2.2 omega nykii!
2.2 omega nykii!
vinkkejä kaivattas vian etsintään. eli 2.2 omega vuosimallia 2000 nykii kiihdyttäessä eikä oikein tahdo kiihtyä millään, tasakaasulla menee mutta nytkäsee välillä, kaasu pohjassa toimii muttei täysin, parkissa kasuttelemalla toimii oikein. vikakoodit ilmotti että kolmos tulppa ei anna kipinää ja lambda ei yhteyttä. tulpat on uudet, puola vaihdettiin uuteen eli koko mutikka mikä tulee tulppien päälle. onko muilla ollut samanlaista vikaa? kiitos jo etukäteen vinkeistä!
Re: 2.2 omega nykii!
Massamittari rikki.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
siinähän se vika oli. kiittää hän! 
Massamittarin langat ovat mulla kirkkaat. mikä on se piikkimäinen härveli niiden edessä?
Ongelmani jo paljon korjaantui, kun irrotin mittarin liittimen ja vähän putsasin CRC:llä, sitä liitintä siis.
Näyttäisi vaan olevan olemassa ainesta itse mittarin puhdistamiseen. Langat eivät sitä kaipaa, mutta entä entä se piikki siinä edessä? Mikä se on?
Ongelmani jo paljon korjaantui, kun irrotin mittarin liittimen ja vähän putsasin CRC:llä, sitä liitintä siis.
Näyttäisi vaan olevan olemassa ainesta itse mittarin puhdistamiseen. Langat eivät sitä kaipaa, mutta entä entä se piikki siinä edessä? Mikä se on?