Takalasinpyyhkijä + pakki = hanurista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Jumitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Takalasinpyyhkijä + pakki = hanurista

Viesti Kirjoittaja Jumitzu »

Juu vaihda merkkiä niin ei tarvi tuunailla että näyttää hyvälle :worship:

Ooppelistit on ainuita jotka poistaa merkkejä yhtä ahkerasti ja olen tullut siihen päätökseen että opelistit häpeää omaa pulkkaa niin paljon että että sitä pitää yrittää muutella sen verta että se näyttäis joltain muun merkkiseltä kulkineelta.. :worship:
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Metusalemi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Metusalemi »

Noniin, tästähän saatiin tänne kunnon väännöt :D
Ottaen huomioon, että alkuperäinen idea oli kysellä vinkkejä saako takapyyhkimen automaattisen pyyhkäisyn pakin yhteydessä jotenkin säädettyä pois käytöstä.

Mutta hyvä juttu että tuli kirjoiteltua tänne kun niin monella tuntuu olevan asiaan kiihkeitä mielipiteitä :wink:

Kiitos kaikille vinkkejä antaneille ja ei muuta kun väännöt jatkukoon :arque:
Opel Astra 2014 1.4t sedan & Skoda Octavia RS 2015
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Eihän OCF-foorumi oiskaan muuten yhtään mitään jos ei aiheesta ku aiheesta saatais edes pientä vääntöä ja jonkinlaista offtopicia kehitettyä :lol: :bonk:
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
e0101296
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja e0101296 »

Nuo ylläannetut neuvot ei oo laiskan miehen juttuja. Moottorinpoisto ja Motonetissa käynti.
"Niinhän sitä voisi tehdä mutta on vaan aika ruma se tappi siellä töröttämässä."
ja "Täällä yritän juuri kysellä helpompaa tapaa laiska kun olen"
Anna sille tapille rälläkkää ja laita teipinpala päälle :wink:

Tottapuhuen oonko mä niin kirstuksen vanha ettei ikinä oo tullu pieneen mieleenkään riisua autosta varusteita pois, päinvastoin pakkaa tulla liikaakin investoitua koslaansa. Opel merkki saisi olla vieläkin isompi ...
Opel sivut: sivustot.net/phweb/Auto/
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Timba
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Timba »

e0101296 kirjoitti:Nuo ylläannetut neuvot ei oo laiskan miehen juttuja. Moottorinpoisto ja Motonetissa käynti.
"Niinhän sitä voisi tehdä mutta on vaan aika ruma se tappi siellä töröttämässä."
ja "Täällä yritän juuri kysellä helpompaa tapaa laiska kun olen"
Anna sille tapille rälläkkää ja laita teipinpala päälle :wink:

Tottapuhuen oonko mä niin kirstuksen vanha ettei ikinä oo tullu pieneen mieleenkään riisua autosta varusteita pois, päinvastoin pakkaa tulla liikaakin investoitua koslaansa. Opel merkki saisi olla vieläkin isompi ...
Kamerasta näkee peruutella, niin ei tarvitse pyyhintä :wink: Ja en minäkään täysin merkkejä ole pois ottanut kun on alkuperäinen maski ja siinä opc lätkä kiinni.
Metusalemi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Metusalemi »

Timba kirjoitti:Sanoisin että takapäästä tulee kliinimmän näköinen, jos poistaa pyyhkijän. Itse ainakin ulkonäkösyistä poistin sen ja eipä sillä muutenkaan käyttöä ollut.
Kuva
Nyt pitää itsekin kysäistä aiheen vierestä; millä tavalla otit tuossa kromilistassa olevat merkit pois? Jäikö siihen jälkiä? Itse nykäisin -(z)- merkin pois takaluukusta siimalla "sahaamalla" ja harkitsin Zafira-tekstin poistoa listasta mutta arvelutti minkä näköiseksi se jää. Turbo-teksti saa kyllä jäädä :wink:

Kun kerta pitää tuota auton merkkiä piilotella 8)
Opel Astra 2014 1.4t sedan & Skoda Octavia RS 2015
Timba
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Timba »

Lämpöä annoin sopivasti ja sormilla nyppäsin pois. Eiköhän siihen vähän jää jälkeä kun on muuta kromilistaa naarmuttomampi, mutta vaikea sanoa kun en jäänyt listaa sen enempää ihmettelemään kun otin jo hiomapaperin käteen :D
pekedk
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pekedk »

Timba kirjoitti:Lämpöä annoin sopivasti ja sormilla nyppäsin pois. Eiköhän siihen vähän jää jälkeä kun on muuta kromilistaa naarmuttomampi, mutta vaikea sanoa kun en jäänyt listaa sen enempää ihmettelemään kun otin jo hiomapaperin käteen :D
astrassa ei vissiin oo takaluukun aukasunappia samallailla tossa listassa kun vectrassa. kovasti oon koittanu mietiiä miten sen sais kans korin väriin fiksusti.
sorry menee aika pahasti ohi aiheen.
Vastaa Viestiin