x18xe vesipumppu
-
jtormanen1
- 'Kapitän'

x18xe vesipumppu
kävi tuossa pieni vahinko kun jakopään remonttia tein niin vesipumppu kolahti pikkaisen pöydän kulmaan ja pumpusta irtosi rattaan ulompi ohjuri levy, uskaltaako sitä pumppua laittaa nyt sitten paikalle enään? kun luulisi että remmi pysyy paikallaan ja ei kovin paljon sivu suunnassa elä että siitä pois tulisi??
Re: x18xe vesipumppu
laita sinne uusi vesipumppu
niin ei tarvii kohta konetta tehdä
niin ei tarvii kohta konetta tehdä
tech2 ohjelmointia/ vikakoodin luvut lahdessa
opel, saab
nyt myös kaikkien muidenkin merkkien vikakoodien luku ja nollaus
041-5017 228
opel, saab
nyt myös kaikkien muidenkin merkkien vikakoodien luku ja nollaus
041-5017 228
Ihan uteliaisuudesta, minkä merkkinen pumppu ja mistä ostit? Tuolla tavalla hajoavaa hihnapyörää olen nähnyt vuosia sitten Ossca-merkkisessä kiinaihmepumpussa, ja nuo vedettiin myynnistä välittömästi kun olin sen hihnapyörän sormenpäillä rikkonut.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
jtormanen1
- 'Kapitän'

GM oma pumppu.tais olla delta autosta ostettu.Tuomas kirjoitti:Ihan uteliaisuudesta, minkä merkkinen pumppu ja mistä ostit? Tuolla tavalla hajoavaa hihnapyörää olen nähnyt vuosia sitten Ossca-merkkisessä kiinaihmepumpussa, ja nuo vedettiin myynnistä välittömästi kun olin sen hihnapyörän sormenpäillä rikkonut.
Ai niistäkin saa hihnapyörän rikki... No, ei varmaan ihan sormenpäillä työntämällä sentään niinkuin Osscasta.
Alfa 75 3.0 V6 America
Alfa 156 JTS
Vectra B
Alfa 156 JTS
Vectra B