Elikkäs mulla on B-Mantassa ollu getragin perässä sellanen kardaani jossa on kumilaippa sen ristinivelen tilalla ja laatikon runkokiinnitykseen on laitettu prikkoja väliin jotta kumilaippa ei ota runkoon kiinni. Täältä tuli veikkauksia että ois rekordin kardaani..
No nyt ostin sitten Mantan oman kardaanin joka pitäis olla pikku getragiin.
Mutta tämä uusi kardaani ei sovi tähän mun laatikkoon vaan laatikon akseli on muutaman millin isompi halkasijaltaan. No nyt tuli mieleen että onko tämä mun getrag edes 240 vai onko uus kardaani väärä? Ja toinen juttu joka on askarruttanut on se että ihan kaikki reiät ei täsmää koneen lohkon ja laatikon kiinnitysreikien kanssa eli on jäänyt muutama kiinnityspultti laittamatta. Olisko tuo joku bemarin loota mut eikös ne oo samoja Mantan askien kanssa?
Nykysen kardaanin kokonaispituus on noin 91cm ja tämä uus noin 98cm
Vanhan kardaanin akselin sisähalkaisija noin 29,76cm ja uusi noin 24,64
Laatikon akselin halkaisija noin 29,88
Laatikon kyljessä on teksti GETRAG 2400024590 226
Manta B getrag-kardaani ongelma
-
TranceSami
- 'Senator'

Re: Manta B getrag-kardaani ongelma
Ettei sulle olis myyty 4 vaihtesen soppakauhan kardaani...
Ja vaikuttas kyl reksan kardaanilt se mikä on siel paikallaan
Siin laatikon kylessäkin lukee jossain ihan näkyväl paikal getrag 240 jos en ihan väärin muista...
Muistaakseni bemarin 240 getragi ei ihan hirveen helpost mee sinne... Sisukset taitaa olla kyl samat mut kytkin kopassa ja siel peräs oli eroja (vaihtamalla ilmeisesti saa käymään)
Ja vaikuttas kyl reksan kardaanilt se mikä on siel paikallaan
Siin laatikon kylessäkin lukee jossain ihan näkyväl paikal getrag 240 jos en ihan väärin muista...
Muistaakseni bemarin 240 getragi ei ihan hirveen helpost mee sinne... Sisukset taitaa olla kyl samat mut kytkin kopassa ja siel peräs oli eroja (vaihtamalla ilmeisesti saa käymään)
-moottorin murinaa ja voimansiirron vollotusta-
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95