Mielipide / kokemus / neuvo Gallup ? (autovahvistimet)

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Calibra83
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Calibra83 »

Itellä calibrassa mt-1002 sillattuna spl dynamicsin pro12d2, mt-504 kahdella kanavalla soitan koelaudalle asennettuja koaksiaaleja ja kahdella kanavalla oveen tulevia midejä. Midien ja koaksiaalien jako aktiivisena about 100-200 hz. Asennukset vielä vaiheessa, mutta tullee pesemään calibran alkuperäisen surkean kaiutin sijoittelun mennentullen:)
Calibra83
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Calibra83 »

<font size=-1>[ This Message was edited by: Calibra83 on 2003-11-26 14:59 ]</font>
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Timotee »

Uudessa AutoSoundissa oli mainos että Blaukkarin GTA-250 (2*50W) olis tarjouksessa 99e. Sellaisen ajattelin hakea kunhan kymestä jostain löytyy jälleenmyöjä. Mun mielestä Autostudion hinnalla kelpo vehje, ainakin mulla on merkistä sellainen kuva. Onko kokemuksia?
heka84
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja heka84 »

Kun tää nyt on mielipide, gallup jne. niin kaipa mä nyt oman mielipiteen laitan.

Mulla on 6½" erillissarja edessä ja se saa voimansa mankasta (valmistajan mukaan 5x60W, mut eihän tota usko erkkikään!) ja hyvin se jaksaa. 10" valmiiks koteloitu subi tulee 1-kanavaisen vahvarin kautta, muistaakseni 1x350W 2 ohm, kai.

Sitten ku mulla on rahaa päivittää niin tohon varmaan tulee yks samanlainen erillissarja ja vahvari jolla ajetaan niitä erillisarjoja. Eli paljos siihen kanavia kannattais ottaa... varmaan ainaki 2-kanavainen olis tulossa.

Jos mä saisin valita että kumman ottasin 4- vai 2x2-kanavaiset, niin mä varmaan päätysin tohon 4-kanavaiseen, ku ei oo fyrkkaa kovin paljon liikaa. :wink:
Täällä on selkeesti oltu legendaarisia!
Vastaa Viestiin