Kadett B -73 pakkelikasa ja ihan vähän b-vectraa
Re: Kadett B -73 pakkelikasa
No toivotaan että pahoille ihmisille käy pahoja asioita.
Se vielä kehtas sanoa että: "Kuukaus aikaa tulla uusintanäyttöön, mikäli aiot vielä korjata tota"
Eli se oli sitä mieltä että kadetti sais mennä paaliin
Se vielä kehtas sanoa että: "Kuukaus aikaa tulla uusintanäyttöön, mikäli aiot vielä korjata tota"
Katsurilla ollu vaan huono päivä..adix kirjoitti:No toivotaan että pahoille ihmisille käy pahoja asioita.
Kadettihan näyttää hyvältä, ja vielä se leima sieltä tulee, ei pidä lannistua !
http://heilschwingung.at/188e0
- iso.kunkku
- OCF Member

Aika hyvältä reissulta kuulosti
Ite oisin varmaan räkäset naurut nauranu ja käskeny hankkia elämän 
No onpa se itellä pompannu semmosestaki suuresta viasta ku ilmausruuvi oli jarrusatulasta löysällä
No onpa se itellä pompannu semmosestaki suuresta viasta ku ilmausruuvi oli jarrusatulasta löysällä
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
V**tu mikä inssi
Olisit ottanu sen rengasraudan ja mukiloinu sen kuspään sillä henkihieveriin ni olis oppinu oleen
Kuulostaa kyllä melko haetulta nuo viat, ainut minkä vioista ymmärrän on pakoputki jos se on kulkenu liika alhaalla. Ja tosiaan kaikki jotka omistaa ja on omistanu(minä mukaanlukien) b-kadetin tietää, et ne orkkis rummut on tosi heikot teholtaan ja ne penkit keikkuu ihan hitusen takaosastaan joten siitäkin turhaa narinaa leimarilta
Mitähän se vanhasta ministä olis sanonu, ku alkuperäisenä penkki ei oo takaosastaan kiinni millään vaan periaattees vaan heitetään eteenpäin jos joku takapenkille haluaa
Mä annan ääneni konttorin vaihdolle ja suosittelen muitakin jotka aikoo paikkaa käyttää.
Mun vanha b-kadetti oli 150tkm ajettu papan silmäterä jonka hän aikoinaan uutena osti ja jarrut oli siinäki tosi tehottoman oloiset vaikka kaikki käytiin läpi. Tosin inssi aina kehujen kera anto leiman siihen, eikä mistään turhasta napistu
Mitähän se vanhasta ministä olis sanonu, ku alkuperäisenä penkki ei oo takaosastaan kiinni millään vaan periaattees vaan heitetään eteenpäin jos joku takapenkille haluaa
Mä annan ääneni konttorin vaihdolle ja suosittelen muitakin jotka aikoo paikkaa käyttää.
Mun vanha b-kadetti oli 150tkm ajettu papan silmäterä jonka hän aikoinaan uutena osti ja jarrut oli siinäki tosi tehottoman oloiset vaikka kaikki käytiin läpi. Tosin inssi aina kehujen kera anto leiman siihen, eikä mistään turhasta napistu
No ainahan se on mulkku inssi kun ei leimaa anna, ei omassa autossa koskaan vikaa ole...
Luit varmaan kuitenki tarkasti miten rengasrautaa on käytetty? Kuten tuossa ylhäällä kirjoitin, että tuon pakoputki homman ymmärrän täysin, mut kaikki joilla on b-kadetti ollut tai on tietää että etupenkit lenkaa etu takasuunnas jonku verran, joten niistä ihan turhaa lätinää. Kyllä mä edelleen sitä mieltä olen, että mulkkuhan tuo oli ja tuskin oon ainoa joka noista kirjoituksista päätellen mitä adix kirjoitti on samaa mieltä. Järjen käyttöki on nois hommis sallittua, mut eipä se insseillä aina tunnu olevan niin. Mulle toisaalta ihan sama ei oo mun auto kysees, mut kyl täs asias oon inssiä vastaan.telwin kirjoitti:No ainahan se on mulkku inssi kun ei leimaa anna, ei omassa autossa koskaan vikaa ole...
