan sitten kun keli on mun mielestä sopiva. Tänäänkin tuli taivaan täydeltä räntää kun sinne ajelin. Kuvia uusista renkaista tulee tässä joku päivä, kun kameran kanssa jaksaa mennä kuvailemaan.
Pitää kato olla tuning.
määräähän sen jo lakikin et ne on nyt jo oltava alla, sato vaikka lehmiä taivaalta 
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Näin on siis tehtävä(laitettava kesärenkaat alle heti kun laki määrää)Ari-S kirjoitti:määräähän sen jo lakikin et ne on nyt jo oltava alla, sato vaikka lehmiä taivaalta
Hyvä rengas valinta
Ostin itelle ekan roadstone n3000 sarjan tälle kesälle on ihan sairaan hyvät ja hiljaiset 
Edit: teemuk jos sulla ei ole kokemusta korealaisista "tiekivistä" niin älä kommentoi........ei herneitä
Edit: teemuk jos sulla ei ole kokemusta korealaisista "tiekivistä" niin älä kommentoi........ei herneitä
seeklima kirjoitti:Nyt on kuvia Korealaisista Roadstone N 3000 renkaista, koko 225/45ZR17.
Näillä mennään ainakin kaksi kesää
Noista korealaisista "tiekivistä" ei kauheesti kokemusta muutakuin joskus oli omegassa takana... Mulle tuli tälle kesälle zaffeen contin sportcontact 3 koska vastaavat oli myös viimekesänä. On varmaan parhaat renkaat millä ikinä ajanut. No mielipide tämäkin
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Mulla tosiaan oli viime kesänä Sintrassa N2000:set ja ne oli hyvät pidoltaan myös rankkasateella. Zafirassa oli aiemmat kesärenkaat Bridgestone Potenzat, mutta en niillä ajanut kuin loppukesän ja osan syksyä, ei ne huonot ollut, muttakun ne maksaa paljon enemmän kuin roadstonet.Gts03 kirjoitti:Hyvä rengas valintaOstin itelle ekan roadstone n3000 sarjan tälle kesälle on ihan sairaan hyvät ja hiljaiset
Juu ei herneitäseeklima kirjoitti:
Tosiaan mulla ainakin on suht raskas kaasujalka ja omegassa roadstonet takana teki omegastakin tehokkaan
Sama juttu tuon zafiran kanssa. Viime loppukesästä juoduin laittaa eteen michelinin pilot sportit (ei ikäloput kovettuneet) vaan kovemmat kuin nuo contit. Olihan niillä renkailla mielenkiintoinen ajaa kun rivakammassa kiihdytyksessä luistoneston valo vilkkui vielä 3 vaihtaessa
Pointtini oli siis että ainakaan itse en hirveesti välitä noista kovakumisista renkaista, tuli ne sitten mistäpäin maailmaa vaan .
Enkä mä ainakaan pidä vielä järjettömän kalliina tuollaisia n.430€ contejakaan.
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
No ei ole kova hinta 430€, kun roadstonet maksoi n.370€. Kyllä mullakin toi kaasujalka välillä on aika painava, varsinkin nyt kun tiet sulana
Kyllä ne Potenzatkin löi tyhjää kolmoselle asti, kun tässä syksyllä(oli kuivaa kyllä) Vaajakosken ABC:ltä lähdin ja koitin kiihtyvyyttä, mutta pito tahtoi loppua kesken
Potenzat kului edestä jo sakoille, mutta takana olis vielä jonkun verran ajoaikaa ollut.
Käyn monesti tuolla "maisemareiteillä" ajelemassa(kovaa mutkaisia asfalttipätkiä). Siellä ne renkaat tahtoo kulua.
Potenzat kului edestä jo sakoille, mutta takana olis vielä jonkun verran ajoaikaa ollut.
Käyn monesti tuolla "maisemareiteillä" ajelemassa(kovaa mutkaisia asfalttipätkiä). Siellä ne renkaat tahtoo kulua.