-01 Astra Caravan kaasupolk.asentotunn. rikki+sähkövika?
Re: -01 Astra Caravan kaasupolk.asentotunn. rikki+sähkövika?
juu jos homman tekee noin niin silloin ei tartte naittamista
tech2 ohjelmointia/ vikakoodin luvut lahdessa
opel, saab
nyt myös kaikkien muidenkin merkkien vikakoodien luku ja nollaus
041-5017 228
opel, saab
nyt myös kaikkien muidenkin merkkien vikakoodien luku ja nollaus
041-5017 228
Sercapilla itse olen korjauttanu ja muita paikkoja ei tartte enää edes harkita.ruizperkele kirjoitti:Robertx kirjoitti:Hyvä tarjouspasik77 kirjoitti:Osta käytetty poljin ja korjauta ecu. Saat ne molemmat sillä uuden polkimen hinnalla.
Mullakin olis yks ylimääränen poljin.ECUn korjaus maksaa n. 250 euroa.
Missä maksaa noin vähän ton korjaus??
vectra 2.0t sport -07, astra 1.8 sport-01
-
ruizperkele
- 'Kapitän'

No niin, unohtui kirjoittaa tänne mikä se vika sitten oli... 
Eli kyllähän se oli se moottorin ohjaus boxi. Sain käytettynä sen purkaamolta 450€ (boxi, ajonestoyksikkö ja 1 sirullinen avain).
Sitä delphin boxia ei voinut korjata, soitin pariinkin boxi korjaus liiikkeeseen.
Auto toimii nyt.
Ongelma, että ole toista avainta. On vain se minun avain jossa on se toimiva siru. Mun avaimen sirua ei voi kopioida emännän avaimeen kuulemma ja uuden sirun teettäminen ei onnistu, koska sen auton, josta se boxi on irrotettu, niin on romutettu tai siitä ei saatu enään tietoja kun soitin sinne purkaamoon josta ostin sen. Motorteamiin, siis.
Paska. Mistä saisin toisen toimivan avaimen?
Emännän avaimella kyllä pääsee sisälle, muttei käynnistä.
Eli kyllähän se oli se moottorin ohjaus boxi. Sain käytettynä sen purkaamolta 450€ (boxi, ajonestoyksikkö ja 1 sirullinen avain).
Sitä delphin boxia ei voinut korjata, soitin pariinkin boxi korjaus liiikkeeseen.
Auto toimii nyt.
Ongelma, että ole toista avainta. On vain se minun avain jossa on se toimiva siru. Mun avaimen sirua ei voi kopioida emännän avaimeen kuulemma ja uuden sirun teettäminen ei onnistu, koska sen auton, josta se boxi on irrotettu, niin on romutettu tai siitä ei saatu enään tietoja kun soitin sinne purkaamoon josta ostin sen. Motorteamiin, siis.
Paska. Mistä saisin toisen toimivan avaimen?
Emännän avaimella kyllä pääsee sisälle, muttei käynnistä.
Onko purkamo tehnyt autosta Trafille romutustodistuksen ??
Purkamon pitäis kyllä tietää auton rekisterinumero ja sen avulla Trafilta saattais ainakin löytyä auton valmistusnumero.
Purkamon pitäis kyllä tietää auton rekisterinumero ja sen avulla Trafilta saattais ainakin löytyä auton valmistusnumero.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i