Joo luin kyllä, ja varmaan sinäkin sen myönnät että jos tuollaisen vanhemman auton katsastus alkaa sillä että tee-se-itse pakoputki jää kiinni jarrudynamometriin niin se ei ainakaan paranna katsurin asennetta jos se on jo muutenkin vanhoja autoja vastustava.jarkkis kirjoitti:Luit varmaan kuitenki tarkasti miten rengasrautaa on käytetty? Kuten tuossa ylhäällä kirjoitin, että tuon pakoputki homman ymmärrän täysin, mut kaikki joilla on b-kadetti ollut tai on tietää että etupenkit lenkaa etu takasuunnas jonku verran, joten niistä ihan turhaa lätinää. Kyllä mä edelleen sitä mieltä olen, että mulkkuhan tuo oli ja tuskin oon ainoa joka noista kirjoituksista päätellen mitä adix kirjoitti on samaa mieltä. Järjen käyttöki on nois hommis sallittua, mut eipä se insseillä aina tunnu olevan niin. Mulle toisaalta ihan sama ei oo mun auto kysees, mut kyl täs asias oon inssiä vastaan.telwin kirjoitti:No ainahan se on mulkku inssi kun ei leimaa anna, ei omassa autossa koskaan vikaa ole...
Toinen punainen vaate katsurille on se että anellaan olemaan hellä kun on vanha auto, eli siinä jo kerrotaan että vikaa on.
Ja nuo kokonaan eteen kippaavat penkit nyt klonksuu aina oli se sitten mikä auto tahansa missä sellaiset on.
Tässätapauksesa jos meinaa vaihtaa konttoria niin ne viat näkyy silti siellä toisella konttorillakin...
telwin kirjoitti:Joo luin kyllä, ja varmaan sinäkin sen myönnät että jos tuollaisen vanhemman auton katsastus alkaa sillä että tee-se-itse pakoputki jää kiinni jarrudynamometriin niin se ei ainakaan paranna katsurin asennetta jos se on jo muutenkin vanhoja autoja vastustava.jarkkis kirjoitti:Luit varmaan kuitenki tarkasti miten rengasrautaa on käytetty? Kuten tuossa ylhäällä kirjoitin, että tuon pakoputki homman ymmärrän täysin, mut kaikki joilla on b-kadetti ollut tai on tietää että etupenkit lenkaa etu takasuunnas jonku verran, joten niistä ihan turhaa lätinää. Kyllä mä edelleen sitä mieltä olen, että mulkkuhan tuo oli ja tuskin oon ainoa joka noista kirjoituksista päätellen mitä adix kirjoitti on samaa mieltä. Järjen käyttöki on nois hommis sallittua, mut eipä se insseillä aina tunnu olevan niin. Mulle toisaalta ihan sama ei oo mun auto kysees, mut kyl täs asias oon inssiä vastaan.telwin kirjoitti:No ainahan se on mulkku inssi kun ei leimaa anna, ei omassa autossa koskaan vikaa ole...
Toinen punainen vaate katsurille on se että anellaan olemaan hellä kun on vanha auto, eli siinä jo kerrotaan että vikaa on.
Ja nuo kokonaan eteen kippaavat penkit nyt klonksuu aina oli se sitten mikä auto tahansa missä sellaiset on.
Tässätapauksesa jos meinaa vaihtaa konttoria niin ne viat näkyy silti siellä toisella konttorillakin...
