Vectran arvo käytettynä?
Tuossa olisi muutamia vuoden 96-97 mallin autoja.
http://autotalli.fi/crometapp/product/c ... g=34599297
http://autotalli.fi/crometapp/product/c ... g=34599297
-
coupedeville
- 'Admiral'

-
vectra kadett
- 'Admiral'

-
erikoisvanne
- 'Agila'
Itse yritin myydä pitkän aikaa omaa pommikonettani (vectra 2.0 cd sport voyage -98 aj.220 tkm, kaikki varusteet)tuloksetta. Useissa autoliikkeissä opeliani ei otettu mistään hinnasta vaihdossa, edes uuteen autoon. Paras esitys oli rinta-joupilla, olisivat hyvittäneet kokonaista 8000€ opelistani vaihdossa A6 diesel audiin jonka hp.27000€!!. Autoni oli todella siistissä kunnossa ulkoa ja sisältä, mutta kaikki muu siinä sitten olikin perseestä (mitä en tietenkään liikkeissä kertonut). Lopulta sain sen vaihdettua uuteen hdi sitikkaan ja silloinkin autoliike hyvitti vain kympin. En ole hetkeäkään katunut auton vaihtoa, jäin kuitenkin kaipaamaan hyviä ajo-ominaisuuksia, jossa vectra oli huippu. Joten kyllä vekkuleita halvalla saa tai joutuu myymään. Onnea ja menestystä vectran kanssa jos sellainen sattuu kohdalle.
Itselläni oli kaksi vectraa peräkkäin vuosimalleja 97,98 molemmat 2l koneilla ja hyvillä varusteilla. Kumpikaan ei toiminut koskaan kokonaista kuukautta pidempään. Ensimmäisen jälkeen uskoin minulla olevan ns. maanantaikappale joten vaihdoin vielä yhden vekkulin hieman uudempaan. Homma ei siitä parantunut yhtään ja luovutin
Viimeinen opel jonka ikinä omistan.
Tätä forumia tosin seuraan yhä edelleen. Täältä löytyy asiallista juttua ja hyviä vinkkejä, joten vaikka omistankin nykyään ranskalaisen auton saanen avata sanaisen arkkuni täällä silloin tällöin
Itselläni oli kaksi vectraa peräkkäin vuosimalleja 97,98 molemmat 2l koneilla ja hyvillä varusteilla. Kumpikaan ei toiminut koskaan kokonaista kuukautta pidempään. Ensimmäisen jälkeen uskoin minulla olevan ns. maanantaikappale joten vaihdoin vielä yhden vekkulin hieman uudempaan. Homma ei siitä parantunut yhtään ja luovutin
Tätä forumia tosin seuraan yhä edelleen. Täältä löytyy asiallista juttua ja hyviä vinkkejä, joten vaikka omistankin nykyään ranskalaisen auton saanen avata sanaisen arkkuni täällä silloin tällöin
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Jotenkin tuntuu tutultaOn 2003-12-02 17:10, erikoisvanne wrote:
Kumpikaan ei toiminut koskaan kokonaista kuukautta pidempään. Ensimmäisen jälkeen uskoin minulla olevan ns. maanantaikappale joten vaihdoin vielä yhden vekkulin hieman uudempaan. Homma ei siitä parantunut yhtään ja luovutinViimeinen opel jonka ikinä omistan.