1. Itse lämmitin kuumailmapuhaltimella, mutta uunikin on hyvä. Sitten kampesin puukolla vaan lasia jokapuolelta.
2. Kolmesta autosta olen maalannut sisäosat, enkä koskaan ole hionut mitään. Ottaa rasvat vaan vaikka sinolilla pois. Pitkän "umpion" ja vilkun umpion päälle teippi kun niitä ei voi sprayllä maalata. Heijastin pintoja ei voi teipata kun kromi irtoaa. Sitten kun sisuskalut on kuivunut niin mustalla hammerilla maalaa sen vilkun ja pitkän valon umpion pohjan. Joutuu laittamaan muutaman kerroksen, että saa tasoittumaan kunnolla.
3. Umpion lasin olen kiillottanut ihan jollain hiomatahnalla, mutta silloin lasista häviää suoja-aine eli haalistuu nopeasti taas. Suosittelen laittamaan jokun kalvon päälle kun on kiillottanut niin pysyy siistinä pitempään.
4. Umpioista olen lämmittämällä ottanut vanhat liimat pois ja liimannut lasin uudestaan MUSTALLA sikamassalla. Kaikista viisain vetää tolla mustalla, koska jos tursuaa jostain niin ei näy niin herkästi.
Suosittelen maalaamaan kiiltävän, kun hammer on kiiltävää.
Tossa huono kuva lopputuloksesta, missä ei ole vielä kiillotettu lasia.
E: Tais muuten olla vectrassa niin, että sieltä saa tuon kehyksen erikseen ja pitkän umpio ja vilkun umpio on erikseen. Niitä ei ole siis pakko maalata jos ei halua.