Joo tuo nyt oli hölmöä ruveta anelemaan jo tiskillä, että käsiteltävä ku kukkaa kämmenellä, eiköhän ne miehet oo vuosia tehnyt sitä hommaa ja tietävät mitä tekevät, jos autossa on lain sallimat vähintään 8cm maavaraa matalimmasta kohdasta ni ei pitäs putken jäädä rullille, eli se putki tosiaanki nyt asialliseen kuntoon uusinta näytölle ja nakkaa normi pellit tai alut alle siksi aikaa, ku levipelleistä aina tulee napinaa ja ihmettelen, että eivät sitä tarkemmin tutkineet että levitetyt pellit alla
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
En tiedä kuinka matalalla tuossa autossa putki kulkee, mutta meiltä on revitty putkisto irti pakosarjasta leimakonttorilla 2.5TD Omegasta joka oli vakioalustalla
Katsurin toimesta siis. Eli ei se aina siitä mataluudestakaan ole välttämättä kiinni..
Maavaraa on ehkä 15cm. Jos laskee ton homman ni se jää väkisin aika alas, jos on maavaraa 15cm, sitten 3cm putken ja pohjan välillä ettei massat käristy, siihen se 2" putkisto joka on siis 5.5cm niin jää maavaraa sellaset 7cm.. pöntön kohdalta ehkä 5cm jää maavaraa..
Se tosiaan suuttu sen putkisession jälkeen ja päätti varmaan että annetaan ny ainaki hitsaushommia pojalle..
Saako pakoputki olla ilman pönttöä kokonaan?
renkaisiin 0.4bar ilmaa niin näyttää iskaritkin hyvältä (oli muuten yli 3bar, saattaa senkin takia näyttää outoja lukemia), massaa sinne katkastun lehtijousen päälle,
kengät lähemmäs rumpua niin eiköhän nekin tasotu siitä ja 155 12" alle.
Kehtaakohan tänne ees kirjottaa näitä
Jos huomenna jaksais..
Se tosiaan suuttu sen putkisession jälkeen ja päätti varmaan että annetaan ny ainaki hitsaushommia pojalle..
Saako pakoputki olla ilman pönttöä kokonaan?
renkaisiin 0.4bar ilmaa niin näyttää iskaritkin hyvältä (oli muuten yli 3bar, saattaa senkin takia näyttää outoja lukemia), massaa sinne katkastun lehtijousen päälle,
kengät lähemmäs rumpua niin eiköhän nekin tasotu siitä ja 155 12" alle.
Kehtaakohan tänne ees kirjottaa näitä
Jos huomenna jaksais..
Jos pönttö on matalin osa niin sen kohdalla on oltava se 8cm.
- Paska Omena
- OCF Member

No eikö se siellä melko kiinteesti ole 
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Pitäis olla.. Tässä tapauksessa melko irtonainen tais olla kyl 
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
No huh huh, mää oisin inssinä ottanu kilvet tosta ja laittanut ajokieltoon. Jos ei edes yhtenä päivänä vuodesta valot toimi?? Alustaa voi madaltaa muutoinkin, kuin katkomalla jousia. Eikä ne terveestä lyö läpi, kokeileppa ite lyödä tylsää rengasrautaa läpi? Ja rumpu B-kadetissa on jarrut yhdelläkin polkaisulla, oli ainakin minun kahdessa autossa, sekä useissa muissakin eturummuilla olleissa on ollut. Ja tuossa, kun inssi kysyy keskeytetäänkö? Minä en olis inssinä kysellyt vaan olisin keskeyttänyt. Inssihän on nähnyt jo autoon kävellessään minkälainen auto on, josta kertoo Adixin viimeisen viestin korjausmetoditkin. Ja turhaa tommosia ite tehtyjä vanteitakaan katsastuksessa esittelee, vaikka osa onkin parempia kuin tehtaan tekeleet, mutta sitten tulee niitä pipitipapatitipati hitsattujakin näytille, jos joku saa leiman...
Kaivo vastaa justiin niinku sinne huuetaan
Jonku toisen kilpivalon ymmärrän, ajovalon toimimattomuuteen ei riitä huumori
Kaivo vastaa justiin niinku sinne huuetaan
Jonku toisen kilpivalon ymmärrän, ajovalon toimimattomuuteen ei riitä huumori
Vauxhall Magnum 2d 2300 -75
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Viva Hc 3d 1159 -73
Vauxhall Firenza 2300 -71
Vauxhall Viva Hc 3d 1159 -73