Kobbel kirjoitti:Omega A 3000 24v -93, 5-vaihteisella automaattilaatikolla
Mikä se semmonen laatikko on?
Enpä osaa varmaksi sanoa. Itsekin kuvittelin, että olisi AR35 ( joka on kylläkin 4-lovinen ? ), mutta tuntuu niin selkeästi viellä vaihto siellä jossakin 120km/h vauhdissa, että luulen/luulin 5-vaihteiseksi ? Ja kun painaa sport napista, niin jättää sen pois ?
Tuskimpa 5-lovinen on. b2- omegassakin harvinainen se 5-lovinen tomaatti.
Kobbel kirjoitti:Enpä osaa varmaksi sanoa. Itsekin kuvittelin, että olisi AR35 ( joka on kylläkin 4-lovinen ? ), mutta tuntuu niin selkeästi viellä vaihto siellä jossakin 120km/h vauhdissa, että luulen/luulin 5-vaihteiseksi ? Ja kun painaa sport napista, niin jättää sen pois ?
Ettei olis vaan lukkoturbiini joka lukittuu? No minä mitään tomaateista tiedä..
ata kirjoitti: En ole itse koskaan ymmärtänyt miksi joku haluaisi farkun jossa ei ole kattokaiteita?
Vaikkapa siksi että se katto on paljon helpompi puhdistaa lumesta kun niitä kattokaiteita ei ole.
Ihan vaan muutaman kerran kironnut noita Astran tarpeettomia kattokaiteita...
Ihan samaa mieltä...ehkäpä sen jotenkin vielä kestää että ne tekee farkusta paljon korkeamman ja vähemmän linjakkaan näköisen, mutta tuo lumien putsaaminen sieltä kaiteiden välistä on ihan hanurista
|vectraman| kirjoitti:Kaikkia ei se erikoisuus kiinnosta.. Monet kun haluaa kliinin ilmeen ja kattokaiteiden poistaminen on yksi asia mikä tekee farmarista juuri sellaisen, eli kliinimmän
Ei kun päinvastoin. Kattokaiteet tekee farkusta jämäkämmän ja farkumman näköisen. Ennen vanhaa kun mäkin olin nuori, niin kattokaiteita ei farkuissakaan ollut kuin kalleimmissa luksusversioissa ja halpisversioissa ei niitä ollut. En ole itse koskaan ymmärtänyt miksi joku haluaisi farkun jossa ei ole kattokaiteita? Farkku ilman kaiteita näyttää jotenkin onnettomalta... Makuasia. Toisaalta miksi hankkia harvinainen auto jos ei erikoisuus kiinnosta? Monilla kun ei farkkucorsaa Suomessa ole...
nimen omaan, mäkin olen hiukan erilainen kun hommasin farkun ilman kattokaiteita, ja niitä en myöskään siihen laita onneksi jos anopinkuljetus laatikon tarttee katolle, tohon käy 5D:n tai sedanin kattotelineet
edit, ja jos mulla olis tollanen corsa ehkä ottaisin siitäkin pois.....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Kuka vitun mulkku ajo äsken punaisella b2 farkkuomegalla Tuusulta-Palojoki väliä? Lähdin ajamaan ohi suoralla tiepätkällä niin tämä neropatti lähtee kiihdyttämään vierellä ja ajatti väärällä kaistalla mutkaan tultaessa.
|vectraman| kirjoitti:Motonetin pihassa taas se valkoinen tyylikäs B Ascona tummilla laseilla, ajoin Kadetin vastapäätä parkkiin. Omistajan nimimerkkiä en muista vaikka hänkin täällä taisi pyöriä välillä
toikin on makuasia. itellä tuskin koskaan tulee olemaan niille kaiteille mitään käytöä ja omasta mielestä ne on typerät. mutta tosiaan tästä voi jatkaa tuolla hiekkalaatikolla
Oulus oys valoristeykses musta turbo farkku astra, nauratti kun aikasemmin tämä kulkine meni ohi ja valoist yritti lähteä äkäsesti ja kuskina iäkkäämpi ukko... Kaikenlaisia "näyttäjiä" löytyy..