Opel Vectra OPC -Twinturbodiesel 212 heppaa
Voi olla, että olen tämän uutisen kanssa taas "jälkijunassa" ja kaikki tiesivät, paitsi minä":
1,9 litrainen Twinturbo diesel. Hevosvoimia 212. Kiihtyvyys 6,5 sek 100 km/h. Uutinen Essenin Motorshow:ssa.
http://www.auto-news.de/auto/news/anzei ... 413&page=0
<font size=-1>[ This Message was edited by: Sir Vili on 2003-11-25 09:50 ]</font>
1,9 litrainen Twinturbo diesel. Hevosvoimia 212. Kiihtyvyys 6,5 sek 100 km/h. Uutinen Essenin Motorshow:ssa.
http://www.auto-news.de/auto/news/anzei ... 413&page=0
<font size=-1>[ This Message was edited by: Sir Vili on 2003-11-25 09:50 ]</font>
-
Espoon Jore
- 'Senator'

-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

-
0500_Ascona
- 'Admiral'

Niin olkoon vaikka kiisseliä! Diesel on diesel ja bensa on bensa. Kulutuksia oo ennenkään katottu, kyllä tuommoinen auto saa viedä vaikka sen 10litraa 100kilometrille. Tuo auto on varmastikkin tehty ajettavaksi!
Ei sillä etteikö noilla arvoilla kelpaisi, mutta kyllä sen bensalla liikkuva pitää olla.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2003-11-25 15:19 ]</font>
Ei sillä etteikö noilla arvoilla kelpaisi, mutta kyllä sen bensalla liikkuva pitää olla.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2003-11-25 15:19 ]</font>
-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

Ymmärrän hyvin JJ:tä. Itse ainakin olen valmis maksamaan sen lisän ettei autoni kuulosta tyhjäkäynnillä traktorilta.On 2003-11-25 15:18, JJ wrote:

Myös bensakoneilla on kiva kierrättää jne... Talvella kiisselikone ei lämpene jnejne..
Kai se joku periaate on. Ainakin itsellä. Ja tiedän tiedän... Ne lähtee nykyään yhtä hyvin kuin bensatkin mutta silti..
Ensinnäkään siinä ei oo mitään pointtia mun mielestä. Henk.kohtaisesti en vaan pidä diisseliautoista oli sitten satakaksmiljoonaa hevosvoimaa vaikka neljällä rieskan kokoisella turbolla 7k:n ahdoilla ja vieköön vaikka 2litraa sadalle, ei vaan säväytä yhtään ei sitte ei millään. Siinäpähän sitten on. Diesel on diesel ja bensa on bensa olkoon siinä se pointti.
Joo ja olen hävinnyt turbodiesel mk2 Golffille 1/4-mailin kiihdytyksessä. Tehoa siinä tais olla n. 180hv ja vääntöjä 320Nm. Mulla 170hv ja 214Nm vapari. Sain paremman reaktion viivalta, Golf jäi ns. seisomaan, mutta meni puolenvälin jälkeen ohi savun saattelemana. Mutta ei harmita yhtään. Se oli turbo ja mulla on vapari joten ei edes samassa sarjassa.
Tuo opc vectra c on kyllä varsin hieno auto ja mukavan tuo olisi muutenkin, mutta ensimmäisenä siihen suunnittelisin moottorin vaihtoa. Ulkonäkö on kunnossa ja sisusta.
Joo ja olen hävinnyt turbodiesel mk2 Golffille 1/4-mailin kiihdytyksessä. Tehoa siinä tais olla n. 180hv ja vääntöjä 320Nm. Mulla 170hv ja 214Nm vapari. Sain paremman reaktion viivalta, Golf jäi ns. seisomaan, mutta meni puolenvälin jälkeen ohi savun saattelemana. Mutta ei harmita yhtään. Se oli turbo ja mulla on vapari joten ei edes samassa sarjassa.
Tuo opc vectra c on kyllä varsin hieno auto ja mukavan tuo olisi muutenkin, mutta ensimmäisenä siihen suunnittelisin moottorin vaihtoa. Ulkonäkö on kunnossa ja sisusta.
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
Ainakin H-Astraan se 1.9 tulee 150-heppaisena.
Lisätietoa OPC-Vectrasta myös täältä:
http://www.opel-performance.de
Lisätietoa OPC-Vectrasta myös täältä:
http://www.opel-performance.de
Kuunnelkaa nyt Ylivieskan poikaa, kyllä se tietää, ja itse ole 100% samoilla linjoilla, en hanki dieseliä ennen kuin muutan maalle, ja silloinkaan se ei ole Vectra OPC vaan Valmet 4x4. Diesel kuuluu traktorin nokalle, ei henkilöauton.On 2003-11-25 15:47, JJ wrote:
Ensinnäkään siinä ei oo mitään pointtia mun mielestä. Henk.kohtaisesti en vaan pidä diisseliautoista oli sitten satakaksmiljoonaa hevosvoimaa vaikka neljällä rieskan kokoisella turbolla 7k:n ahdoilla ja vieköön vaikka 2litraa sadalle, ei vaan säväytä yhtään ei sitte ei millään. Siinäpähän sitten on. Diesel on diesel ja bensa on bensa olkoon siinä se pointti.
ps.
Tiesittekö, että kulutus pitää markkinat liikkeellä
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t