ECU:n avaaminen
-
Georges Bar
- 'Kadett'

ECU:n avaaminen
Onkos täällä kukaan itse avannut tuota mystistä ECU pakettia ja mahdollisesti itse myös juottanut murtuneita/katkenneita alulankoja yhteen? Onkos tässä avaamisessa jokin erikois jippo jolla tiukasti liimassa oleva paketti saadaan rikkomatta auki ja piirilevy esiin mahdollista tinausta ajatellen? Mitä lankaa olette juottamisessa käyttäneet? ja onko siellä kuitenkin tilaa juotoksille vai millaiset välit langoilla siellä on?
Re: ECU:n avaaminen
Ei onnistu kotikonstein mitenkään, vaatii erikoistyökaluja niiden lankojen korjaaminen.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Re: ECU:n avaaminen
Ilmeisesti jonkin sortin siltauksista kyse piirilevyllä?
Onko niitten ihan välttämättä pakko olla alumiinia?
Jonkunverran olen alumiinia onnistunut juottamaan lyijyttömällä tinalla ja fluxilla, mutta ei sekään liitos mahdottomasti tärinää kestä.
Onko niitten ihan välttämättä pakko olla alumiinia?
Jonkunverran olen alumiinia onnistunut juottamaan lyijyttömällä tinalla ja fluxilla, mutta ei sekään liitos mahdottomasti tärinää kestä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri