Autontuojia Saksasta, luotettava ja halpa ?????

Keskustelua Opeleista
coupedeville
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja coupedeville »

Tuo mainitsemani Suomiauto on Kokkolassa BMW-liikkeessä Lehrbackalla ja kävin katsomassa sitä ja koeajamassa. Vertailupohjaa ei ole muihin BMW 523iA autoihin mutta kyllä se minusta oli asiallisessa kunnossa ja kaikin puolin huollettu ja ylläpidetty auto. Oli tullut vaihdossa uuteen BMW 525iA. Välirahaa oli kuulemma tarvittu noin 40000€!. Autosta pyydetään 22500€ ja myyjä sanoi suorakauppahinnaksi 21500€ enkä vielä edes tinkinyt hinnasta. Täytyy ensin saada HD myytyä ennen kuin voin todella tehdä vakavan tarjoukseni autosta tai jostain muusta yksilöstä minkä minä kelpuutan itselleni. Kun kerran olet enemmän asian tuntija BMW ostossa kuin minä niin annappa samalla vinkkejä mitä erityisesti katsoa ja kuunnella näissä autoissa. Sen verran olen kyllä jo asiasta varma että olen oikean automallin löytänyt.
Opel Astra F GLS 4ov 1.6 16v 1994
Tapi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Tapi »

Laitoin yksityisviestin, jotta merkkikerhokeskustelu ei häiriinny.
Jaanz
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaanz »

Kuva
Kuva
Kuva

Tuollaiseen olen iskenyt Saksanmaalta silmäni, lieneekö 1200€ paha? (+verot, jotka on jonkilaisen laskuopin mukaan 500€?)

Edit: Kuvia lisätty.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Jaanz on 2003-11-28 13:41 ]</font>
korpi
'Agila'

Viesti Kirjoittaja korpi »

Aika pitkä linkki, mut toivottavasti toimii.. Olisko tässä aihiota ko. puuttuvalle menopelille??!

http://www.mobile.de/SIDjuZDWU9gtZfZPI0 ... 1128022304

pyryliini@pp.nic.fi
Vastaa Viestiin