Juuri näinhudu79 kirjoitti:Ei muutaku myymälän puolelta nakit kyytipojaksi, niin ei tartte mautonta absin hampurilais-ateriaa tilataSnike kirjoitti:Näillä näkymin tulossa sinne könkkäämään vaikka varvas on muussina
Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: TO 3.5. ja SU 20.5.
taidan tulla pikasesti kääntyyn, pitää ehtiä takas kattomaan Viidakon tähtöset! 
oisko kellään ylimääräsen k&n tai muun filsun pesuainetta? oma jossain kadoksissa ja pitäs saada puhtaaksi pian..
oisko kellään ylimääräsen k&n tai muun filsun pesuainetta? oma jossain kadoksissa ja pitäs saada puhtaaksi pian..
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Täytyy kanssa tulla poikkeamaan, kun vähään aikaan ei ole ehtinytkään. Pari kappaletta on noita aiemmin mukana olemattomia uusia Vaux-lehtiäkin mukana, vaikka tehän olette ne varmaan jo ipadeista lukeneet... 
Mulla olisi ainakin tuota K&N:n ainetta, mutta se on kotona, ei mukana ja kun tuonne olisi tarkoitus tulla suoraan täältä töistä enkä käy kotona välissä...
Mulla olisi ainakin tuota K&N:n ainetta, mutta se on kotona, ei mukana ja kun tuonne olisi tarkoitus tulla suoraan täältä töistä enkä käy kotona välissä...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Mulla on vahva veikkaus, että sunnuntaina o paha kankkunen ja paikat jumissa, mutta koitan toki vääntäytyä paikalle mikäli autoa pystyn kuljettamaan.
Saako tyttökin ilmestyä huomenna mukaan kaffelle? 
Vecculilla viivoille all day every day, bitches.
Tottakai! Tervetuloammarjo kirjoitti:Saako tyttökin ilmestyä huomenna mukaan kaffelle?
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Jees, loistavaa :> hm,tyhmä kysymys mutta mistä mä tiedän ketkä on foorumilaisia? :DD
Tuu siihen pöytään missä mä istun. 
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Jarno kirjoitti:Tuu siihen pöytään missä mä istun.
mahdollinen loppuottelu lätkässä päällekäin. 
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Ei kyl pääse kun on duuni bileet just samaan aikaan alkamassa. Ellei sit aikaisteta tuota miittiä vaikka klo 13.00 alkavaks niin et mä kerkeen sinne ja muut kerkee kattoon pronssi otteluu.
Kyllä mäkin varmaan piipahdan paikan päälle. Jonkin verran myöhässä tosin saatan tulla, koska pienimuotoinen työkeikka haittaa sunnuntain viettoa.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
eli miittiäkö ei ole siirretty pois matsin päältä?
Eipä taida ketään siis kiinnostaa se matsimmarjo kirjoitti:eli miittiäkö ei ole siirretty pois matsin päältä?