-06 vectra 2.8T v6
Re: -06 vectra 2.8T v6
Mulla taas heräs sellanen ajatus että luotto on kyseiseen peliin nyt mennyt ja laitetaan kiertoon.Ei tuo tietysti väärin ole jos auto on nyt kunnossa.Ite oon aika hanakka vaihtamaan autoja mutta jos itellä hajoais kone heti ensi metreillä oston jälkeen ja 4.5kk odottaisin sen korjausta ni kyllä mä innolla ainaskin ajaisin 
Jos viittaat noihin ostohetken _mahdollisiin_ vikoihin,niin silloin auto toimi ihan hienosti. Meillä ei ollu mitään vertauskuvaa,eikä ne mitkään silmään/korviinpistäny. Nyt kun nekin kolinat puuttuu,niin sen huomaa. Jos ostohetkellä opel toimi hienosti,niin nyt se toimii erinomaisestiopelisti77 kirjoitti:Mulle herää kysymys et mitä järkeä oli sellainen sitten alunperin ostaa
Kyse on ihan täysin kustannuskysymyksestä. Kotihoidontuella kun kotona olen,niin rahaa on pakko säästää jostain, en laita muksua hoitoon opelin kustannuksellatimppa1 kirjoitti:Mulla taas heräs sellanen ajatus että luotto on kyseiseen peliin nyt mennyt ja laitetaan kiertoon.Ei tuo tietysti väärin ole jos auto on nyt kunnossa.Ite oon aika hanakka vaihtamaan autoja mutta jos itellä hajoais kone heti ensi metreillä oston jälkeen ja 4.5kk odottaisin sen korjausta ni kyllä mä innolla ainaskin ajaisin
Mun puolesta vois pistää ton isännän audin myyntiin,ja pitää opelin,mutta siitä ei kuulemma keskustella
Ja vielä, jos pihalla ei olisi tota audia,vaan isännän entinen skoda,opel ei lähtis mihinkään! Kun pihasta löytyy toinenkin tehokas auto,niin se ei tunnu ihan niin pahalta laittaa opel myyntiinpokermama kirjoitti:Kyse on ihan täysin kustannuskysymyksestä. Kotihoidontuella kun kotona olen,niin rahaa on pakko säästää jostain, en laita muksua hoitoon opelin kustannuksellatimppa1 kirjoitti:Mulla taas heräs sellanen ajatus että luotto on kyseiseen peliin nyt mennyt ja laitetaan kiertoon.Ei tuo tietysti väärin ole jos auto on nyt kunnossa.Ite oon aika hanakka vaihtamaan autoja mutta jos itellä hajoais kone heti ensi metreillä oston jälkeen ja 4.5kk odottaisin sen korjausta ni kyllä mä innolla ainaskin ajaisinVoit kuvitella vitutuksen määrää,kun olen fiilistelly,ja odottanut opelia kotia, ja nyt kun sen kotia saa,ja vihdoin viimein täysin ehjänä,niin sitten se on mitä luultavimmin pakko pistää myyntiin. Ja kuten kirjotit ensimmäisessä lauseessa,näin mäkin ajattelisin asian,jos kyse olisi jonkun muun autosta,että eroon pitää päästä,hinnalla millä hyvänsä. Jokainen uskoo mitä tahtoo,mutta kuten sanoin,turhan kalliiksi tuo pihalla tulee,kun tilanteet muuttuivat,enkä palaakkaan työelämään toistaiseksi. Ja kun sitä autolainaakin pitäis lyhentää..
Mun puolesta vois pistää ton isännän audin myyntiin,ja pitää opelin,mutta siitä ei kuulemma keskustella