Astra F 1.8 16V Sport DTM -95
Astra F 1.8 16V Sport DTM -95
Tommonen tuli hankittua kakkos autoksi,onko siinä muuta erikoista kuin ne lätkät etuovissa??
Supercharged
Re: Astra F 1.8 16V Sport DTM -95
Onko f-astrastakin tommonen versio, oon aina olettanut et oli pelkästään calibrasta 
Näin se huoltokirjan takasivullakin väittää että DTM on,netistäkään ei mitään tietoa löytynyt.
Supercharged
Jostain muistan kuulleeni/lukeneeni, että Astraa, Calibraa ja Corsaa (ainakin) sai DTM-malleina. Pikaisella haulla ei löytynyt Astrasta mitään, mutta yksi myynnissä oleva DTM-Corsa löytyi: http://www.nettiauto.com/opel/corsa/4533660
Kaikki DTM-mallit tais olla valkoisia, mutta varusteista ei ole mitään hajua.
Kaikki DTM-mallit tais olla valkoisia, mutta varusteista ei ole mitään hajua.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Eiköhän tuo keltainen läpykkä oo ihan noiden Sport-mallien merkki. B-Vectroissa ainakin löytyy sporttivempeleissä. Korjatkoon joku jos oon väärässä.
Opel Astra
Mini One
Mini One
Mulla oli tuollainen 96 vuosimallin astra joskus, tuohan on sport varusteltu, ja ne jossa on se dtm logo ovat väriltään valkoisia olleet, korjatkaa tok jos olen väärässä. Eipä tuossa mitään ihmeellistä ole perusmalleihin, sport penkit taitaa olla ainoat mitä äkkiseltään tulee mieleen. Ai niin, se takaspoileri on Irmscherin valmistama, ja hieman erilainen kuin yleisimmin nähty, tuossa versiossa ne spoilerin sivuosat tulee alemmas takaluukkua, kun taas siinä yleisemmässä mallissa ne sivut ovat lyhyemmät.
Siis tälläinen spoileri

Kun taas tämä Gsi mallistakin tuttu on yleisempi malli.

Siis tälläinen spoileri
Kun taas tämä Gsi mallistakin tuttu on yleisempi malli.

Juu,en kyllä meinannutkaan että mikään super harvinaisuus olis käsiin osunut,
Takaspoileri ihan normaali,valkoinen kuten myös puskurit ja peilit,sporttipenkit..
Mutta tosiaan DTM lisäys huoltokirjassa,eli myyntikikka sitten.??,onko lie ollu maahantuojalla ylimääräisiä lätkiä..
Takaspoileri ihan normaali,valkoinen kuten myös puskurit ja peilit,sporttipenkit..
Mutta tosiaan DTM lisäys huoltokirjassa,eli myyntikikka sitten.??,onko lie ollu maahantuojalla ylimääräisiä lätkiä..
Supercharged