Tää oli jonkun firman auto ennen kun mulle tuli, kyseinen firma oli Vantaalla ja nimeä en kyllä muista... Lisäksi samalla firmalla oli näitä kolme ihan samannäköistä eli irmelin härpäkkeet ja samat vanteet jne... kaksi mustaa ja yksi sellainen siniharmaa en nyt muista värikoodia... Eli hyvin todennäköistä että ollut sielläpäin, itse en ole Hirvoxilla ollut...hudu79 kirjoitti:Jotenkin musta tuntuu, että Tammiston Hirvoxin pihassa olisin tämän nähnyt useamman kerran vuosien varrella..?TelefinlandMies kirjoitti:Joo, kyllä tulee Vantaan suunnallakin pyörittyä!!Akus kirjoitti:Ootko ajellu vantaalla tällä vectralla ?TelefinlandMies kirjoitti:Tämmöisellä kurvailtu jo pari vuotta. Kuvakin lienee viimekesäinen
Tuolta jokunen kuva lisää. http://s1101.photobucket.com/albums/g43 ... al/Vectra/
http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... C01771.jpg
Olin aiemmin ko.talon toisessa päässä duunissa, ja tupakilla käydessä tuli usein syynättyä hirvoxin liikennettä.
Nätti vecu kyllä
Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
- TelefinlandMies
- 'Kadett'

Re: Kuvia täälläpyörivien menopeleistä
-09 Insignia STW 2.8V6t 4x4
-06 Vectra GTS 2.8V6t(EX)
-05 Koirien kuljetusalusta Astra H 1.6(EX)
-95 Calibra 4x4 C20LET (EX)
-06 Vectra GTS 2.8V6t(EX)
-05 Koirien kuljetusalusta Astra H 1.6(EX)
-95 Calibra 4x4 C20LET (EX)
Hmmm... villi veikkaus, olisko ollu VIP-office ?TelefinlandMies kirjoitti:Tää oli jonkun firman auto ennen kun mulle tuli, kyseinen firma oli Vantaalla ja nimeä en kyllä muista... Lisäksi samalla firmalla oli näitä kolme ihan samannäköistä eli irmelin härpäkkeet ja samat vanteet jne... kaksi mustaa ja yksi sellainen siniharmaa en nyt muista värikoodia... Eli hyvin todennäköistä että ollut sielläpäin, itse en ole Hirvoxilla ollut...hudu79 kirjoitti:Jotenkin musta tuntuu, että Tammiston Hirvoxin pihassa olisin tämän nähnyt useamman kerran vuosien varrella..?TelefinlandMies kirjoitti:Joo, kyllä tulee Vantaan suunnallakin pyörittyä!!Akus kirjoitti:Ootko ajellu vantaalla tällä vectralla ?TelefinlandMies kirjoitti:Tämmöisellä kurvailtu jo pari vuotta. Kuvakin lienee viimekesäinen
Tuolta jokunen kuva lisää. http://s1101.photobucket.com/albums/g43 ... al/Vectra/
http://i1101.photobucket.com/albums/g43 ... C01771.jpg
Olin aiemmin ko.talon toisessa päässä duunissa, ja tupakilla käydessä tuli usein syynättyä hirvoxin liikennettä.
Nätti vecu kyllä
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Tuohon mersun tilalle olis saanut jo hyvän ooppelin

- Juutas
- OCF Member

- Jäsennumero: 2221
- Viesti:
hai sie
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Opel Corsa E -16
"Acta Non Verba"
Tuli liuotettua talven suolat ja pölyt tänään kunnon myrkyillä pois. Päälle Autoglymin punainen ja kultainen. Uusia leveempiä huulivanteitahan se kaipaisi. Ehdotuksia saa laittaa tulemaan!

Etujousista viime kuvan jälkee otettu vajaa ½ kierrosta pois ja puskurin alle lähes kirjaimellisesti heitetty mk3 Golfin lippa
Nykyinen: E46, E36
Entisiä; Kadett E x2, Omega B1, Corsa A, Corsa B x4, Astra F
Entisiä; Kadett E x2, Omega B1, Corsa A, Corsa B x4, Astra F
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Kävin mä niitäki kattoon, Bomppua ja Calibraa. Mutta ne tuntu liian tutuilta kamppeilta jo ja toisekseen Mersussa ihan hyvät varusteet ja hyväkuntoinen muutenkin hintaansa nähdenseeklima kirjoitti:Tuohon mersun tilalle olis saanut jo hyvän ooppelin![]()
|vectraman| kirjoitti:Kävin mä niitäki kattoon, Bomppua ja Calibraa. Mutta ne tuntu liian tutuilta kamppeilta jo ja toisekseen Mersussa ihan hyvät varusteet ja hyväkuntoinen muutenkin hintaansa nähdenseeklima kirjoitti:Tuohon mersun tilalle olis saanut jo hyvän ooppelin![]()
Juutas kirjoitti:hai sie
Miul on mersuu... Osta hyvä kello, saat halvallaaa!
Mikä ihme se noilla pohjosen immeisillä on hinku ostaa mannemersuja?
Vieläku kasvatat pulisongit ja värjäät ne hiustes kans mustiksi ja alat käyttää tummia suoria housuja...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Ehdotus nro 1: Aivan helvetin hienolta näyttää nuo Irmscherin Spectra vanteet tuossa, sopii kuin vanteet paikoilleen (en viitsinyt sitä iänikuista "nyrkki silmään" vertausta laittaa). Nuo on vielä joku tavallista hienompi huuliversio koottava-lookkina.lindroos kirjoitti:Tuli liuotettua talven suolat ja pölyt tänään kunnon myrkyillä pois. Päälle Autoglymin punainen ja kultainen. Uusia leveempiä huulivanteitahan se kaipaisi. Ehdotuksia saa laittaa tulemaan!
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Mä en ymmärrä, ihmisille jotka ei ite omista Mersua kaikki Mersut on mannemersuja..Timonen kirjoitti:
Miul on mersuu... Osta hyvä kello, saat halvallaaa!![]()
Mikä ihme se noilla pohjosen immeisillä on hinku ostaa mannemersuja?![]()
Vieläku kasvatat pulisongit ja värjäät ne hiustes kans mustiksi ja alat käyttää tummia suoria housuja...
^Kyllä ne tuollaisillakin on ajellut
Ja viime vuonna näin yhden manneseurueen Tampereella moottoritiellä E55 AMG:llä
Jos ite tykkäät mersusta, niin ei sillä pitäis väliä olla mitä muut on mieltä.
Jos ite tykkäät mersusta, niin ei sillä pitäis väliä olla mitä muut on mieltä.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Ei sillä olekaan väliä, vai meinaatko että ajaisin Mersulla jos en kestäisi vittuilua jota kuulee vähemmän kuin Opelilla
Vaan ihmetyttää vaan kun ihan jokaikinen kaveri jolla ei itellä ole Mersua on sanonut, että miksi nää mannemersun laitoit 
^ei ne täällä väykkyä vanhemmilla ole ajanu vuosiin.eikä herneitä Mutta onnea uudesta autosta! 
e: jaa eikös väykyt ole e-koppasia..?
e: jaa eikös väykyt ole e-koppasia..?
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti