Omega A nykii

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
jari-pekka
'Agila'

Viesti Kirjoittaja jari-pekka »

Olisko kellän tietoa missä voi olla vikaa? Auto on vm 89´ ja 2,0i. Alussa nyki vain harvoin ja tietyllä kierrosalueella, nyt lähes koko ajan. Kaasua ei kestä painaa kunnolla vaan härkittävä varovasti. Pyörii tyhjäkäyntiä raskaasti, seokset luultavasti liian rikkaalla.

Tulpanjohdot on kyllä aika huonot. Vika ilmaantui ilmanputsarin vaihdon jälkeen (tarvike) ja on koko ajan pahentunut. Bensansuodattimesta ei ole tietoa, täytyy varmaan vaihtaa uuteen.

<font size=-1>[ This Message was edited by: jari-pekka on 2003-11-26 12:08 ]</font>
ekomies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ekomies »

Tarkista sytysjohtojen kunto,samaten se norsunkärsäputki ilmamäärämittarin ja koneen
välistä,ja benspunmpun relekin voi aiheuttaa
tuollaista,,onko polttoainesuodatin vaihdettu ajallaan,entä ilmasuodatin?

Arvailuahan tämä vähän on.
absum
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja absum »

Itse haeskelin tismalleen samanlaiseen oireyhtymään apua pari viikkoa sitten. Syypääksi osoittautui kuin osoittautuikin tulpanjohdot.
pekuGM
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pekuGM »

Mulla samantapainen vika.
Vikana oli vanha bensansuodatin.
BMW X5
Jarppa
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Jarppa »

Mulla häikkäs jossain vaiheessa niin että tyhjäkäynti pelas jotakuinkin kunnolla mutta kun kaasua painoi vähänkin nopeammin ja reilummin niin pätki aika pahasti. Virranjakajan kansi ja pyörijä tuli vaihdettua niin helpotti menoa.
Vastaa Viestiin